• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 11:32

Detail zákazky Z202019013

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 11:32

Základné údaje

Z202019013

OF-218900

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913594

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika a tlačiarne – tlačiareň

tlačiareň

  • 30232150-0 - Atramentové tlačiarne
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň
Funkcia
Tlačiareň na kancelárske účely.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň Epson L1300, A3, farebná (tanková) podobný alebo lepší ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spôsob tlače atramentová tlač
Atramentová technológia Dye Ink
Rýchlosť tlače 17 str./min. farebná (obyčajný papier), 30 Str./min. čiernobiela (obyčajný papier)
Rozlíšenie 5 760 x 1 440 dpi
Konfigurácia trysiek 360 trysky čierna, 59 trysky na farbu
Minimálna veľkosť kvapôčky 3 pl, technológia premenlivej veľkosti kvapôčok atramentu
Pripojenie port USB
Napájacie napätie AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz
Podporované formáty papiera C6 (Obálka), 13 x 20 cm, No. 10 (obálka), A3+, A3, A4, A5, A6, B4, DL (obálka), B5, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, Užívateľsky definované, Legal, C4 (obálka)
Kapacita zásobníka na papier 40 listov
Kompatibilné operačné systémy Mac OS 10.5.8 alebo novší, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia na obsluhu  zariadenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacov, garantovanie záručného servisu počas trvania záruky.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Obstarávateľ požaduje, aby obsahom dodávky bolo originálne CD s ovládačmi tlačiarne a USB kábel pre pripojenie k PC.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodá presné označenie a popis ponúkaného produktu, ktorý musí súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb uvedených v Zmluve, na odsúhlasenie objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

17.08.2020 08:17 — 31.08.2020 12:00

1,00 ks

363,55

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.08.2020 08:18

13.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 28
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 16:21 - Vstupná ponuka 363,55 € Cena bez DPH
10.08.2020 17:44 - Najvýhodnejšia ponuka 363,54 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS