• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 11:35

Detail zákazky Z202019116

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 11:35

Základné údaje

Z202019116

OF-219079

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4915004

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

34099514

MIK, s.r.o.

Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bravčové mäso a vnútornosti

bravčové mäso, bravčový výrez, bravčové stehno, bravčové karé, bravčový bok, bravčové plece, bravčová krkovička, bravčová pečeň,

  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bravčové mäso a vnútornosti
Funkcia
na varenie
na prípravu jedál
na tepelnú úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol. č.1 - bravčový výrez v pomere 50/50 (čerstvý alebo chladený) kg 5000
Pol. č.2 - bravčové stehno bez kosti ( čerstvé alebo chladené) kg 2000
Pol. č. 3 - bravčový bôčik s kosťou (čerstvý alebo chladený) kg 3500
Pol. č. 4 - bravčové karé bez kosti (čerstvé alebo chladené) kg 3000
Pol. č. 5 - bravčová krkovička s kosťou (čerstvá alebo chladená) kg 700
Pol. č. 6 - bravčové plece bez kosti (čerstvé alebo chladené) kg 3500
Pol. č. 7 - bravčová pečeň ( čerstvá alebo chladená) kg 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie dodanie - čerstvé, chladené, v prepravkách
Množstvo hodnoty uvedené v popise predmetu zmluvy tvoria maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody
Minimálna doba spotreby pri dodaní 4 dni
Dátum spotreby bude vyznačený na obaloch alebo dodacích listoch takým spôsobom, aby pri prevzatí tovaru Objednávateľ mohol lehotu skontrolovať
Bravčové mäso dobre vyvinuté svalstvo bez trhlín, krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku
Bravčové mäso svalovina bez zreteľne viditeľných krvavých škvŕn a bez výrazných rán a zbavené prebytočného tuku
Bravčové mäso bez výskytu viditeľných zlomenín a bez cudzieho zápachu a cudzej príchute
Bravčové mäso na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí
Bravčové mäso chov zvierat určených k predmetu plnenia musí byť v súlade so zákonom č. 39/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov
Bravčové mäso chov zvierat určených k predmetu plnenia musí byť v súlade s Nariadením vlády č.322/2003 Z. z. v znení nesk. predpisov a s ostatnými všeobecne záväznými predpismi
Bravčové mäso musí byť v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom,  veterinárnym a hygienickým normám,
Bravčové mäso musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce PK SR v zmysle ustanovení Vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR č. 423/2012 Z. z.
Bravčové mäso musí spĺňať požiadavky na delenie, rozrábanie a úpravu mäsa jatočných zvierat podľa prílohy k Vyhláške č. 423/2012 Z. z., časť C bod 2
Bravčové mäso musí mať preukázaný pôvod mäsa v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi
Bravčová pečeň musí byť v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev objednávateľa. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva platnosť Rámcovej dohody končí. V prípade, ak počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody nepríde k vyčerpaniu celkového zmluvného množstva tovaru, platnosť Rámcovej dohody sa môže predĺžiť o 3 mesiace, najviac na dobu 12 mesiacov v súlade s §108 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z.
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 1x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody.
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný.
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je povinný fakturovať oddaný tovar v mesačných intervaloch.
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky.
Súčasťou záväzku dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 minút.
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými  právnymi predpismi.
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

6

17 900,00 kg

62 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2020 13:58

14.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 134
 177
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2020 11:47 - Vstupná ponuka 62 300,00 € Cena s DPH
13.08.2020 05:37 - Najvýhodnejšia ponuka 61 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS