• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 09:50

Detail zákazky Z202019125

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 09:50

Základné údaje

Z202019125

OF-219113

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4915006

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

00683264

INTEC PHARMA s.r.o.

Elektrárenská 4, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky a špecifické liečivé prípravky

liek, liečivo, liečivé prípravky, očkovacie látky, farmaceutické výrobky

  • 33690000-3 - Rôzne liečivá
  • 33600000-6 - Farmaceutické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky a špecifické liečivé prípravky
Funkcia
Lieky a špecifické liečivé prípravky sa požaduje dodať v uvedených typoch balení v zadaných množstvách balení alebo kusov. Ak počas plnenia zmluvy dôjde k výpadku na trhu je možné dodať náhradu (ekvivalent) lieku s rovnakou účinnou látkou a typom (resp. veľkosťou) balenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ventolin Inhaler N sus inh 1x200 ug/1 bal 80
Augmentin tbl obd 21x625 mg bal 50
Flixonase AQ.NASAL SPRAY spr 1x120 dávok ks 130
Verorab plv iul 1 dávka + 0,5 ml solv. (liek.inj.skl.+striek.inj.napln.) 1x1 ks bal 35
Stamaril plv iul 1x1 dávka+1x0,5 ml solv. (liek.inj.skl.+striek.inj.napln. s pripojenou ihlou) bal 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
Príbalové letáky v slovenskom jazyku.
Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 13,00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje že tovar je novovyrobený a doteraz nepoužívaný.
Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých menej ako 50% výrobcom stanovenej doby použiteľnosti.)
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil termín dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry za dodaný tovar objednávateľovi.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých menej ako 50% výrobcom stanovenej doby použiteľnosti.)
Navrhnutá hodnota Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých viac ako 75% z celkovej doby použiteľnosti (alebo doba použiteľnosti nebola kratšia ako 25% celkovej doby použiteľnosti).

Požadovaná doba použiteľnosti je nekorektne definovaná a má nejednoznačný výklad. Zároveň biologické lieky (vakcíny) sú po ich výrobe od kedy plynie ich doba použiteľnosti testované aby získali prepustenie šarží v krajine výrobcu a následne v SR ŠÚKl-om. Preto už v čase dovozu veľkodistributérmi majú tieto lieky uplynutých 10 až 30% z celovej doby použiteľnosti. Požiadavka aby takéto lieky mali minimálne 50% výrobcom stanovenej doby použiteľnosti je neprimeraná a neadekvátna pretože objednávateľ vyžaduje dodať liek ihneď resp. max. do 30 dní od uzavretia zmluvy. Zároveň ide o diskrimináciu dodávateľov -distributérov liekov, pretože akýkoľvek tovar a teda aj lieky musí mať možnosť dodávať odberateľom počas celej doby expirácie. Všeobecne sa za ohrozenú expiráciu lieku považuje expirácia resp doba použiteľnosti kratšia ako 25% celkovej doby použiteľnosti to znamená, že aby liek nemal ohrozenú expiráciu nemal by mať uplynulých viac ako 75 celkovej doby použiteľnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 1, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

17.08.2020 08:00 — 31.08.2020 13:00

1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy

2 422,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2020 14:44

14.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2020 10:42 - Vstupná ponuka 2 422,00 € Cena s DPH
13.08.2020 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka 2 422,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS