• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 12:55

Detail zákazky Z202019111

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 12:55

Základné údaje

Z202019111

OF-219127

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4914996

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, odborná prehliadka

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prenosných hasiacich prístrojov ks 298
Počet pojazdných hasiacich prístrojov ks 52
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy hasiacich prístrojov 1kg, 2kg, 5kg, 6kg, 50kg
Druhy náplne práškový, CO2, halónový
Výrobcovia Kovoslužba, Tepostop, Kodreta, Červinka, Vítkovice, Pyrokontrol, Pyronova, Centrimax, Gloria GMBH, Hersteler, Sile SNL, Stolamed
Revízia hasiacich prístrojov Revízia hasiacich strojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov
Revízia hasiacich prístrojov Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky
Objednávateľ požaduje vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 15:00.
O vykonaní kontroly hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Cena je vrátane dopravy a ďalších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky.
Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu diela postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 719/2002 Z. z.
Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nedodanie služby sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy
Súčasťou faktúry musí byť aj protokol o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, 12. mechanizovaný prápor, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

17.08.2020 00:00 — 28.08.2020 23:59

350,00 ks (podľa špecifikácie)

1 289,18

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2020 13:20

14.08.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 14:21 - Vstupná ponuka 1 224,00 € Cena s DPH
13.08.2020 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS