• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 15:49
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 15:55
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 15:28

Detail zákazky Z202018869

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 15:49
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 15:55
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 15:28

Základné údaje

Z202018869

OF-218742

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913588

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IT - technika a príslušenstvo

príslušenstvo, technika, IT

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30233132-5 - Mechaniky pevného disku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač s monitorom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP ProDesk 400 G6 MT 7EM15EA i5-9500/16GB DDR4/512GB SSD/Int/W10P záruku 36m. alebo ekvivalent ks 1
LCD monitor 23" BENQ GW2475H, LED Monitor 23,8" FHD/IPS/5ms záruka 36 m. alebo ekvivalent ks 1
 2. Počítač s monitorom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP i5-9500/16GB DDR4/512GB SSD/2 GB grafická karta / W10P záruku 36m. alebo ekvivalent ks 1
LCD monitor 23" BENQ GW2475H, LED Monitor 23,8" FHD/IPS/5ms záruka 36 m. alebo ekvivalent ks 1
 3. Cassette to MP3 Converter Stereo USB
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cassette to MP3 Converter Stereo USB ks 1
 4. HDD 2,5"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HDD 2,5" - VERBATIM SSD Vi550 S3 512GB SATA III, 2.5” W 535/ R 560 MB/s 49352V záruka 36 m. alebo ekvivalent ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného neekvivalentného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za závažné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.
V prípade záručnej opravy je dodávateľ povinný poskytnúť náhradné zariadenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 24 hod. od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Do faktúry požadujeme uviesť číslo kúpnej zmluvy. Zákazka bude rozdelená na 2 faktúry podľa zadanie objednávateľa.
Splatnosť faktúr požadujeme minimálne 30 dní od dátumu dodania.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

17.08.2020 08:00 — 04.09.2020 12:00

1,00 sada

1 387,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.08.2020 15:49

12.08.2020 15:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 16:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2020 15:51 - Vstupná ponuka 1 387,16 € Cena bez DPH
12.08.2020 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka 1 387,16 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS