• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 16:21
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 17:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 17:30

Detail zákazky Z202018969

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 16:21
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 17:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 17:30

Základné údaje

Z202018969

OF-218984

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913642

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovový nábytok

kovový nábytok, kovová skriňa, archivačná skriňa, skriňa na spisy

  • 39141300-5 - Skrine
  • 39132100-7 - Archivačné skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39151100-6 - Regály

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovová skriňa
Funkcia
Kovová skriňa na uloženie spisového materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa univerzálna spisová - zváraná, 1950x950x400 mm, 4 police alebo ekvivalent ks 5
Počet políc ks 4
Nosnosť jednotlivých políc kg 50
Celková výška cm 190 200
Šírka cm 90 100
Hĺbka cm 40 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nastavitelné police
Krídlové dvere s cylindrickou zámkou s 2 kľúčmi
Zámkový mechanizmus s trojcestným rozvorovým mechanizmom
 2. Kovový regál
Funkcia
Kovový regál na ukladanie materiálu v sklade.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovový regál BIEDRAX 60 X 240 X 177 cm, 4 police alebo ekvivalent ks 2
 3. Skriňa kovová delená
Funkcia
Skriňa pre zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatníková skriňa delená Sus 343 W šírka 1200 mm alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet jednotlivých skriniek 12 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné deni pred jeho dodaním.
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

17.08.2020 16:21 — 30.09.2020 16:21

1,00 celý predmet zákazky

1 885,05

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2020 09:42

13.08.2020 16:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2020 16:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 303
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 10:52 - Vstupná ponuka 1 884,96 € Cena s DPH
13.08.2020 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 1 884,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS