• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 08:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 08:45

Detail zákazky Z202018784

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 08:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 08:45

Základné údaje

Z202018784

OF-218880

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4912044

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31589626

OBTULOWICZ, s.r.o.

Kukučínova 204, Nižná, 02743, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Radlica snehová zadná

radlica, snehová, zadná, komunálna, technika

  • 34921000-9 - Zariadenia na údržbu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 43313100-1 - Snehové pluhy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Radlica snehová ťahaná
Funkcia
Novo vyrobené, doposiaľ nepoužívané (nerepasované) prídavné zariadenie k traktoru Zetor 7711- radlica snehová zadná určená na čistenie spevnených plôch v zimnom období, pripojiteľná k existujúcemu trojbodovému závesu s hydraulickým zdvihom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maximálna celková prípustná hmotnosť kg 230 410
Pracovná šírka zadnej radlice mm 2400 2600
Výška zadnej radlice mm 650
Hrúbka plechu zadnej radlice mm 8
Pevne nastavený pracovný uhol ˚ 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrchová ochrana ochrana proti korózii stroja
Brid radlice oceľ
Výbava výstražné vlajky, osvetlenie
Konštrukcia radlice - materiál oceľ
Požiadavka na pripojenie k vozidlu pripojenie k existujúcemu trojbodovému závesu s hydraulickým zdvihom
Požiadavka na záruku min. 2rokov
Požiadavky na životnosť min. 10 rokov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/dodávaný objednávateľovi v čase/lehote plnenia podľa tejto zmluvy v pracovné dni v dobe od 8,00 hod. do 14,00 hod.
Nedodanie tovaru v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto kúpnej zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku s DPH.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Spolu s tovarom dodá dodávateľ potvrdený dodací list.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

14.08.2020 07:00 — 25.08.2020 15:00

1,00 súbor položiek

1 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2020 08:14

11.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 297
 26
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2020 10:15 - Vstupná ponuka 1 800,00 € Cena s DPH
10.08.2020 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka 1 668,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS