738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
40291758
Mária Šimonová
Tichá 94/1, Jakubovany, 08301, SVK
Uterákovina
Uterákovina
Tovar, Služba
1. Uterákovina
|
|
---|---|
Funkcia |
Uterákovina (vaflovina) určená na šitie uterákov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bm | 7 500 | ||
Plošná hmotnosť - STN EN 12127 | g/m2 | 240 | ||
Obsah formaldehydu - STN EN ISO 14184-1 | mg.kg-1 | 75 | ||
Obsah pentachlórfenolu - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 0,5 | ||
Obsah arzénu - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 1,0 | ||
Obsah kadmia - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 0,1 | ||
Obsah olova - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 1,0 | ||
Obsah ortuti - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 0,02 | ||
Obsah medi - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 50,0 | ||
Obsah chrómu - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 2,0 | ||
Obsah kobaltu - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 4,0 | ||
Obsah niklu - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 4,0 | ||
Obsah arylamínov - STN EN 14362-1, STN EN 14362-3 | mg.kg-1 | 30 | ||
Obsah pesticídov - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 1,0 | ||
Šírka tkaniny vo vyzrážanom stave - STN EN 1773 | cm | 160 | 165 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiálové zloženie | 100 % bavlna (STN 80 0067-1, Nariadenie EP a Rady EU 1007/2011) |
Farba podľa PANTONE TPX | 15-3920 TPX Placid Blue, tolerancia do stupňa 4 sivej stupnice (STN EN 20105-A02) |
Väzba | vaflová (STN 80 0020, STN 80 0021, STN ISO 3572) |
Zmena rozmerov po praní pri teplote 40 °C | ±5,0 % (STN EN ISO 6330, STN EN ISO 3759, STN EN ISO 5077) |
pH vodného výluhu | 4,0 - 7,5 (STN EN ISO 3071) |
Stálofarebnosť vo vode, stupeň sivej stupnice ( STN EN ISO 105-E01) | zmena odtieňa: min. 3; zapustenie do sprievodných tkanín: min. 3/3 |
Ukončenie pevným krajom | ÁNO |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
Predmet obstarávania bude dodaný jednorazovo. |
Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne a zodpovedajú kvalite ponúkaného predmetu zákazky v súlade s požiadavkami objednávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej zmluvnej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy, všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Cena predmetu zákazky platí počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný v zmluvnej lehote dodať predmet zákazky za nim uvedené ceny, to neplatí v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. Túto zákonnú skutočnosť dodávateľ je povinný v takom prípade písomne preukázať objednávateľovi v lehote do 7 pracovných dní od momentu vzniku legislatívnej úpravy potreby zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom doručiť objednávateľovi aktualizovaný rozpočet jednotkovej ceny predmetu zmluvy, kde presne uvedie jednotkovú cenu bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, jednotkovú cenu s DPH. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 30 dní od momentu uznania reklamácie a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 7 pracovných dní od momentu uznania reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pri dodaní predmetu zákazky predloží platný certifikát a záverečný protokol vystavený akreditovaným skúšobným laboratóriom vzťahujúci sa na dodaný predmet zákazky, ktorý bude potvrdzovať súlad parametrov uvedeného predmetu zákazky (uterákovina) v zmysle špecifikácia predmetu zákazky. Všetky nami požadované parametre musia byť odskúšané v akreditovanom skúšobnom laboratóriu, ktoré má na daný druh skúšky akreditáciu, príp. ekvivalent normy, ktorá je akreditovaná. Neakreditované skúšky nie sú povolené. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že preukáže bezpečnosť ním dodaného predmetu zákazky ako výrobku podľa vyhlášky MH SR č. 635/2005 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na bezpečnosť textilných vlákien, priadzí a výrobkov určených na priamy styk s pokožkou. Bezpečnosť výrobku preukáže certifikátom, záverečným protokolom a vyhlásením o zhode výrobku s ustanoveniami vyhlášky, vydanými v súlade s STN EN ISO/IEC 17050- 1 a 2 na základe vykonaných skúšok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pri dodaní predmetu zákazky predloží na základe platného certifikátu a záverečného protokolu, ktorý bude potvrdzovať súlad parametrov obstarávaného tovaru zapečatenú vzorku ním dodaného predmetu zákazky, t.j. (uterákovina) z akreditovaného skúšobného laboratória, ktoré má akreditáciu na každý požadovaný predpísaný parameter tkaniny. Všetky skúšky musia byť odskúšané v akreditovanom skúšobnom laboratóriu, ktoré má na to príslušnú akreditáciu, príp. ekvivalent normy, ktorá je akreditovaná. Neak.skúšky neakceptujeme |
Tovar bude dodaný v samostatne zabalených balíkoch. Dodací list musí byť vyhotovený s údajmi podľa jednotlivých balíkov. Tovar musí byť dodaný spolu s podmienkami jeho ošetrovania a údržby. |
Objednávateľ má právo reklamovať dodávateľom doručený predmet zákazky, ktorý nespĺňa zmluvné požiadavky. Na reklamáciu sa vzťahujú všeobecné platné podmienky a lehoty. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný materiál v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Náklady objednávateľa na reklamáciu znáša dodávateľ. Medzi oprávnené náklady na reklamáciu patria aj náklady na vykonanie kontrolných skúšok v akreditovaných skúšobných laboratóriách, ak sa nimi preukáže rozpor s požadovanou technickou špecifikáciou predmetu zákazky, t.j., že dodaný predmet zákazky nemá zmluvne dohodnuté vlastnosti. |
Dodávku predmetu zákazky do sídla objednávateľa objenávateľ požaduje realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.. |
Dodávka predmetu zákazky, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu alebo nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä: a) nesplnenie technických a osobitných požiadaviek zmluvy, b) dodanie predmetu zákazky za inú ako zmluvnú jednotkovú cenu, c) dodávateľ poskytne predmet zákazky spôsobom, ktorý je v rozpore s touto zmluvou (napr. dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami a pod.). |
V prípade akéhokoľvek podstatné porušenie zmluvných podmienok definovaných v tejto zmluve bude mať za následok vyhotovenia negatívnej referencie. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok v súlade § 18 ods. 3 písm. b) ZVO na predmet zákazky kde bude jednotková cena stanovená podľa predloženého rozpisu dodávateľa. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 60 pracovných dní od vzniku zmluvného záväzku. |
Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
3
1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára
22 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.08.2020 10:55
14.08.2020 12:00
14.08.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.08.2020 09:25 - Vstupná ponuka | 22 500,00 | € | Cena s DPH |
13.08.2020 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 498,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: