• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 11:40

Detail zákazky Z202018820

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 11:40

Základné údaje

Z202018820

OF-219065

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4912072

Objednávateľ

00327646

Mesto Prešov

Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

34906231

Magdaléna Kokoruďová - REPROS

Fintická 12521/107B, Prešov, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dezinfekčné prostriedky a ochranné pomôcky na rok 2020

dezinfekčné prostriedky, ochranné pomôcky

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dezinfekčné prostriedky a ochranné pomôcky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dezinfekcia bez chlóru čistí a odmasťuje všetky umývateľné povrchy, zaisťuje dokonalú dezinfekciu baktérií, vírusov a plesní na 99,99%, neobsahuje chlór, nespôsobuje škvrny a rešpektuje materiály. Zanecháva sviežu citrusovú vôňu na podlahy a plochy 1 liter - rozprašovač SANYTOL Universal, alebo ekvivalent 188 ks
Dezinfekcia bez chlóru čistí a odmasťuje všetky umývateľné povrchy, zaisťuje dokonalú dezinfekciu baktérií, vírusov a plesní na 99,99%, neobsahuje chlór, nespôsobuje škvrny a rešpektuje materiály. Zanecháva sviežu citrusovú vôňu na podlahy a plochy 5 litrové balenie 42 ks
Dezinfekčný gél na ruky, neutralizuje zápach a ničí baktérie, vírusy a plesne bez vody a mydla, hypoalergénny, pH neutrálne, s prírodným zeleným čajom, 500 ml s pumpičkou SANYTOL , alebo ekvivalent 26 ks
Dezinfekčný gél na ruky, neutralizuje zápach a ničí baktérie, vírusy a plesne bez vody a mydla, hypoalergénny, pH neutrálne, 5 litrové balenie 27 ks
Utierky na ruky papierové, 2-vrstvové, 100% celulóza, 120m návin, v kotúči /500 útržkové/ 850 ks
Rukavice jednorázové nesterilné, nitrilové nepúdrované 100 ks v balení, veľkosť L 116 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia tovaru do skladových priestorov.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 7 kalendárnych dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet v tabuľke excell pre každú položku, ktorá je predmetom dodania uvedie : číslo položky, obchodnú značku/označenie tovaru, jednotkovú cenu v € bez DPH aj s
DPH, cenu za množstvo jednotlivej položky v € s DPH, celkovú cenu za všetky položky v € s DPH, všetky ceny zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Ak predložený rozpočet nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, hlavne pri ekvivalentoch požadujeme totožné, alebo kvalitatívne
lepšie parametre, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť rozpočet, ktorý bude požiadavky spĺňať. Ak ani tento rozpočet nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť.
Žiadame dodať tovar I. akosti, zodpovedajúci platným normám STN.
Tovar sa bude dodávať na základe jednotlivých objednávok podľa potreby pre každé odberné miesto, ktoré bude špecifikované v jednotlivých objednávkach. Počet odberných miest je cca 5 v okruhu cca 5 km. Dodacia lehota je 3-7 dní od odoslania objednávky. Súčasťou dodávky bude dodací list s rozpisom dodaného tovaru spolu s faktúrou.
Splatnosť faktúr 30 dní.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe uvedenej na objednávke, deň vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 73, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

17.08.2020 12:00 — 31.12.2020 10:00

1,00 celok

6 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2020 10:36

12.08.2020 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 809
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2020 21:23 - Vstupná ponuka 5 999,99 € Cena s DPH
12.08.2020 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka 5 996,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS