• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 14:50

Detail zákazky Z202018857

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 14:50

Základné údaje

Z202018857

OF-218637

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4923782

Objednávateľ

42001315

Národné lesnícke centrum

T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

36637343

BFC SK s.r.o.

A. Hlinku 905/13, Detva, 96212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Adaptéry na nakladanie dreva a generálna oprava UNC

dopravné zariadenia a náhradné diely, nakladač, zariadenie na nakladanie, oprava a údržba nákladných vozidiel

  • 34900000-6 - Rôzne dopravné zariadenia a náhradné diely
  • 42418910-1 - Zariadenia na nakladanie
  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Paletizačné vidly na LOCUST 750
Funkcia
Paletizačné vidly s rámom sú určené na nakladanie a vykladanie paliet do max. hmotnosti 2000 kg a ich premiestňovanie na krátke vzdialenosti na pracovisku. Upínanie vhodné pre šmykom riadené nakladače LOCUST 750. Bočný posuv vidly po nosnom ráme sa nastavuje ručným prestavením podľa veľkosti prenášaného bremena.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Dĺžka mm 1000
Hmotnosť kg 200
Nosnosť kg 1800
 2. Výkyvná radlica na LOCUST 750
Funkcia
Výkyvná radlica je určená na zhŕňanie a rozprestieranie rôznych materiálov a návažiek, na čistenie priestranstva od zemín a rôznych kusových materiálov malých veľkostí. V zimnom období je možné použiť výkyvnú radlicu na odhŕňanie snehu. Upínanie vhodné pre šmykom riadené nakladače LOCUST 750. Mechanické nastavenie uhla zhrňovania. Výkyvná radlica vybavená 1 gumovým britom a 1 hardoxovým britom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Šírka mm 2000
Výška mm 600 680
Hmotnosť kg 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uhol výkynu +-30 °
 3. Vidly na guľatinu na LOCUST 750
Funkcia
Vidly na guľatinu sú určené na nakladanie, presun a vykladanie guľatiny, odhrabávanie posekaného krovia, odrezaných vetví stromov a na nakladanie rôznych voľných materiálov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Šírka mm 1100 1205
Priemer dreva mm 680
Hmotnosť kg 350
Nosnosť kg 750
 4. Generálna oprava UNC LOCUST 750 (r. v. 1997)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Generálna oprava kontrola motora
Generálna oprava kontrola a oprava hydraulického systému, pretesnenie a odstránenie tečenia
Generálna oprava pretesnenie hydraulických valcov, výmena chybných piestnic
Generálna oprava kontrola a oprava elektroinštalácie
Generálna oprava kontrola tesnosti všetkých spojov na ovládaní, pretesnenie ovládačov
Generálna oprava náhrada potrubí k ovládačom hadičkami
Generálna oprava nová protihluková izolácia
Generálna oprava kompletná výmena hadíc
Generálna oprava kompletná výmena náplní a filtrov, vhodné na zimnú prevádzku
Generálna oprava kontrola a oprava chladičov
Generálna oprava nové pneumatiky (štandardné podľa predpisu výrobcu)
Generálna oprava nový akumulátor
Generálna oprava výmena ovládačov a sedačky
Generálna oprava oprava defektov karosérie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátanie inštalácie na mieste plnenia.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, odstúpi od zmluvy v súlade s platnými OPET (čl. XVIII., 18.2, písm. e).
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru alebo služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami (v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa).
Zmluvné strany si ako spôsob platby dohodli bezhotovostný prevod na účet predávajúceho. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Zmluvné strany sa dohodli, že takáto dohoda nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam vyplývajúcim z tejto Kúpnej zmluvy. Kúpna cena sa považuje za uhradenú okamihom jej odpísania z účtu kupujúceho v prospech účtu predávajúceho.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

09.11.2020 08:00 — 13.11.2020 13:00

1,00 celok

8 950,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.08.2020 13:52

21.08.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 590
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2020 10:48 - Vstupná ponuka 8 950,00 € Cena bez DPH
19.08.2020 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka 8 940,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS