• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 15:49
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 16:40

Detail zákazky Z202019135

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 15:49
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 16:40

Základné údaje

Z202019135

OF-219294

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913690

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50185039

Davide s.r.o.

Prievozská 18, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dielenské vybavenie

Odsávačky oleja, gola sada, podtlaková pumpa, endoskop, sada ku kompresorom

  • 43800000-1 - Dielenské zariadenia
  • 42651000-4 - Pneumatické ručné nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 31600000-2 - Elektrické zariadenia a prístroje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sada príslušenstva ku kompresorom Scheppach 6 dielna alebo kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
nahusťovanie pneumatík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet druhov trysiek  v balení ks 3
dĺžka hadice m 5
počet ks 1
 2. Gola sada 171 - DIELNA 1/4", 3/8", 1/2"
Funkcia
uťahovanie a povoľovanie šróbov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov v súprave ks 171
počet súprav ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie matný chróm
materiál chróm - vanádiová oceľ S2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH, špecifikáciu jednotlivých položiek.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá 3x potvrdenú a podpísanú faktúru, 3x dodací list a certifikát s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke, v pracovných dňoch od 7:00 do 13:00 hod.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia.
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde z/do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v zmluve, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

14.08.2020 16:20 — 28.08.2020 15:30

1,00 ks

140,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2020 15:32

13.08.2020 15:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2020 16:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 642
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2020 07:58 - Vstupná ponuka 139,20 € Cena s DPH
13.08.2020 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 139,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS