• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 09:44

Detail zákazky Z202018790

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 09:44

Základné údaje

Z202018790

OF-219042

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4912048

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie pre chladenie a mrazenie

zariadenia na mrazenie a chladenie, mrazničky, chladničky, truhlicová mraznička, kuchynské vybavenie

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39711100-0 - Chladničky a mrazničky
  • 39711120-6 - Mrazničky
  • 39711121-3 - Truhlicové mrazničky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mini chladnička
Funkcia
Mini chladnička s mrazničkou do kancelárie
Novovyrobený produkt so záručným listom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mini chladnička CANDY CCTOS 544WH alebo ekvivalent ks 3
Výška cm 80 100
Šírka cm 50 60
Hĺbka cm 50 60
Spotreba energie kWh 0,20 0,38
Čiistý objem chladničky l 90 120
Čistý objem mrazničky l 13 20
Hlučnosť dB 0 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie biela
Typ chladenia statické
Madlo pre jednoduché otváranie áno
Trieda spotreby energie A++
Vnútorné LED osvetlenie áno
vnútorné police 2 sklenená s bielym rámikom
priehradky vo dverách chladničky 3
zásuvka na ovocie a zeleninu áno
automatické odmrazovanie chladničky áno
nastaviteľné nožičky áno
klimatická trieda ST
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (2 miesta plnenia: Trenčín, Poprad). Presné adresy miest plnenia dodávateľ obdrží po uzatvorení zmluvy a predložení požadovaných dokladov.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, odbornej prehliadky a odbornej skúšky.
Tovar požadujeme dodať dodať vrátane všetkých špecifikovaných súčastí.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 07,00 hod. do 13,00 hod.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
Objednávateľ požaduje predloženie podrobného technického opisu dodávaného výrobku (s uvedením typového označenia) do 5 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy za účelom schválenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Výrobok musí spĺňať vyhlášku 508/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č. 124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení (vylúčený je aj repasovaný a zánovný tovar).
Záručná doba na dodaný tovar min. 24 mesiacov.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu miesta plnenia zmluvy.
Spolu s dodávkou tovaru požadujeme predložiť záručný list a návod na používanie a obsluhu v slovenskom jazyku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.08.2020 07:00 — 30.09.2020 14:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

482,91

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2020 08:21

12.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 299
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2020 07:09 - Vstupná ponuka 482,90 € Cena s DPH
11.08.2020 22:51 - Najvýhodnejšia ponuka 482,89 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS