• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 10:59
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 11:10

Detail zákazky Z202018861

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 10:59
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 11:10

Základné údaje

Z202018861

OF-218890

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4912106

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

35736534

Bittner print s.r.o.

Ivanská cesta 2C , Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vstupenky

vstupenky s potlačou

  • 22457000-8 - Vstupenky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vstupenky
Funkcia
Vstupenky s potlačou na termálnu tlač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vstupenka ks 360 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vstupenka formát 101,6 x 65 mm
farebnosť 2/1
materiál na termálnu tlač 175 g
lesk 1/1
vstupenky vstupenky budú na hárkoch, skladané po 3 ks, v jednom balíku najmenej 999 ks. Vzor v prílohe
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ zabezpečí dopravu tovaru na miesto určenia na svoje náklady
Pred dodaním vstupeniek požadujeme na overenie kvality a kompatibility vyhotoviť a doručiť vzorku: 9 ks vstupeniek do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade nedodania vstupeniek v dostatočnej kvalite objednávateľ od zmluvy odstúpi.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade nekompletnej zásielky alebo nesúladu tovaru so špecifikáciou uvedenou v Objednávkovom formulári, zásielku neprevziať.
Objednávateľ neposkytne zálohu na predmet obstarávania.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia na miesto plnenia.
Zmluva bude uzatvorená na tri roky. Lehota plnenia bude plynúť od augusta 2020 do júla 2023. Periodicita zasielania čiastkových výziev na plnenie objednávok počas platnosti zmluvy podľa potreby, minimálne však jedenkrát za rok.
Prvá čiastková dodávka po nadobudnutí platnosti zmluvy do 14 dní v množstve 120 000 ks.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet, ktorý bude obsahovať jednotkovú cenu, cenu s DPH, cenu bez DPH do 5. dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 do 14.00 hod.
Po uzatvorení kúpno - predajnej zmluvy objednávateľ zašle presný grafický návrh vstupeniek (vzor v EKS neobsahuje osobné údaje a obrázok je taktiež pozmenený).
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.08.2020 14:00 — 28.08.2020 14:00

1,00 celok

6 842,88

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2020 14:48

12.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 70
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2020 09:42 - Vstupná ponuka 6 842,88 € Cena s DPH
12.08.2020 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 6 842,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS