30796130
Špecializovaný trestný súd
Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelársky papier A4
kancelársky papier, papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier pre tlač čiernobielych a farebných dokumentov, do rozmnožovacích zariadení, do laserových a atramentových tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. kopírovací papier - formát | rozmer | A4 | ||
1.1. rozmer: šírka | mm | 210 | ||
1.2. rozmer: výška | mm | 297 | ||
1.3. hmotmosť/gramáž | g/m2 | 80±3 | ||
1.4. belosť CIE | CIE | 161±3 | ||
1.5. opacita /nepriehľadnosť / | % | 91 | ||
1.6. drsnosť | ml/min | 200±50 | ||
1.7. hrúbka | μm | 106±4 | ||
1.8 počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
1.9. počet balíkov v krabici | ks | 5 | ||
1.10. požadované množstvo | bal | 1 500 | ||
--------------------------------------------------------- | ------------ | ------------ | ------------ |
Názov |
1. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto určenia - pred sklad objednávateľa a vyskladnenia. |
2. Dodávateľ predloží elektronicky do 48 hodín vo formáte (pdf.) od uzavretia zmluvy rozpis jednotlivej ceny na položku v zložení: Názov položky, Požadované množstvo, Jednotková cena za balík bez DPH, Jednotková cena s DPH, Cena celkom za položku ( za požadované množstvo) v Eur zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 48hod od uzavretia zmluvy mailom kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v požadovaných parametroch uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii a dodať nový, nerecyklovaný tovar. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky. |
5. V prípade nedodržania uvedených podmienok je objednávateľ oprávnený tovar vrátiť a požadovať dodanie tovaru v parametroch uvedených v technickej špecifikácii. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu zákazky z dôvodu preukázateľných vád ( napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie , poškodený obal a pod.) |
6. Dodanie predmetu zákazky bude prebiehať na základe čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa s predpokladom štvrťročnej periodicity. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
7. Lehota dodania predmetu zákazky je najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. Dodanie predmetu zákazky realizovať počas pracovných dní v čase od 8.00 hod do 13.00 hod. |
8. Faktúra bude predložená na základe objednávateľom a dodávateľom potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a tiež rozpis dodávky s určením jednotkovej a celkovej ceny bez DPH, s DPH a ceny spolu zaokrúhlenú na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy v EKS, resp. do vyčerpania predpokladaného množstva tovaru alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
10. V prípade, že dodávateľ opakovane ( za opakovane sa považuje druhýkrát ) dodá tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takomto prípade má verejný obstarávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
11. Nedodržanie podmienok a požiadaviek objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom a v prípade, že dodávateľ neodstráni v danej lehote nezrovnalosti, bude mu udelená negatívna referencia. |
Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
20.08.2020 09:00 — 20.08.2021 09:00
1 500,00 balík
4 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.08.2020 09:20
17.08.2020 09:00
17.08.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2020 08:47 - Vstupná ponuka | 4 950,00 | € | Cena s DPH |
17.08.2020 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 949,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: