• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 10:50

Detail zákazky Z202019001

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 10:50

Základné údaje

Z202019001

OF-212062

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4915008

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka kancelárskych potrieb

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alobal - min. 30 cm x 150m ks 30
Blok A 4 - blok linajkový min. 80 listov ks 50
Blok A 5 - blok linajkový ks 170
Blok kocka - blok lepený 85x85x50 mm, min. 500 listov ks 280
Blok kocka - blok samolepiaci 75x75 mm, min. 400 listov ks 200
Celofán - číry, min. 0,7 x 2,5 m ks 100
Ceruzka HB s gumou ks 280
Ceruzka pentel ks 65
Ceruzka farebná - sada 6 farieb ks 10
Dátumovka - samonamáčacia pečiatka ks 45
Dierovač - dierovač kovový na cca 20 listov ks 35
Podložka s klipom - na uchytenie papiera, formát A 4 ks 400
Doska spisová - s bielou šnúrou, formát A 4 ks 3300
Doska PVC - zatváracie dosky s klipom a výsekom, formát A 4 ks 380
Dvojhárok - formát A 4, linajkový resp. kockový (1 bal = 200 ks) bal 90
Etiketa samolepiaca - 40x70 mm ks 12
Etiketa samolepiaca - farebný štítky na označenie dokumentov ks 50
Etiketa samolepiaca - viacúčelové papierové etikety s permanentným lepidlom, formát A 4, rozmery podľa potrieb objednávateľa bal 5
Etiketa samolepiaca - 26x18 mm, farba: biela, etikety do etiketových klieští ks 185
Etiketa samolepiaca - 38x21,2 mm, farba: biela, formát A 4, 65 ks na hárku bal 190
Etiketa samolepiaca - 52,5x29,7 mm bal 50
Farba pečiatková - razítková farba modrá ks 120
Farbičky - vodové min. 12 farebné ks 3
Farbičky - voskové min. 12 farebné ks 3
Fix sada - sada min. 6 farieb ks 90
Fix 2846 - centropen na sklo - rôzne farby podľa potreby objednávateľa ks 2400
Fix 8566 ks 500
Fix 8576 ks 200
Fix 2811 - 1-4 mm ks 120
Fix 2636 ks 190
Fix 2739 - na textil ks 250
Fólia na hrebeňovú väzbu - formát A 4 bal 15
Fólia na laminovanie - formát A 4 ks 45
Guma - guma biela ks 90
Izolepa - 30 mm ks 30
Izolepa - 19x33 mm ks 240
Izolepa - 48x66 mm ks 400
Izolepa - 48x45,7 mm, lepiaca páska, farba: hnedá ks 25
Kalkulačka (rozmery: min. 15cm x 11 cm) ks 35
Karisblok - formát A 5 s náplňou ks 5
Klip - kovové klipy na spínanie dokumentov, šírka 32 mm bal 85
Klovatina - lepidlo ks 120
Kniha obchodná - formát A 4, s ABC ks 20
Kniha podpisová - formát A 4 ks 25
Lepidlo - lepidlo pritt alebo ekvivalent - min. 40 gr. ks 200
Lyžica plastová - farba: biela, dĺžka: min. 17 cm, (bal=100 ks) bal 850
Lyžica plastová malá - farba: biela, dĺžka: 12,5 cm, (bal=100 ks) bal 70
Magnetka - priemer min. 2 cm (bal=6 ks) bal 10
Mapa odkladacia 251 - formát A 4, 1 chlopňová ks 270
Mapa odkladacia 253 - formát A 4, 3 chlopňová ks 1850
Mapa odkladacia s gumou - formát A 4 ks 50
Minútky - mechanické ks 20
Miska na vodu - klasický navlhčovač prstov s hubkou ks 25
Náplň do pera - klasická ks 3
Náplň do pera - keramická ks 3
Náplň do pera - gélová ks 8
Nožnice - kovové, dĺžka min. 25 cm ks 200
Obal L - obal PVC transparentný, vkladanie z hora a z boku, formát A 4 ks 3850
Obal PVC so záložkou ks 280
Obal s lištou - obal s násuvnou lištou, priehľadná fólia + lišta na zviazanie dokumentov, (bal=min. 5ks) ks 40
Obal A 4 - obal PVC na spisy ks 5
Obal A 5 - obal PVC na spisy ks 5
Euroobal - formát A 4, priehľadný, lesklý (bal=min. 100 ks), min. 50 µm bal 400
Taška B4 - papierová taška s X dnom širokým 40 mm a odtrhávacou páskou 250x354 mm (bal=min. 100 ks) bal 55
Obálka tvrdá - formát A 4 (bal=min. 50 ks) bal 8
Obálka C 4 (bal=min. 250 ks) bal 35
Obálka B 4 s X dnom - samolepiaca (bal=min.250 ks) bal 130
Obálka C 5 (bal=min. 1000 ks) bal 35
Obálka C 6 (bal=min. 1000 ks) bal 45
Obálka bublinková E 15 ks 300
Obálka - taška D 4 s X dnom ks 300
Obálka s doručenkou C 5 (bal=min. 1000 ks) bal 2
Obálka s doručenkou - formát A 4 (bal=min. 250 ks) bal 100
Obálka DL (bal=min.1000 ks) bal 1
Obchodná kniha A 4, min. 144 listová ks 320
Obchodná kniha A 5, min. 144 listová ks 230
Odsponkovač ks 10
Opravný lak - min.18 ml ks 135
Otvárač listov ks 10
Papier kancelársky min. 160 gr. (bal=min.250 listov) bal 60
Papier kancelársky min. 200 gr. (bal=min.250 listov) bal 35
Papier farebný - formát A 4 bal 3
Papier A 3 - 10 listov bal 17
Papier uhlový - 50 listov bal 100
Papier pergamenový - baliaci kg 3
Papier štvorčekový - dvojhárok min. 250 ks/bal bal 30
Papierové sáčky - kupecké 5 kg so 6 uholníkovým dnom (bal=min. 15 kg) bal 5
Páska lepiaca papierová hnedá 60 mm/25 m ks 40
Páska do písacieho stroja - dvojfarebná ks 85
Pero - Solidly, platové s ergonomicky tvarovaným pogumovým úchytom 0,5 mm alebo ekvivalent ks 1900
Pero jednorázové - farby: červená, zelená, čierna - podľa potreby objednávateľa ks 1400
Pero čínske ks 10
Poduška pečiatková - číslo 2 ks 55
Pohár plastový - 20 ml, farba: biela (bal = min. 100 ks) bal 95
Pohár plastový - 200 ml, farba: biela (bal=min.100 ks) bal 220
Pohár plastový - 500 ml, farba: biela (bal=min.50 ks) bal 50
Pravítko - plastové, 30 cm ks 80
Korekčná páska Pritt alebo ekvivalent - 4,2 mm ks 700
Púzdro na menovky - platové púzdro, upevnenie na odev klipom a zatváracím špendlíkom ks 450
Rozošívačka - na odstránenie spiniek z dokumentov ks 35
Rýchloviazač prešpánový - formát A 4 ks 20
Rýchloviazač papierový - formát A 4 ks 600
Rýchloviazač PVC - formát A 4 ks 1650
Rýchloviazač PVC - formát A 4, na ľavej strane s eurodierovaním ks 450
Rýchloviazač závesný - formát A 4 ks 600
Sáčky mikroténové - min. 30x38 cm, silné (kartón=40 bal.) kartón 2
Sáčky mikroténové - min. 35x25 cm - rolka ks 290
Sáčky desiatové - 1,5 kg, farba:biela (bal=100 ks) bal 7
Špagát - polypropylén, 100 gr. ks 75
Špajdle drevené - z lipového dreva, ostrené - dĺžka 30 cm (bal=100 ks) bal 2
Špajdle drevené - z lipového dreva, neostrené - dĺžka 30 cm, (bal=100 ks) bal 370
Spony do zošívačky - RON 24/6 (bal=2000 ks) alebo ekvivalent bal 800
Spony listové - 78 mm bal 310
Spony listové - 33 mm bal 500
Spony listové - 50 mm bal 40
Stojan drôtený na listy - 4 police ks 50
Stojan drôtený na perá ks 75
Stojan na špalíky - drôtený ks 15
Strúhadlo na ceruzky - kovové ks 85
Výkres - farba: biela, formát A 4, A 1 ks 600
Šanón - zakladač pákový ks 750
Šanón - zakladač závesný ks 40
Zásuvka stohovateľná - plastová zásuvka na ukladanie dokumentov, formát A 4 ks 230
Zošit A 5 - 544 linajkový, min. 40 listov ks 355
Zošit A 4 - 444 linajkový, min. 40 listov ks 200
Zošívačka - kovová ks 135
Zvýrazňovač - 6 mm, rôzne farby, podľa potreby objednávateľa ks 850
Verbatim CD - R, min. 700 MB, 43438 DataLife PLUS, Azo, 52x80 min., Inkjet, Wide Printable-No ID Brand Imprimable (bal=50 ks) alebo ekvivalent bal 30
Verbatim DVD-R, min. 4,7 GB, 43533, DataLife PLUS, 16x, Advanced Azo+, cake box, Wide Printable-No ID Brand Imprimable (bal=50 ks) alebo ekvivalent bal 60
Papierový obal na CD, DVD (bal=50 ks) bal 35
Korková nástenka v drevenom ráme rozmer min. 60x90 cm alebo podľa dohody ks 8
Nôž plastový - farba: biela, dĺžka: 17 cm, (bal=100 ks) bal 260
Vidlička plastová - farba: biela, dĺžka: 17 cm, (bal=100 ks) bal 5
Špendlíky 50 g 26 mm bal 10
Stojan na časopisy plastový ks 55
Záložka farebná 45 x 12 mm 1 bal=5x25 ks ks 80
Púzdro plastové 6x9 cm ks 2150
Obálka bublinková 180 x 265 mm ks 170
Nožnice kovové, dĺžka 16 cm ks 130
Etiketa 105 x 57 mm bal 40
Diár manager ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na vyžiadanie vzorky tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Ekvivalenty môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý vzorky odskúša a posúdi splnenie techn. špecifikácie a definície ekvivalentu.
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
5.POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa.
6.POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
7.Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
8.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
9.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod.
10.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa,vrátane nákladov na dopravu. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná.
11.Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
12.Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo a druh tovaru a so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné (v zmluve priamo neurčené) druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy.
13.Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa, približne 1 - 2 krát mesačne.
14.Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
15.Objednávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o zložení údaj o objeme, údaj o odporúčanom dávkovaní a dátum spotreby.
16.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) a zostatok finančného limitu. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
17.Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
18.V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením, rozmermi a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený.
19.Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
20.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie.
21.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
22.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
23.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
24.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
25.Nedodržanie osobitnej požiadavky č. 1,2,5,26, 27,28 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto  zmluvy.
26. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
27. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
28. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

24 799,75

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.08.2020 14:46

14.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2020 11:02 - Vstupná ponuka 24 799,00 € Cena bez DPH
12.08.2020 11:02 - Najvýhodnejšia ponuka 24 799,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS