• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 09:05

Detail zákazky Z202019011

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 09:05

Základné údaje

Z202019011

OF-219214

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4914942

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiareň

počítač

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová tlačiareň
Funkcia
Tlačiareň na bežné kancelárske práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlačiareň laserová
Tlač čierno-biela
Funkcie automatická obojstranná tlač - duplex
Formáty papiera A4,
Tlačové parametre:
Mesačné zaťaženie 50 000
Podporovaná záťaž médií 163 g/m2
Vstupný zásobník min 250 ks
Rozlíšenie tlače 1200x1200 DPI
Min. rýchlosť tlače 40 str./ min
Pamäť (MB) 256
Pripojenie USB, LAN,
Štartovací toner áno
USB kábel áno
Referenčný model BROTHER HL-L5100DN
Podporované oper. systémom Windows 10
Montáž tlačiarní k PC áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia podľa objednávky na pracovisko
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH na kus, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu, za účelom spresnenia miesta plnenia a fakturačných údajov
Faktúra od dodávateľa bude na prevádzku podľa vystavenej objednávky
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu s dodacím listom, servisnou dokumentáciou a záručnými listami, návodom na obsluhu v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku
Objednávateľ je povinný pri dodávke tovaru skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa 24 mesačná záručná doba
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby minimálne 2 roky, bude mať také vlastnosti , aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar spravidla používa
Súčasťou dodávky je autorizovaný záručný servis vykonaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/ poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa , dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené ( napr. doprava ...)
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú  a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy
Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. u objednávateľa uvedenom v lehote plnenia, na mieste plnenia
Platba bude prebiehať na základe fakturácie po podpísaní dodacie listu poverenou osobou podľa objednávky
Faktúra bude na prevádzku, na ktorú bude vystavená objednávka, súčasťou ktorej bude dodací list, dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní od dňa dodania tovaru a doručenia faktúry spolu s dodacím listom
Nedodržanie ktorej koľ-vek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova č. 3, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

17.08.2020 08:00 — 25.08.2020 14:00

1,00 ks

246,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2020 08:10

14.08.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 15
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 16:17 - Vstupná ponuka 246,00 € Cena s DPH
13.08.2020 07:23 - Najvýhodnejšia ponuka 238,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS