• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 14:20

Detail zákazky Z202018797

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 14:20

Základné údaje

Z202018797

OF-215746

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4918829

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

47358203

PharmaComp s.r.o.

Bystrická 901, Žarnovica, 96681, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OOPP - chirurgické rúška, respirátory, overaly

rúška, respirátory, overaly, OOPP

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chirurgické rúška na úväzky
Funkcia
zábrana baktériám alebo vírusom prítomným v aerosóle, teda drobným kvapôčkam, šíriť sa z úst a nosa nositeľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 60 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
materiál 3- vrstvová netkaná textília
materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
materiál s vysokou filtračnou účinnosťou – BFE nad 98%
uchytenie na textilné úväzky
tvarovanie tvarovacia spona na vytvarovanie rúška okolo nosa
norma vyhovujúce STN EN 14683+AC - Typ II
označenie značkou CE
 2. Chirurgické rúška s gumičkou
Funkcia
zábrana baktériám alebo vírusom prítomným v aerosóle, teda drobným kvapôčkam, šíriť sa z úst a nosa nositeľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 180 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
materiál 3- vrstvová netkaná textília
materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
materiál s vysokou filtračnou účinnosťou – BFE nad 98%
uchytenie s gumičkami okolo uší
tvarovanie tvarovacia spona na vytvarovanie rúška okolo nosa
norma vyhovujúce STN EN 14683+AC - Typ II
označenie značkou CE
 3. Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu
Funkcia
filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
materiál môže byť výhradne alebo z podstatnej časti zhotovená z filtračného materiálu
materiál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
pri pohybe hlavy poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia
zorné pole musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy
uchytenie s gumičkami na uchytenie okolo hlavy alebo s nastaviteľnými pásikmi, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe
v prípade jednorazového použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale): FFP2 NR pri maskách určených na použitie počas jednej pracovnej zmeny
v prípade opakovaného použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale): o FFP2 R pri maskách na opakované použitie
v prípade opakovaného použitia priložiť návod na čistenie a dezinfekciu
balenie tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku
najmenšie obchodné balenie musí obsahovať návod na obsluhu masky
norma vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001
certifikát EU certifikát skúšky typu notifikovanou osobou podľa nariadenia (EÚ) 2016/425
označenie označené normou EN 149+A1: 2001 (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale)
označenie označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale)
 4. Respirátor FFP2 s výdychovým ventilom
Funkcia
filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
materiál môže byť výhradne alebo z podstatnej časti zhotovená z filtračného materiálu
materiál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
pri pohybe hlavy poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia
výdychový ventil musí byť dostatočne funkčný v každej polohe
výdychový ventil musí byť chránený alebo odolný pred znečistením a mechanickým poškodením
zorné pole musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy
uchytenie s gumičkami na uchytenie okolo hlavy alebo s nastaviteľnými pásikmi, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe
v prípade jednorazového použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale): FFP2 NR pri maskách určených na použitie počas jednej pracovnej zmeny
v prípade opakovaného použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale): o FFP2 R pri maskách na opakované použitie
v prípade opakovaného použitia priložiť návod na čistenie a dezinfekciu
balenie tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku
najmenšie obchodné balenie musí obsahovať návod na obsluhu masky
norma vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001
certifikát EU certifikát skúšky typu notifikovanou osobou podľa nariadenia (EÚ) 2016/425
označenie označené normou EN 149+A1: 2001 (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale)
označenie označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale)
 5. Respirátor FFP3 bez výdychového ventilu
Funkcia
filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
materiál môže byť výhradne alebo z podstatnej časti zhotovená z filtračného materiálu
materiál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
pri pohybe hlavy poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia
zorné pole musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy
uchytenie s gumičkami na uchytenie okolo hlavy alebo s nastaviteľnými pásikmi, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe
v prípade jednorazového použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale): FFP3 NR pri maskách určených na použitie počas jednej pracovnej zmeny
v prípade opakovaného použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale): o FFP3 R pri maskách na opakované použitie
v prípade opakovaného použitia priložiť návod na čistenie a dezinfekciu
balenie tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku
najmenšie obchodné balenie musí obsahovať návod na obsluhu masky
norma vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001
certifikát EU certifikát skúšky typu notifikovanou osobou podľa nariadenia (EÚ) 2016/425
označenie označené normou EN 149+A1: 2001 (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale)
označenie označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale)
 6. Respirátor FFP3 s výdychovým ventilom
Funkcia
filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 6 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
materiál môže byť výhradne alebo z podstatnej časti zhotovená z filtračného materiálu
materiál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
pri pohybe hlavy poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia
výdychový ventil musí byť dostatočne funkčný v každej polohe
výdychový ventil musí byť chránený alebo odolný pred znečistením a mechanickým poškodením
zorné pole musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy
uchytenie s gumičkami na uchytenie okolo hlavy alebo s nastaviteľnými pásikmi, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe
v prípade jednorazového použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale): FFP3 NR pri maskách určených na použitie počas jednej pracovnej zmeny
v prípade opakovaného použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale): o FFP3 R pri maskách na opakované použitie
v prípade opakovaného použitia priložiť návod na čistenie a dezinfekciu
balenie tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku
najmenšie obchodné balenie musí obsahovať návod na obsluhu masky
norma vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001
certifikát EU certifikát skúšky typu notifikovanou osobou podľa nariadenia (EÚ) 2016/425
označenie označené normou EN 149+A1: 2001 (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale)
označenie označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale)
 7. Protibiologický overal s kapucňou
Funkcia
ochranný celotelový odev na ochranu pred kontamináciou infekčnými činiteľmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosti M, L, XL
odev musí poskytovať zvýšenú ochranu proti veľmi jemným prachovým časticiam a postriekaniu nebezpečnými kvapalnými chemikáliami
ochranná trieda typu 4B/ 5B/ 6B
švy podlepené páskou
zips dvojsmerný zips s prilepiteľnou záklopkou
manžety pletené manžety
prevedenie elastické prevedenie v páse a v členkovej časti pre lepšiu voľnosť pohybu
kapucňa trojpanelová kapucňa pre vylepšenú kompatibilitu s ostatnými OOPP (ochrana zraku a dýchania)
piktogram "ochrana proti biologickému riziku" (ukážka piktogramu uvedená v prílohe OF)
norma vyhovujúci technickej norme EN 14126
označenie označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale)
certifikát EU certifikát skúšky typu notifikovanou osobou podľa nariadenia (EÚ) 2016/425
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný:
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1ks z každej položky.
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY:
- ES Vyhlásenie o zhode podľa § 23 a 25 zákona č. 56/2018 Z. z.
- Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE
- ŠÚKL kód - položky č 1 a 2 (ak je to relevantné)
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu RD
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
2. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak:
2. a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
2. b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
3. Objednávateľ si vyhradzuje právo nepožadovať od dodávateľa vzorky v prípade, ak dodávateľ už predmet zákazky v minulosti objednávateľovi dodával. V takomto prípade doručí dodávateľ na adresu objednávateľa čestné vyhlásenie, v ktorom deklaruje, že predmet zákazky, ktorý v minulosti dodával, je totožný s predmetom zákazky z tejto RD.
4. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek).
5. Objednávateľ je oprávnený počas trvania RD požadovať od dodávateľa prehodnocovanie cien predmetu zákazky na základe vyhodnotenia Prieskumu trhu v zmysle §117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Objednávateľ vyhotoví o vykonanom Prieskume trhu výstupný list s určením novej ceny predmetu zákazky a bezodkladne oznámi dodávateľovi požiadavku na úpravu ceny. Ak dodávateľ pristúpi na zmenu ceny predmetu zákazky, cena sa stáva záväznou dňom nasledujúcim po dni doručenia výstupného listu dodávateľovi, najneskôr však 10. dňom odo dňa vykonania porovnania cien.
6. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
7. Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET.
8. V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 7 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
9. Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie.
10. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe elektronickej faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru elektronicky na emailovú adresu, ktorú mu oznámi kupujúci. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy.
11. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, katalógové číslo, šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné) a číslo objednávky.
12. Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
13. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní.
14. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
15. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
16. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
17. Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
18. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

251 500,00 ks

185 880,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.08.2020 11:26

18.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 562
 464
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2020 14:12 - Vstupná ponuka 185 820,00 € Cena s DPH
17.08.2020 22:42 - Najvýhodnejšia ponuka 180 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS