• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2020 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 08:35

Detail zákazky Z202018758

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2020 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 08:35

Základné údaje

Z202018758

OF-217294

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4912038

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

75472848

Kateřina Tykvová

Mezi školami 2324, Praha 5, 15800, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba Hál nafukovacích multifunkčných/typ TMM, Stan univerzálny typ TPE, Stan s klimatizáciou a vykurovaním/typ TPSE, Stan/typ TMSE a ich príslušenstva - Olejový vykurovací automat REMKO ATK 25, Mobilná klimatizačná jednotka AC-M7(H) MK II, nafukovacie kompresory k stanom

Oprava a údržba Hál nafukovacích multifunkčných/typ TMM, Stan univerzálny typ TPE, Stan s klimatizáciou a vykurovaním/typ TPSE, Stan/typ TMSE a ich príslušenstva - Olejový vykurovací automat REMKO ATK 25, Mobilná klimatizačná jednotka AC-M7(H) MK II, nafukovacie kompresory k stanom

  • 50830000-2 - Oprava odevov a textilu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy multifunkčných nafukovacích hál /Typ TMM
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hala multifunkčná/Typ TMM ks 1 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava, výmena žiarivkového svetla max. 30ks
Oprava, výmena nafukovacích kompresorov max. 6ks
Oprava, výmena hadíc na nafukovanie tubusov
 2. Opravy stanov univerzálny /Typ TPE
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stan univerzálny typ TPE ks 1 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava, výmena žiarivkového svetla max. 10ks
Oprava, výmena nafukovacích kompresorov max. 5ks
Oprava, výmena hadíc na nafukovanie tubusov
 3. Opravy stanov s klimatizáciou a vykurovaním /Typ TPSE
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stan univerzálny typ TPSE ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava, výmena žiarivkového svetla max 3ks
Oprava nafukovacích kompresorov max. 1ks
Oprava, výmena hadíc na nafukovanie tubusov
 4. Opravy stanov /Typ TMSF
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stan/Typ TMSF ks 1 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava, výmena žiarivkového svetla max. 12ks
Oprava nafukovacích kompresorov max. 4ks
Oprava, výmena hadíc na nafukovanie tubusov
 5. Opravy olejových vykurovacích automatov REMKO ATK 25
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Olejový vykurovací automat REMKO ATK 25 ks 1 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Servisná prehliadka max. 16ks
Opravy vykurovacích automatov REMKO ATK 25 max.16ks
 6. Opravy mobilných klimatizačných jednotiek AC-M7(H) MK II
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava mobilných klimatizačných jednotiek AC-M7(H) MK II ks 1 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Servisná prehliadka max. 16ks
Opravy mobilných klimatizačných jednotiek AC-M7(H) MK II max.16ks
Doplnenie chladiva max. 16ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje vykonanie prác v mieste Topoľčany
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o servisných prehliadkach.
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o odbornej revízii oprávneným pracovníkom.
Cena hodinovej sadzby servisného pracovníka bude zahrnutá v cene údržby, opravy a bude zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky (doprava), okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou zariadení.
Opravy, dodanie náhradných dielov bude realizované na základe zistených porúch.
Opravy podľa tejto dohody budú vykonávané na základe písomnej objednávky vystavenej oprávnenou osobou objednávateľa na základe predbežnej cenovej a časovej kalkulácie.
V písomnej objednávke musí byť uvedené miesto plnenia, počty a identifikácia strojov a zariadení, na ktorých sa bude vykonávať servis, údržba a oprava.
Kalkulácia náhradných dielov a opravy musí byť vopred schválená oprávnenou osobou objednávateľa. Pred začatím opravy zhotoviteľ predloží oprávnenej osobe objednávateľa na odsúhlasenie kalkuláciu opravy, ktorá bude pozostávať s ceny náhradných dielov a ceny práce resp. iných nevyhnutných nákladov spojených s vykonaním servisu a opravy.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad, že dodávateľ je spoločnosťou oprávnenou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis uvedených zariadení.
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, zhotoviteľ má povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť strojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu. Nové nepoužité diely musia byť navrhnuté na daný typ stroja alebo zariadenia.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia zákazky do 7 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch od 7,00 do 15,00 hod.
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať objednaný rozsah opravy a servisu v termínoch, ktoré budú uvedené v príslušnej objednávke objednávateľ.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list (Dodací list) bude prílohou faktúry. Montážny list (Dodací list) musí obsahovať údaje o skutočnej dobe servisu, opravy a údržby a použitých náhradných dieloch s cenami s DPH.
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH a tiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je Montážny list (Dodací list). Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané oprav a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov.
Na náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu do areálu miesta dodania plnenia sa dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno a priezvisko a to najneskôr 2 dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a /alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečené, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde/výjazde z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta plnenia v prípade, ak dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých plnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla/osoby do areálu miesta plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky v uvedenej predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Termín ukončenia opráv, servisu a údržby je november 2020.
Faktúru vystaviť najneskôr do 30.11.2020
Platnosť zmluvy je do 30.11.2020.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Továrnicka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

14.08.2020 11:00 — 30.11.2020 08:00

1,00 v zmysle opisného formulára

15 560,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2020 08:02

11.08.2020 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 18:42 - Vstupná ponuka 15 249,60 € Cena s DPH
10.08.2020 18:42 - Najvýhodnejšia ponuka 15 249,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS