• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 15:47
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 15:50
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 16:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 16:55

Detail zákazky Z202018868

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 15:47
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 15:50
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 16:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 16:55

Základné údaje

Z202018868

OF-218684

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4912112

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36483095

FISHER Slovakia, spol. s r.o.

Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny spotrebný materiál

materiál, laboratórium, výskum, pokus, výučba

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banka Erl. 125ml, širokohrdlá hrubostenna 12 ks bal 1
Banka Erl. 250ml, širokohrdlá hrubostenna 12 ks bal 1
páska pre indikáciu sterilizácie, samolepiaca páska, indikuje sterilizáciu zmenou farby, kotúč 19mm x 50 m ks 1
stojan 36 otvorov na skúmavky do vodného kúpeľa memmert (potrebné k už dodanému kúpeľu), s otvormi pre skúmavky 18 mm, trojradový ks 1
Ježko na sušenie laboratórneho skla, závesný ks 1
Banka s plochým dnom 100 ml, titračná ks 10
Mikroskúmavky zamrazovacie 2 ml stojaté,1000ks bal 1
Pláv.stojan na mikroskúmavky,kruhový,18m.modrý ks 1
Pláv.stojan na mikroskúmavky,obdĺžnik,24miest žltý ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si  právo od zmluvy odstúpiť, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (nedodržaná čistota, použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Fakulta zdravotníctva, Sládkovičova 21, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

17.08.2020 08:00 — 04.09.2020 12:00

1,00 sada

557,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.08.2020 15:47

12.08.2020 15:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 16:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 36
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2020 10:21 - Vstupná ponuka 557,85 € Cena bez DPH
12.08.2020 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 555,30 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS