• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 10:50

Detail zákazky Z202019012

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 10:50

Základné údaje

Z202019012

OF-219111

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913592

Objednávateľ

00325902

Obec Trnava pri Laborci

Trnava pri Laborci 163, Trnava pri Laborci, 07231, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika a tlačiarne – multifunkčné zariadenie

Multifunkčné zariadenie, laserová tlačiareň, skener, kopírka

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie
Funkcia
Multifunkčné zariadenie na tlač, skenovanie a kopírovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie HP LaserJet Pro MFP M428dwn alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcie čierno-biela tlač, kopírovanie, skenovanie.
Technológia laserová tlač
Rýchlosť tlače 38 str./min.
Rozlíšenie min.  600 x 600 dpi
Pripojenie 1 x USB 2.0, 1 x RJ-45
Formát A4
Kvalita výtlačku 600 x 600 dpi
Rozlíšenie skenera 1200 x 1200 dpi
Pracovné využitie (mesačne, A4) Až 80 000 strán
Podávače papiera 1× viacúčelový zásobník na 100 hárkov, 1× vstupný zásobník na 250 hárkov
Typ napájania Vstavaný zdroj napájania.
Spĺňa normu ENERGY STAR® áno
Obojstranné automatické skenovanie z automatického ovládača áno
Obojstranná automatická tlač (duplex) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacov, garantovanie záručného servisu počas trvania záruky.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodá presné označenie a popis ponúkaného produktu, ktorý musí súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb uvedených v Zmluve, na odsúhlasenie objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

163, Trnava pri Laborci, Michalovce, Košický, Slovenská republika

17.08.2020 10:00 — 28.08.2020 10:00

1,00 ks

320,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2020 08:14

13.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 16:24 - Vstupná ponuka 319,99 € Cena s DPH
13.08.2020 07:14 - Najvýhodnejšia ponuka 309,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS