• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 10:50

Detail zákazky Z202019178

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 10:50

Základné údaje

Z202019178

OF-216075

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4915018

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

46526111

Ing. Kamil Holub

nám. Čs. armády 1, Hronov, 54931, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie EMG Neuro MEP-8 o funkčný blok MEP

magnetický stimulátor, elektromyografický prístroj, evokované potenciály

  • 33121100-5 - Elektroencefalografy
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie EMG Neuro MEP-8 o funkčný blok MEP
Funkcia
Prídavný blok pre umožnenie snímania motorických EP s možnosťou stimulácie centrálnej nervovej sústavy - oblastí mozgu a periférnych nervových štruktúr.
Na princípe stimulácie vychádzajúcej z Faradayového zákona elektromagnetickej indukcie.
Prúdové impulzy sú vytvárané v tkanive v dôsledku rýchlej zmeny magnetického poľa vytváraného stimulačnou cievkou, ktorá je súčasťou funkčného bloku MEP.
Transkraniálna magnetická stimulácia (TMS) predstavuje neinvazívnu metódu, ktorou sa moduluje úroveň excitability neurónov v mozgovej motorickej kôre.
Excitáciu spôsobujú slabé elektrické prúdy indukované v tkanive rýchle sa meniacim magnetickým poľom (elektromagnetická indukcia).
Pre spúšťaťanie, resp. modulovanie mozgovej aktivity bez potreby chirurgického zákroku či externých elektród.
TMS ako účinný výskumný a diagnostický nástroj pri mapovaní mozgových funkcií, pričom sa ukazuje ako perspektívna metóda na neinvazívnu liečbu rady ochorení, vrátane depresie a úzkosti.
Požaduje sa funkčný blok Neuro-MS/D Advanced Therapeutic, určený pre existujúci systém EMG-EP Neuro MEP-8 s príslušenstvom, alebo ekvivalentný. Ekvivalentné riešenie musí zabezpečiť úplnú kompatibilitu a zlučiteľnosť so stávajúcim Neuro MEP-8 v majetku objednávateľa, v oblasti parametrov, pripojenia, ovládania, tak, ako to umožňuje blok Neuro-MS/D Advanced Therapeutic.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Funkčný blok MMP ks 1
Polohovateľné kreslo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti:
Bifázická stimulácia pre vyvolanie motorických odpovedí. áno
Stimulácia: min 20 Hz pri 100% výkone áno
Max. frekvencia stimulov 100Hz. áno
Aplikácie:
Neurológia:
Skúmanie motorických odpovedí na stimuláciu centrálnej nervovej sústavy áno
Výskum v oblasti terapie mnohých patológii z oblasti neruológie a psychiatrie a rehabilitácie áno
Polohovateľné kreslo:       elektricky ovládateľné v dvoch smeroch (vertikálne a sklápateľná opierka nôh a chrbta, odnímateľné opierky rúk s možnosťou vyklápania a odnímania, ľahký prístup ku kreslu aj pre hendikepovaných pacientov). Nosnosť kresla cca 200 kg áno
• Úplné riadenie Magnetického stimulátora prostredníctvom digitálneho vstupu USB.    Nastavenie režimov stimulácie v riadiacom sofware. Plná synchronizácia stimulácia a záznamu z EMG alebo zo strany Magnetického stimulátora prostredníctvom stimulovania tlačidlom na cievke. áno
• Možnosť externého vstupného/výstupného spúšťania:     Externý spúšťací konektor na zadnom paneli sa používa na pripojenie zariadenia magnetického stimulátora k systému EMG na synchronizáciu získavaných dát a času stimulácie. áno
• Butterfly cievka: Konštrukcia pre náročné stimulačné protokoly, ktoré vyžadujú veľmi vysoký počet impulzov. Vybavené tlačidlom na spúšťanie stimulácie. Chladenie cievky je zabezpečené pomocou kvapalinového chladenia. Cievka je chránená teplotným senzorom proti prehriatiu a poškodeniu. áno
• Frekvencia Maximálna: 100 Hz áno
• Frekvencia Minimálna: 0,1 Hz áno
• Tvar výstupnej vlny Symetrický bifázický pulz áno
• Vstup/výstup pre vzdialené spúšťanie áno
• TTL (aktívny nízky alebo aktívny vysoký signál: cez konektor) áno
• Napájanie 110 VAC, 200~240 VAC 50/60 Hz áno
• 3 režimy stimulácie: jednotl. impulzy, repetitívna stimulácia, stimulácia „theta burst“ áno
• Kreslo elektricky polohovateľné kreslo ovládateľné v dvoch smeroch s manuálne nastaviteľným fixátorom hlavy, áno
• Chladenie: uhlová stimulačná cievka chladená kvapalinou v uzavretom okruhu áno
• Stojan: výškovo nastaviteľný stojan, držiak na stimulačnú cievku, rukoväť s fixáciou polohy cievky áno
Úplná kompatibilita a zlučiteľnosť so stávajúcim systémom EMG-EP Neuro MEP-8 v oblasti parametrov, pripojenia a ovládania. áno
Prístrojový vozík:
• pevný kovový vozík na kolieskach pre umiestnenie jednotlivých modulov funkčného bloku. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 ks (súprava) Rozšírenie EMG Neuro MEP-8 o funkčný blok MEP, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Neoddelietľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Súčasťou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy sa požaduje max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch).
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05 % z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Uhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, popisy, návody, technické listy a iné doklady a dokumenty k tovaru v slovenskom jazyku, ktoré musia obsahovať popis funkcie, technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
Objednávateľ si vyhradzuje právo overiť plnenie akéhokoľvek parametra alebo požiadavky uvedenej v technických vlastnostiach predmetu zákazky , osobne alebo prostredníctvom objednávateľom určeného znalca, štátnej skúšobne a pod. na náklady dodávateľa.
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
d) súhlas objednávateľa s úhradou všetkých nákladov spojených s overením plnenia objednávateľom určených parametrov alebo požiadaviek kladených na predmet zákazky,  objednávateľom určeným znalcom, štátnou skúšobňou a pod..
Nesplnenie ktorejkoľvek z požadovaných technických vlastností alebo požiadaviek kladených na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 1.2.2017, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jejzverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.09.2020 00:00 — 30.11.2020 23:59

1,00 ks

43 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.08.2020 08:02

14.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 510
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2020 14:29 - Vstupná ponuka 43 000,00 € Cena bez DPH
14.08.2020 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 42 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS