• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 08:55

Detail zákazky Z202019030

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 08:55

Základné údaje

Z202019030

OF-218667

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4918815

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36644081

Registrovaný sociálny podnik Alfa s.r.o.

Kyjevské námestie 2, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolové kalendáre na rok 2021

kalendár

  • 30199792-8 - Kalendáre

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolové  pracovné plánovacie kalendáre na rok 2021 bez potlače
Funkcia
1. Nákup nových, nevystavovaných, nepoužívaných kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Stolové pracovné plánovacie  kalendáre na rok 2021 bez potlače ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Stolový kalendár bez potlače
1.2. Slovenský jednotýždňový stĺpcový kalendár s hodinovým delením a trojmesačným prehľadom, daňovými pripomienkami, doplnený o slovenské a české mená, štátnymi sviatkami vybraných krajín EÚ,  fázami mesiaca
1.3. Väzba Vario špirála
1.4. Rozmer obdĺžnik
 2. Stolové kalendáre na rok 2021  SLOVENSKO
Funkcia
1. Nákup nových, nevystavovaných, nepoužívaných kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Stolové  kalendáre na rok 2021 - SLOVENSKO ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Stolový kalendár SLOVENSKO
1.2. Slovenský  kalendár, týždenné stĺpcové kalendárium, doplnené o slovenské a české mená, obrázky Slovenska
1.3. Väzba Vario špirála
1.4. Rozmer obdĺžnik
 3. Podložka na stôl - Kalendár 2021
Funkcia
Podložka na stôl - Kalendár 2021
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podložka na stôl - Kalendár 2021 ks 37
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kalendárová podložka s týždenným plánom a s hodinovým delením na rok 2021, lepená väzba
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu/ a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
10. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
14.  V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, vo faktúre uviesť adresu konečného príjemcu.
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

07.09.2020 08:00 — 11.09.2020 08:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

326,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.08.2020 08:48

18.08.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 31
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 09:15 - Vstupná ponuka 326,00 € Cena bez DPH
17.08.2020 07:21 - Najvýhodnejšia ponuka 325,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS