30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Kovový nábytok
kovový nábytok, kovová skriňa, archivačná skriňa, skriňa na spisy
Tovar, Služba
1. Kovová skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Kovová skriňa na uloženie spisového materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skriňa univerzálna spisová - zváraná, 1950x950x400 mm, 4 police alebo ekvivalent | ks | 5 | ||
Počet políc | ks | 4 | ||
Nosnosť jednotlivých políc | kg | 50 | ||
Celková výška | cm | 190 | 200 | |
Šírka | cm | 90 | 100 | |
Hĺbka | cm | 40 | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nastavitelné police | |
Krídlové dvere s cylindrickou zámkou s 2 kľúčmi | |
Zámkový mechanizmus s trojcestným rozvorovým mechanizmom |
2. Kovový regál
|
|
---|---|
Funkcia |
Kovový regál na ukladanie materiálu v sklade. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovový regál BIEDRAX 60 X 240 X 177 cm, 4 police alebo ekvivalent | ks | 2 |
3. Skriňa kovová delená
|
|
---|---|
Funkcia |
Skriňa pre zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šatníková skriňa delená Sus 343 W šírka 1200 mm alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet jednotlivých skriniek | 12 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné deni pred jeho dodaním. |
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
17.08.2020 16:21 — 30.09.2020 16:21
1,00 celý predmet zákazky
1 885,05
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2020 09:42
13.08.2020 16:21
13.08.2020 16:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2020 10:52 - Vstupná ponuka | 1 884,96 | € | Cena s DPH |
13.08.2020 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 884,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: