• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 13:50

Detail zákazky Z202019094

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 13:50

Základné údaje

Z202019094

OF-214804

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913666

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač s LCD monitorom pre firemné prostredie

PC zostava, monitor, hardvér

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC zostava 1 - 215ks
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka tovarov súvisiacich s informačno-komunikačnými technológiami najmä počítačových zariadení a príslušenstva v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor : s výkonom min. 6500 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark, min. 4 jadrá, min. 6MB cache, min. základná frekvencia 3.6GHz
Pamäť : 8GB, DDR4 2666, rozšíriteľná na 128GB, 4 sloty
Pevný disk : 512GB SSD NVMe PCIe s predinštalovaným OS s možnosťou osadenia druhého interného disku súčasné
Optická mechanika : zariadenie musí byť bez optickej mechaniky
Grafický adaptér : integrovaný so zdielanou pamäťou s výstupmi 2x DP + VGA, bez redukcii, integrovane, podpora zobrazovania na viacerých plnohodnotných samostatných monitoroch súčasné
Zvukový adaptér : integrovaný s integrovaným reproduktorom, audio vstup/výstup resp. kombo audio port na prednom aj zadnom paneli
Sieťový adaptér : integrovaný s rýchlosťami 10/100/1000 Mbps, RJ-45
Vstupno-výstupné porty : Min. 10x USB, z toho min. 4x USB-A na prednom paneli, min. 5x USB 3.1, 1x USB-C, integrovaný sériový port, integrovaná čítačka SD kariet
Rozširujúce sloty : 1x PCIe x16, 1x PCIe x4, 2x M.2
Bezpečnosť : slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty
Zdroj : min. 180W zdroj s min. 90% účinnosťou, aktívne PFC
Prevedenie : SFF desktop s možnosťou položiť ako tower
Klávesnica: USB klávesnica so slovenskými klávesmi od výrobcu PC s integrovanou čítačkou OP s čipom, ISO 7816
Myš: USB Optická s kolieskom od výrobcu PC
Operačný systém: Win 10 Pro SK 64bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou
Ovládače: stiahnuteľné zdarma z domovskej stránky výrobcu zariadenia
Záručná doba: 3 roky v mieste inštalácie, garantovaná výrobcom PC
Vyhlásenie o zhode: vyžaduje sa, potvrdené výrobcom
 2. PC zostava 2 - 15ks
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka tovarov súvisiacich s informačno-komunikačnými technológiami najmä počítačových zariadení a príslušenstva v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor : s výkonom min. 13700 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark, 8 jadier, 12mb cache, min. základná frekvencia 3.0GHz
Pamäť : 16GB, DDR4 2666, rozšíriteľná na 128GB, 4 pamäťové sloty, 3 voľne
Pevný disk : 512GB SSD NVMe PCIe s predinštalovaným OS s možnosťou osadenia druhého interného disku súčasne, podpora HW RAID konfigurácie diskov
Optická mechanika: zariadenie musí byť bez optickej mechaniky
Grafický adaptér : integrovaný so zdieľanou pamäťou s výstupmi 2x DP + VGA, bez redukcii, integrovane, podpora zobrazovania na viacerých plnohodnotných samostatných monitoroch súčasne
Zvukový adaptér : integrovaný s integrovaným reproduktorom, audio vstup a výstup resp. kombo port na prednom aj zadnom paneli
Sieťový adaptér : integrovaný s rýchlosťami 10/100/1000 Mbps, RJ-45
Vstupno-výstupné porty : min 10x USB, z toho min. 4x USB-A na prednom paneli, min. 5 x USB 3.1, 1x USB-C, integrovaný sériový port, integrovaná čítačka SD kariet
Rozširujúce sloty : 1x PCIe x16, 1x PCIe x4, 2x PCIe x1, 3x M.2
Bezpečnosť : slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOS, možnosť vypnúť vstupnovýstupné porty, podpora HW RAID, podpora vzdialenej správy zariadenia vrátane KVM
Zdroj : min. 500W s min. 90% účinnosťou, aktívne PFC
Prevedenie : tower, kovová skrinka
Klávesnica: USB Klávesnica so slovenskými klávesmi od výrobcu PC, integrovaná SC čítačka s podporou OP s čipom, ISO 7816
Myš: USB Optická s kolieskom, od výrobcu PC
Operačný systém: Windows 10 Pro SK 64, predinštalovaný na pevnom disku, s platnou licenciou
Ovládače: stiahnuteľné zdarma z domovskej stránky výrobcu zariadenia
Záručná doba 3 roky v mieste inštalácie, garantovaná výrobcom PC
Vyhlásenie o zhode: vyžaduje sa, potvrdené výrobcom
 3. Monitor 1 - 215ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrazovka : palec 23,8
Jas : nit 250
Odozva : ms 5
Rozlíšenie obrazovky : px 1920x1080
Stojan : stupeň -5 +23
Stojan : výškové nastavenie mm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obrazovka : LED podsvietenie, IPS (178°, 178°)
Kontrast : 1000 :1
Rozlíšenie obrazovky : 1920 x 1080 pri 60Hz, 16:9
Úprava povrchu obrazovky : matná
I/O : 1x VGA, 1x DP, 1x HDMI, min. 3x USB 3.0
Stojan : možnosť pivotu
Záručná doba : 3 roky, garantovaná výrobcom
Príslušenstvo : DP kábel, VGA kábel, USB kábel, napájací kábel
Servis : servis na mieste do druhého pracovného dňa
 4. Monitor 2 - 20ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrazovka : palec 27
Jas : nit 350
Odozva: ms 5
Rozlíšenie obrazovky : px 2560 x 1440
Stojan : stupeň -5 22
Stojan: výšková nastaviteľnosť mm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obrazovka : LED podsvietenie, IPS (178°, 178°)
Kontrast : 1000:1
Rozlíšenie obrazovky : 2560x1440 pri 60Hz, 16:9
Úprava povrchu obrazovky : matná
I/O : 1x VGA, 1x DP, 1x HDMI, min. 3x USB 3.0, z toho 1x USB-C
Stojan : možnosť pivotu
Záručná doba : 3 roky, garantovaná výrobcom
Príslušenstvo : DP kábel, HDMI kábel, USB kábel, napájací kábel
Servis : servis na mieste do druhého pracovného dňa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je dodávka tovarov súvisiacich s informačno-komunikačnými technológiami najmä počítačových zariadení a príslušenstva v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Dodané tovary musia byť nové, originálne od výrobcu dodávanej obchodnej značky, nepoužívané, nepoškodené, nerozbalené, vrátane návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapínaný, opätovne zabalený.
Súčasťou predmetu zákazky je dodanie predinštalovaného, alebo nainštalovaného softvéru, ktorý Dodávateľ nainštaluje na tovary alebo je výrobcom nainštalovaný na jednotlivých tovaroch.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet objednávky na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesta plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predloženie podkladov a dokumentov, nevyhnutných aby Dodávateľ mohol pristúpiť k plneniu predmetu Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, funkcia, emailová adresa, tel. číslo.
Vyžaduje sa predloženie oficiálnych technických listov výrobcu a vyhlásení o zhode na všetky ponúkané zariadenia uvedených v tejto Zmluve v súlade s požadovanými technickými parametrami do 2 dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu.
Vyžaduje sa predloženie certifikátu podľa normy STN ISO 9001 zameraný na systém riadenia kvality, predloženie certifikátu podľa normy STN ISO 14001 zameraný na systém manažérstva environmentu.
Objednávateľ požaduje predloženie uvedených dokumentov v elektronickej forme, napr. aj ako skenovaný dokument na emailovú adresu zaslanú a uvedenú systémom EKS.
Ak Dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi podklady, ktoré nebudú spĺňať požiadavky uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 1 000 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb a do miesta sídla Objednávateľa.
Požaduje sa dodanie tovarov do 4 kalendárnych týždňov odo dňa prijatia objednávky.
Požaduje sa splatnosť faktúry v dvoch splátkach - 50% z fakturovanej hodnoty do 90 dní odo dňa poskytnutia zdaniteľného plnenia predmetu Zmluvy a 50% z fakturovanej hodnoty do 180 dní odo dňa poskytnutia zdaniteľného plnenia predmetu Zmluvy. tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Platba: bezhotovostným platobným stykom.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi (poštou alebo elektronickou poštou, v listinnej alebo v elektronickej podobe) podrobný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy v položkovej špecifikácii.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

26.08.2020 00:00 — 26.03.2021 23:59

465,00 súbor položiek v kusoch

209 776,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.08.2020 12:17

13.08.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 16:12 - Vstupná ponuka 209 776,00 € Cena bez DPH
13.08.2020 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka 209 680,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS