• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2020 12:42
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 08:35

Detail zákazky Z202018833

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2020 12:42
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 08:35

Základné údaje

Z202018833

OF-218951

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4912080

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

50909142

POZANA MEAT s.r.o

Pribinova 176, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso čerstvé (hovädzie, bravčové, teľacie ostatné čerstvé mäsá)

mäso čerstvé

  • 15110000-2 - Mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso čerstvé (hovädzie, bravčové, teľacie ostatné čerstvé mäsá)
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup čerstvého hovädzieho, teľacieho, bravčového, jahňacieho a baranieho mäsa pre zabezpečenie stravovania všetkých kategórií stravníkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hovädzie predné b.k. - krk - býk kg 180
Hovädzie predné b.k. - močing-kližka - býk kg 100
Hovädzia sviečková - býk kg 15
Hovädzí vysoký roštenec b.k.-býk kg 100
Hovädzia falošná sviečková KÚ - býk kg 100
Hovädzie zadné bez kosti KU - býk kg 1400
Hovädzie držky čistené surové (nie predvarené) kg 100
Hovädzie kosti špikové rezané kg 50
Bravčové plece bez kosti KÚ kg 1400
Bravčový bôčik bez kosti kg 100
Bravčové koleno s kosťou zadné (bez paprčky) kg 200
Bravčové karé bez kosti bez retiazky KÚ kg 1400
Bravčové karé s kosťou kg 100
Bravčová krkovička bez kosti KÚ kg 200
Bravčová panenka bez palca kg 150
Bravčové stehno bez kosti KÚ,orech kg 100
Bravčové srdce kg 50
Bravčová pečeň kg 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tovar musí byť dodávaný : v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z.
Tovar: musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potr. kódexu v zmysle ust. výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006 - 100 PK . Mäso musí byť čerstvé. Neakceptujú sa ekvivalenty mrazeného mäsa, alebo vákuovo balené
1. Uchádzač, ktorý má prevádzku na rozrábanie čerstvého mäsa predloží: Doklad (rozhodnutie, oznámenie) Štátnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky:
-"- Potvrdenie prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú, pripravujú alebo produkujú produkty živoč. pôvodu, pre ktoré sú ustanovené požiadavky v nariadení (ES) č. 853/2004 a musia byť schválené príslušným orgánom
-"- v súlade s čl.31 ods.2 nar. (ES) č. 882/2004 v platnom znení, čl. 3 nar. (ES) č. 854/2004 v platnom znení, z. č. 39/2007 Z. z. o veter.starostlivosti v znení neskor. predpisov a ostatnej súvis. leg.
-"- - ktorým sa preukáže pridelenie úradného schvaľovacieho čísla podľa kategórie činnosti a pridruženej činnosti, prípadne ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača
2. Uchádzač – dodávateľ, ktorý nemá prevádzku na rozrábanie čerstvého mäsa predloží: Doklad (rozhodnutie, oznámenie) Štátnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky:
-"- Potvrdenie prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú, pripravujú alebo produkujú produkty živočíšneho pôvodu, pre ktoré sú ustanovené požiadavky v nariadení (ES) č. 853/2004
-"- musia byť schválené príslušným orgánom v súlade s článkom 31 ods.2 nariadenia (ES) č. 882/2004 v platnom znení a článkom 3 nariadenia (ES) č. 854/2004 v platnom znení
-"- a zákona č. 39/2007 Z. z. o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov ostatnej súvisiacej legislatívy
-"- ktorým sa preukáže pridelenie úradného schvaľovacieho čísla podľa kategórie činnosti a pridruženej činnosti pre prevádzku skladu na skladovanie,
-"- manipuláciu a preskupovanie čerstvého mäsa balených v priamom a druhom obale, na jeho skladovanie, uvádzanie na trh
-"- prípadne ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača.
Predložené doklady musia byť originál alebo kópia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody dodávateľ predloží: -Doklad (rozhodnutie, oznámenie) Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR -potvrdenie prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú, pripravujú alebo produkujú produkty živočíšneho pôvodu .
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody doručí obstarávateľov podrobný rozpis cenovej ponuky. Ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH, ako aj cena celkom s požadovanými množstvami s DPH a bez DPH
Všetky uvedené doklady na plnenie tejto Rámcovej dohody, ktoré je povinný dodávateľ doručiť do 3 pracovných dní, akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originálne doklady je potrebné zároveň zaslať poštou
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia dohody oznámi objednávateľovi na jeho e-mail osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa dodávka čerstvého mäsa, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/3.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar označený podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení a doplnení neskorších predpisov(uvedené najmä hmotnosť, názov tovaru, doba spotreby, názov výrobcu,spôsob skladovania, krajina pôvodu....).
Objednávateľ požaduje doloženie memoranda dodávateľa o pôvode predmetu dodávky (krajina chovu, krajina porážky, krajina expedície a úpravy produktu).
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu.
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Dodávku tovaru zabezpečiť denne v pondelok až piatok čase od 07,00-10,00 hodine na základe objednávky vystavenej v predchádzajúci deň dodania v časovom horizonte do 09,00 hod.
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR.
V zmysle ustanovení Rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu v celom rozsahu.
Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne.
Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaní tovaru je objednávateľ oprávnený požiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% vo výške z kúpnej ceny tovaru, s ktorého sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu do vyčerpania sumy 30 000,00 EUR bez DPH stanovenú na túto súťaž VO.
Cena je maximálna vrátene všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zvlášť vyfakturovať dodaný potravinársky tovar po jednotlivých sadzbách DPH, (10% a 20%)
Ak pochybí dodávateľ či už kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľa. Dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť.
Tento priebeh bude doložený – a) v prípade nedodržania kvality- reklamačným listom, b) v prípade nedodržania kvality- záznamom o nedodržaní objednaného množstva.
Do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predloží dodávateľ platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, na motorové vozidla, ktoré sú spôsobilé na prepravu potravín určenej touto Rámcovou dohodou.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar označený podľa §11 až 13zákona č. 250/2007 Z.z. v znení a doplnení neskorších predpisov (uvedené najmä hmotnosť, názov, doba spotreby, názov výrobcu, spôsob skladovania , krajina pôvodu....)
Od tejto zmluvy môže ktorákoľvek zmluvná strana odstúpiť podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka a kupujúci aj podľa § 19 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len (,,zákon o verejnom obstarávaní“)
Odstúpenie od Rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto dohody. Za porušenie Rámcovej dohody sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet dohody. - v rozsahu, kvalite jednotlivých druhov potravín stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto dohode.
Odstúpenie od zmluvy musí byť druhej strane oznámené písomne, inak je neplatné a musí v ňom byť uvedený dôvod, pre ktorý zmluvná strana od zmluvy odstupuje.
Zmluvné strany sa dohodli, že podstatné porušenie zmluvy budú považovať: a) na strane dodávateľa:
- nedodržanie záväzku dodania tovaru v dohodnutom množstve, akosti, vyhotovení a/alebo termíne podľa tejto dohody,
- neodstránenie vád tovaru predávajúcim v lehote dohodnutej na vybavenie reklamácie,
- opakovaná reklamácia tovaru.
Pred uplynutím doby platnosti zmluvy je možné ju vypovedať každou zo zmluvných strán v dvojmesačnej výpovednej lehote, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede.
Objednávateľ je oprávnený si uplatniť voči dodávateľovi jednorazovo zmluvnú pokutu vo výške 3500 EUR (slovom Tritisícpäťsto EUR) ak objednávateľ v súvislosti s podstatným porušením tejto dohody uplatní inštitút odstúpenia od dohody , alebo dodávateľ svojvoľne ukončí túto Rámcovú dohodu.
Zmluvné strany vyhlasujú , že pohľadávky , ktoré vznikli na základe tejto Rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu.
Názov Upresnenie
Prípustné varianty nie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

36 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2020 11:50

11.08.2020 12:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 131
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 11:14 - Vstupná ponuka 36 000,00 € Cena s DPH
11.08.2020 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 35 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS