37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Výpočtová technika a tlačiarne – tlačiareň
tlačiareň
Tovar, Služba
|
1. Tlačiareň
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tlačiareň na kancelárske účely. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Tlačiareň Epson L1300, A3, farebná (tanková) podobný alebo lepší ekvivalent | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Spôsob tlače | atramentová tlač |
| Atramentová technológia | Dye Ink |
| Rýchlosť tlače | 17 str./min. farebná (obyčajný papier), 30 Str./min. čiernobiela (obyčajný papier) |
| Rozlíšenie | 5 760 x 1 440 dpi |
| Konfigurácia trysiek | 360 trysky čierna, 59 trysky na farbu |
| Minimálna veľkosť kvapôčky | 3 pl, technológia premenlivej veľkosti kvapôčok atramentu |
| Pripojenie | port USB |
| Napájacie napätie | AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz |
| Podporované formáty papiera | C6 (Obálka), 13 x 20 cm, No. 10 (obálka), A3+, A3, A4, A5, A6, B4, DL (obálka), B5, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, Užívateľsky definované, Legal, C4 (obálka) |
| Kapacita zásobníka na papier | 40 listov |
| Kompatibilné operačné systémy | Mac OS 10.5.8 alebo novší, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
| Vrátane zaškolenia na obsluhu zariadenia. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
| Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacov, garantovanie záručného servisu počas trvania záruky. |
| Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
| Obstarávateľ požaduje, aby obsahom dodávky bolo originálne CD s ovládačmi tlačiarne a USB kábel pre pripojenie k PC. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodá presné označenie a popis ponúkaného produktu, ktorý musí súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb uvedených v Zmluve, na odsúhlasenie objednávateľovi. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
17.08.2020 08:17 — 31.08.2020 12:00
1,00 ks
363,55
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2020 08:18
13.08.2020 09:00
13.08.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.08.2020 16:21 - Vstupná ponuka | 363,55 | € | Cena bez DPH |
| 10.08.2020 17:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 363,54 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: