• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 13:33
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 15:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 10:14

Detail zákazky Z202018854

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 13:33
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 15:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 10:14

Základné údaje

Z202018854

OF-216853

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913580

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky a PC príslušenstvo

Monitor, notebook, dokovacia stanica

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebooky a PC príslušenstvo
Funkcia
Zariadenie určené pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook ks 50
2. Dokovacia stanica pre notebook ks 50
3. LCD monitor 23"-24,5" ks 50
4.  Set klávesnica a myš ks 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č.1: Notebook
Displej: uhlopriečka 13,5"-14,3" , FHD min. 1920 x 1080 px,  Matný IPS LED, LCD
CPU: hodnotenie Benchmark min 6200
SSD: min. 256 GB
RAM: min. 8 GB
Grafika: Intel UHD Graphics 620 alebo vyššia
Operačný systém: Windows 10 Pro 64 bit (SK+EN)
Ďalšie minimálne požadované vlastnosti: WiFi / BT 4.1 / LAN (RJ45)/ 3 x USB 3.1 / HDMI / VGA /bez DVD/ webkamera, USB 3.2 Gen 1, USB-C , dokovací konektor, materiál hlinník a plast
Požiadavka  na zariadenie: záruka min. 2 roky
Položka č.2: Dokovacia stanica pre notebooky
Pripojenie: Dokovací konetor, adaptér, napájanie min. 65 W
Funkcie: podpora viacerých monitorov, napájanie a dobíjanie notebooku
Porty: min.: 1xVGA (D-Sub), 2 x DisplayPort, 4 x USB 3.0, 1xaudio výstup, 1xaudio vstup, 1 x RJ-45, 1 x bezpečnostný zámok,
Ďalšie požiadavky: záruka na zariadenie min. 2 roky
Položka č. 3 -  LCD monitor
Požadované vlastnosti a parametre: uhlopriečka 23 " - 24,5 ", FUll HD  min.1920 x 1200, displej IPS, min. 16:10, odozva max. 8ms, jas min. 250cd/m2, kontrast min. 1000:1,
- DisplayPort 1.2, HDMI 1.4, VGA nastaviteľná výška, pivot VESA, slúchadlový výstup, repro, záruka min 2 roky
Položka č. 4 - Set klávesnica a myš
Požadované vlastnosti a parametre slovenská kancelárska klávesnica, bezdrôtová, USB konektor, vysokoprofilové klávesy, optická myš, 1300 DPI, 3 tlačidlá, symetrická
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v ktorom bude rozpísaná suma bez DPH, vrátane DPH a cena celkom  za každú položku zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod, presný termín treba nahlásiť 1 deň vopred.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný s originálnym príslušenstvom od výrobcu
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady vrátane nákladov na dopravu, doručenia a vyloženia predmetu plnenia. Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie.
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny.
Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH, celkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH a celkovú cenu za všetky položky spolu bez DPH aj s DPH
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v každej položke od toho istého výrobcu v rovnakom modelovom prevedení.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou
a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.
Nedodržanie termínu dodania bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy alebo VZP a od zmluvy odstúpi v zmysle ustanovenia článku XVIII bodu 18.2 bodu a.)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

07.09.2020 10:00 — 09.09.2020 14:00

205,00 ks

68 214,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2020 13:39

12.08.2020 13:33

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 13:48

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 135
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2020 19:53 - Vstupná ponuka 68 160,00 € Cena s DPH
11.08.2020 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 68 149,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS