• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 15:55

Detail zákazky Z202019127

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 15:55

Základné údaje

Z202019127

OF-218335

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913682

Objednávateľ

31796630

AD HOC Malacky

Sasinkova 2, Malacky, 90101, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrická energia, elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do odberných miest odberateľa, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky do odberných miest v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete
Dodávka elektrickej energie vrátane distribúcie a prepravy do odberných miest musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s všeobecne platnými právnymi predpismi SR počas celej zmluvnej doby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie (12 mesiacov) pre všetky uvedené odberné miesta (OM) MWh 370
Počet odberných miest spolu počet 3
OM  EIC kód  24ZZS8150310000B, sústava NN, istič  3x200 A, RK 97kW, 1T, adresa  OM  Sasinkova 2 MWh 300
OM  EIC kód   24ZZS5260925000Q, sústava NN, istič  3x80 A, RK 97kW, 1T, adresa OM  Záhradná 2 MWh 50
OM  EIC kód   24ZZS5264868001Y, sústava NN,  istič 3x40 A, 1T, adresa OM Sasinkova 7 MWh 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Začiatok plnenia (pre všetky uvedené odberné miesta) 01.09.2020
Koniec plnenia (pre všetky uvedené odberné miesta) 31.08.2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.  V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET).
2. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
3. Predmet zmluvy:
3.1 Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky elektrickej energie do všetkých špecifikovaných odberných miest odberateľa.
3.2 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberných miest za podmienok dohodnutých v zmluve, "VZP" a "OUEP".
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa elektrickej energie, distribúciu elektrickej energie, regulované distribučné služby od príslušného PDS, ku ktorej sú odberné miesta odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (Distribučné služby).
3.4 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberných miest odberateľa vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých jeho odberných miestach.
3.6  Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie (12 mesiacov) pre všetky uvedené odberné miesta (OM) je uvedená v Technickej špecifikácii.  Predpokladaná spotreba je odvodená od spotreby jednotlivých odberných miest za predchádzajúci kalendárny rok. Dodávateľ berie na vedomie, že skutočne odobraté množstvo elektrickej energie  sa môže v konečnom dôsledku líšiť.
4. Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy:
4.1 Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesta odberateľa. Technické údaje a identifikácia odberných miest objednávateľa (číslo odberného miesta, EIC kód) sú uvedené v Technickej špecifikácii.  
4.2 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov. Zmluvné obdobie dodávky elektrickej energie do všetkých odberných miest odberateľa je uvedené v Technickej špecifikácii.
5. Cena:
5.1 Cena za plnenie je stanovená v súlade s čl. V. OUEP ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, ceny za distribúciu elektriny vrátane prenosu elektriny a strát pri prenose elektriny, ostatných regulovaných položiek v zmysle rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví a odvodu do Národného jadrového fondu  ("distribučné poplatky"), spotrebnej dane, počas celého zmluvného obdobia, vrátane DPH. 
5.2 Pre odberné miesta s viactarifnými produktami (VT, NT) odberateľ požaduje stanoviť cenu ako za jednotarif (1T).
5.3 Jednotková cena nebude navyšovaná v prípade, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných platných predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. 
5.4 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacimi s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
5.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného množstva objednanej elektrickej energie. V prípade nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných OM nebude zo strany Dodávateľa uplatňovaná sankcia voči Objednávateľovi. Uvedené nevylučuje možnosť uplatnenia sankcie podľa čl. VI ods. 6.11. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny.
6. Platobné a fakturačné podmienky:
6.1 Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku,  s mesačnou zálohovou platbou pre jednotlivé odberné miesta odberateľa s ročným odpočtom. Vyúčtovanie skutočnej spotreby elektrickej energie bude raz ročne na základe odpočtu elektromerov v jednotlivých odberných miestach. Pri odberných miestach s mesačným odpočtom elektromeru bude vyúčtovanie spotreby mesačné, bez riešenia zálohových platieb.
6.2 V prípade požiadaviek distribučnej spoločnosti môže byť pri vybratých odberných miestach vyúčtovanie spotreby zmenené na mesačné.
6.3 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov.
6.4 Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., má odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných položiek.
6.5 Ostatné platobné a fakturačné podmienky - v súlade s ustanoveniami čl. VI "OUEP".
7.  Povinnosti dodávateľa: Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží objednávateľovi:
7.1  Platné Rozhodnutie Úradu pre reguláciu sieťových odvetví  (ÚRSO)  na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu, s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie.
7.2 Čestné vyhlásenie dodávateľa, že má so zúčtovateľom odchýlok uzatvorenú platnú zmluvu o zúčtovaní odchýlky - s uvedením čísla zmluvy, dátumu uzatvorenia zmluvy, identifikácie zmluvného partnera.
7.3  Platnú zmluvu uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej siete vo vymedzenom území podľa odberných miest odberateľa, na celé obdobie plnenia zákazky, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení takejto zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej siete.
7.4 Podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby (€/mesiac, €/kWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu.
7.5 Doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o VO, ktorými je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona, ak  ich splnenie  už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, vedeným ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ  predloží ako originál, alebo úradne osvedčenú kópiu.  Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je dodávateľ povinný predložiť aj aktuálny výpis z obchodného registra.
7.6 Všetky vyžadované doklady, uvedené v bode 7.1 až 7.5 dodávateľ predloží objednávateľovi v lehote do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie.
7.7  Porušenie povinnosti podľa bodu 7. (v rozsahu 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5 a 7.6)  sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných odberných miest odberateľa v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia.
9. Kúpna zmluva, "VZP" a "OUEP" majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sasinkova 2, Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

01.09.2020 00:01 — 31.08.2021 23:59

370,00 MWh

60 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2020 14:46

13.08.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 183
 42
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2020 11:11 - Vstupná ponuka 59 888,05 € Cena s DPH
13.08.2020 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka 59 867,37 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS