• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2020 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2020 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2020 10:20

Detail zákazky Z202019207

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2020 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2020 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2020 10:20

Základné údaje

Z202019207

OF-197541

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4916994

Objednávateľ

00167088

Jazykovedný ústav Ľudovíta Štúra Slovenskej akadémie vied

Panská 26, Bratislava, 81101, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky alebo ekvivalent

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky alebo ekvivalent
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravnej poukážky € 3,90
Predpokladané množstvo stravných lístkov ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používanie pre tlač cenných papierov
Stravný lístok obsahuje rok platnosti stravného lístka a nominálnu hodnotu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ si vyhradzuje právo spresniť počet stravných lístkov podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy,ďalej v prípade potreby poskytovateľ prispôsobí nominálnu hodnotu požiadavkám objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok kuriérom do sídla objednávateľa na základe objednávky, ktorá môže byť zaslaná e-mailom.
Objednávateľ požaduje menovitú personalizáciu /zostavenie stravných poukážok podľa udaného počtu pre jednotlivých zamestnancov s tlačou mena na knižku/
Dodanie stravných poukážok na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od vystavenia objednávky objednávateľom.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená nominálnou hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH
Hodnota stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 U.u. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a je možné ju meniť v závislosti od zmien a doplnení uvedeného zákona.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, tiež všetky náklady dodávateľa spojené s balením a dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky objednávateľovi.
Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky, je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Objednávky môže objednávateľ posielať prostriedkami elektronickej komunikácie raz mesačne počas doby trvania zmluvy
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe objednávky s uvedením nominálnej hodnoty dodaných stravných poukážok a dohodnutej provízie vrátane DPH. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa vyhotovenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov od dátumu jej podpisu, resp. zaniká momentom dosiahnutia objednania predpokladaného množstva stravných poukážok. Obe zmluvné strany môžu túto zmluvu vypovedať iba písomnou výpoveďou doručenou druhej zmluvnej strane. Platnosť zmluvy sa končí posl
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok podľa potrieb objednávateľa, spravidla raz mesačne
Doba platnosti stravných poukážok pri objednávke v novembri do konca nasledujúceho roka

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panská 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.09.2020 09:26 — 13.09.2021 09:26

15 000,00 ks

58 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.08.2020 09:29

17.08.2020 09:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2020 09:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 432
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2020 10:13 - Vstupná ponuka 58 500,00 € Cena s DPH
17.08.2020 07:14 - Najvýhodnejšia ponuka 58 499,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS