30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
31442617
BIOHEM, spol. s r.o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 911 01, SVK
Odberové váhy
krv, transfúzia, odber, váhy, krvné váhy, odberové váhy
Tovar, Služba
1. Odberové váhy
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj určený na odber krvi do odberových vakov. Prístroj musí byť nový, nerepasovaný a nepoužitý. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Krvné odberové váhy | ks | 5 | ||
Počet nastaviteľných programov odberu | program | 20 | ||
Počet odberov uložených v pamäti prístroja | odber | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Homogénne miešanie odoberanej krvi | Áno |
Automatické tárovanie váh pred každým odberom | Áno |
Zobrazenie informácií a správ na displeji (o odbere, nastavenom objeme, stave batérie a pod.) | Áno |
Displej podsvietený, konfigurovateľný (jas,kontrast atď..) | Áno |
Miska odberovej váhy s dostatkom miesta aj na zložité súpravy vakov umožňujúca ľahšie a rýchlejšie umiestnenie vakov | Áno |
Povrch misky odberovej váhy - umývateľný a dezinfikovateľný | Áno |
Bezpečnostná klapka s automatickým uzavretím v prípade výpadku el. napájania | Áno |
Možnosť zmeny odobratého množstva krvi počas odberu podľa aktuálneho stavu darcu krvi | Áno |
Automatické ukončenie odberu po dosiahnutí nastaveného objemu | Áno |
Nastavenie maximálneho času trvania odberu | Áno |
Akustický a optický alarm náhleho zvýšenia hmotnosti na miske odberovej váhy | Áno |
Akustický a optický alarm pri prietoku krvi mimo nastavených hodnôt (príliš nízky a príliš vysoký prietok) | Áno |
Akustický a optický signál ukončenia odberu | Áno |
Záznam poruchových a alarmových stavov | Áno |
Možnosť uloženia údajov o odbere na externé pamäťové médium (napr. USB kľúč) | Áno |
Pomocná tyč s ovládacím panelom pre obsluhu základných funkcií váhy v ergonomicky polohe | Áno |
Pomocná tyč s integrovanou optickou signalizáciou alarmov viditeľných na diaľku | Áno |
Integrovaná čítačka čiarových kódov s funkciou autodetekcie čiarového kódu | Áno |
Obojstranný prenos dát do/z LIS-u | Áno |
Súčasťou dodávky prístroja musí byť aj softvér (podporný program ku komunikácii s externým osobným počítačom), určený na výmenu dát medzi prístrojom a externým osobným počítačom, ktorý sa prepája do LISu. Softvér musí umožňovať modifikáciu programov, inštaláciu a export programov do prístroja, uloženie a vytlačenie výsledkov spracovania, archiváciu a pod. Softvér musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. | Áno |
Prístroj musí byť dodaný ako nový, nerepasovaný a nepoužitý | Áno |
Záruka na dodaný prístroj minimálne 24 mesiacov | Áno |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov pri dodaní. |
Vrátane zaškolenia personálu. |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00, pričom Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi predmet plnenia do 2 týždňov odo dňa uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku pri dodaní tovaru. |
Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú pracoviská kupujúceho nachádzajúce sa v lokalite BA a MT. |
V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa doklad preukazujúci aktuálne platnú registráciu prístroja na ŠUKL do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy - prospekt, podrobný technický opis alebo návod na použitie ponúkaného zariadenia, s uvedením obchodného názvu typového označenia, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje nový, nepoužitý tovar v originálnom obale. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo tovaru nespĺňajúceho požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky tento tovar neprevziať. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora má povinnosť sa do registra zapísať, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany poskytovateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
Miestami dodania sú pracoviská objednávateľa podľa zoznamu pracovísk, ktorý bude zaslaný úspešnému uchádzačovi - lokalita Martin a Bratislava, Slovenská republika
17.08.2020 08:00 — 28.08.2020 14:00
1,00 súbor
14 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2020 15:56
13.08.2020 14:00
13.08.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2020 14:14 - Vstupná ponuka | 14 950,00 | € | Cena bez DPH |
13.08.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 949,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: