36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Propagačné predmety
Diár A5, Diár vreckový, Stolový kalendár, Guľôčkové pero, Darčeková papierová taška, Škrabka na ľad, Multifunkčná šatka, Vejár, Mini bonboniéra, Skladacia taška, Taška cez rameno, Kozmetická taška, Pršiplášť v púzdre, Alkoholová dezinfekcia, Ovocné cukríky, Kamera s reproduktorom a mikrofónom, Váha na batožinu, Bluetooth sluchátka
Tovar, Služba
1. Propagačné predmety
|
|
---|---|
Funkcia |
Zvyšovanie publicity a propagácie objednávateľa navonok pri pracovných stretnutiach a informačných seminároch. |
Viď obrázky ku každej položke v prílohe. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Týždenný diár A5 na rok 2021. Farba: čierno-zlatá, rozmery: min. 15 × 21 cm. Materiál typu Bern doplnený povrchom s metalickou štruktúrou a efektným lepením v mieste spoja dvoch rôznofarebných materiálov. Diár má zaoblené rohy, elastickú gumičku a pútko na pero. Potlač: 4 logá, technológia potlače: razba. | ks | 300 | ||
Vreckový diár na rok 2021. Farba: čierno-zlatá, rozmery: min. 9 × 15,5 cm. Materiál typu Bern doplnený povrchom s metalickou štruktúrou a efektným lepením v mieste spoja dvoch rôznofarebných materiálov. Diár má zaoblené rohy, elastickú gumičku a pútko na pero. Potlač: 4 logá, technológia potlače: razba. | ks | 150 | ||
Stolový kalendár na rok 2021, rozmery: min. 290 x 120 mm; 60+2 str.; slovenské týždenné stĺpcové kalendárium s menami a hodinovým delením, s plným dnom; kalendárium: dane, ročné obdobia, znamenia zverokruhu, sviatky v krajinách EÚ, trojmesačný prehľad; väzba: špirála. Plnofarebná potlač na viditeľné miesto na spodný stojanček obojstranne, 4 logá, technológia potlače: sieťotlač/digitálna tlač. | ks | 150 | ||
Plastové guličkové pero s bielym telom a farebným gumovým úchopom a modrou náplňou. V strede kovový prstenec, kovový začiatok a koniec pera a kovový klip. Rozmery produktu min. ø13×140mm. Typ mechanizmu: stláčacie. Farby: zelená, žltá, červená, modrá tmavá (z každej farby 50 ks). Technológia potlače: tampónová tlač, plnofarebná reklamná potlač, 3 logá. | ks | 200 | ||
Darčeková papierová taška, rozmery min. 23x10x32 cm, materiál: min. 200 gr. kriedový papier, povrchová úprava: lesklé lamino, bavlnené rúčky okrúhle, farba biela. Technológia potlače: sieťotlač, plnofarebná reklamná potlač, 4 logá. | ks | 500 | ||
Plastová škrabka na zamrznuté okná spojená s ochrannou hrejivou rukavicou podloženou umelou kožušinou.Farby: modrá a čierna (100 ks z každej farby). Rozmery produktu min. 170×260×15 mm. Technológia potlače: transferová potlač/tampoprint, jednofarebná reklamná potlač, 4 logá. | ks | 200 | ||
Praktická viacúčelová šatka/šál z jemného 100% polyesterového rýchloschnúceho mikrovlákna, rozmery min. 25 x 50 cm. Farby: čierna, modrá, červená, zelená (50 ks z každej farby).Technológia potlače: transferová, 4 logá, jednofarebná potlač. | ks | 200 | ||
Vejár z dreva s polybavlnenou tkaninou, rozmer: min. 41 x 22cm. Farby: drevo/čierna a drevo/beige (béžová) , z každej farby 100 ks. Technológia potlače: tampoprint, jednofarebná potlač, 3 logá. | ks | 200 | ||
Mix belgických praliniek , min. 4 ks v krabičkovom balení, min. 50g. Technológia potlače: sieťotlač, rozmery potlače: v závislosti od veľkosti a tvaru krabičky. Jednofarebná reklamná potlač, 4 logá. Minimálna trvanlivosť 12 mesiacov. | ks | 300 | ||
Skladacia nákupná taška do tvaru ovocia, polyester. Rozmery: min. 400x380 mm. Mix 4 druhov ovocia (50 ks z každého druhu). Technológia potlače: sieťotlač/transferová potlač, jednofarebná reklamná potlač. | ks | 200 | ||
Mini jednofarebná taštička s praktickým nastaviteľným popruhom cez rameno. Taška je zapínateľná na karabínku. Materiál je 600D polyester. Rozmery: min. 140×185×75 mm. Farby: čierna a khaki (z každej farby 50 ks). Technológia potlače: transferová potlač/tampoprint, jednofarebná reklamná potlač, 4 logá. | ks | 100 | ||
Plátená taštička na príslušenstvo, min. 407 g/m², 100% bavlna (česané plátno), zatváranie na zips, viacúčelové použitie, kapacita v litroch: min. 5 (L) ·rozmery v cm: min. 23x23x11 (L). Farby: natural/black a natural/True Pink (50 ks z každej farby). Technológia potlače: transferová potlač/tampoprint, jednofarebná reklamná potlač, 4 logá. | ks | 100 | ||
Pršiplášť v puzdre. Rozmer: min. 125 x 126cm. Materiál: nylon, PVC / PC / PE / PET. Farba: modrá a červená (50 ks z každej farby). Technológia potlače: sieťotlač. Jednofarebná reklamná potlač, 4 logá. | ks | 100 | ||
Alkoholová dezinfekcia s rozprašovačom, min. 30 ml. Univerzálny tekutý prípravok na báze alkoholu, určený na rýchle a bezpečné čistenie. Zloženie: etanol (min. 80% v/v), ajatín a glycerín. Je vhodný na čistenie rúk bez vody a mydla. Plnofarebná reklamná potlač, 3-4 logá. | ks | 200 | ||
Reklamné ovocné cukríky točené (mix min. 4 príchutí - napríklad citrón, jahoda, jablko, pomaranč). Hmotnosť jedného kusu cca 3,7 g, rozmer cca 22x10 mm. Jednotlivý cukrík je balený v bielej twist fólii s reklamnou potlačou. Biely obal, jednofarebná potlač (tmavomodrá), 1 logo. Minimálna trvanlivosť 12 mesiacov. | kg | 10 | ||
Wi-fi kamera, HD rozlíšenie s reproduktorom a mikrofónom. S nočným videním, detekciou pohybu a automatickým nahrávaním. Vr. USB nabíjacieho kábla. Farba: biela/čierna, materiál: plast. Technológia potlače: tampoprint. Jednofarebná potlač, 3 logá. | ks | 10 | ||
Elektronická váha na batožinu, maximálna kapacita 50 kg, stupňovanie po 50 g, funkcia vynulovania a tarovania, ukazovateľ vybitej batérie a preťaženia, zobrazenie izbovej teploty, jedna líthiová batéria súčasťou balenia. Farba: biela. Technológia potlače: tampoprint. Jednofarebná potlač, 3 logá. | ks | 50 | ||
Bezdrôtové bluetooth sluchátka s funkciou hands-free volania v plastovej nabíjačke. Vrátane nabíjacieho káblu USB. Farba: biela. Technológia potlače: tampoprint. Jednofarebná potlač, 3 logá. | ks | 30 |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa spojené s dodaním celého predmetu tejto zmluvy na miesto plnenia a je nemenná. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy. |
Dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy fotografie (alebo katalóg v elektronickej podobe) konkrétnych produktov, ktoré budú potlačené a podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien v EUR: jednotková cena bez DPH v EUR, celková cena bez DPH v EUR, celková cena s DPH v EUR, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky zašle objednávateľ e-mailom dodávateľovi jednotlivé logá, potrebné k potlači. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od zaslania e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba a veľkosť potlače...). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom prostredníctvom e-mailu. |
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
Dodávateľovi je umožnené dodať predmet zákazy aj po častiach. Každá dodávka bude podložená podpísaným preberacím protokolom. Faktúra bude vystavená až po prevzatí kompletného predmetu zákazky. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EU. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania zo strany príslušného oprávneného orgánu. Zmluva sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ" OPET v platnom znení. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tel. č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií. |
Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia reklamácie objednávateľa, emailom reklamáciu vyhodnotiť. |
Pri reklamácií v prípade zistenia vád má objednávateľa právo na výmenu alebo opravu tovaru do 30 kalendárnych dní. V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru znáša dodávateľ. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia oprávnenej osobe, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre názov a ITMS2014+ kód projektu. Názov a ITMS2014+ kód projektu objednávateľ oznámi dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.09.2020 00:00 — 30.10.2020 00:00
3 000,00 ks/kg
12 345,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2020 10:12
19.08.2020 10:00
19.08.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2020 16:34 - Vstupná ponuka | 12 336,00 | € | Cena s DPH |
19.08.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 798,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: