• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 15:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 14:50

Detail zákazky Z202018748

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 15:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 14:50

Základné údaje

Z202018748

OF-219015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913558

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

31442617

BIOHEM, spol. s r.o.

Zlatovská 2211, Trenčín, 911 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odberové váhy

krv, transfúzia, odber, váhy, krvné váhy, odberové váhy

  • 33194210-1 - Prístroje na transfúziu krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odberové váhy
Funkcia
Prístroj určený na odber krvi do odberových vakov. Prístroj musí byť nový, nerepasovaný a nepoužitý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krvné odberové váhy ks 5
Počet nastaviteľných programov odberu program 20
Počet odberov uložených v pamäti prístroja odber 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Homogénne miešanie odoberanej krvi Áno
Automatické tárovanie váh pred každým odberom Áno
Zobrazenie informácií a správ na displeji (o odbere, nastavenom objeme, stave batérie a pod.) Áno
Displej podsvietený, konfigurovateľný (jas,kontrast atď..) Áno
Miska odberovej váhy s dostatkom miesta aj na zložité súpravy vakov umožňujúca ľahšie a rýchlejšie umiestnenie vakov Áno
Povrch misky odberovej váhy - umývateľný a dezinfikovateľný Áno
Bezpečnostná klapka s automatickým uzavretím v prípade výpadku el. napájania Áno
Možnosť zmeny odobratého množstva krvi počas odberu podľa aktuálneho stavu darcu krvi Áno
Automatické ukončenie odberu po dosiahnutí nastaveného objemu Áno
Nastavenie maximálneho času trvania odberu Áno
Akustický a optický alarm náhleho zvýšenia hmotnosti na miske odberovej váhy Áno
Akustický a optický alarm pri prietoku krvi mimo nastavených hodnôt (príliš nízky a príliš vysoký  prietok) Áno
Akustický a optický signál ukončenia odberu Áno
Záznam poruchových a alarmových stavov Áno
Možnosť uloženia údajov o odbere na externé pamäťové médium (napr. USB kľúč) Áno
Pomocná tyč s ovládacím panelom pre obsluhu základných funkcií váhy v ergonomicky polohe Áno
Pomocná tyč s integrovanou optickou signalizáciou alarmov viditeľných na diaľku Áno
Integrovaná čítačka čiarových kódov s funkciou autodetekcie čiarového kódu Áno
Obojstranný prenos dát do/z LIS-u Áno
Súčasťou dodávky prístroja musí byť aj softvér (podporný program ku komunikácii s externým osobným počítačom), určený na výmenu dát medzi prístrojom a externým osobným počítačom, ktorý sa prepája do LISu. Softvér musí umožňovať modifikáciu programov, inštaláciu a export programov do prístroja, uloženie a vytlačenie výsledkov spracovania, archiváciu a pod. Softvér musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. Áno
Prístroj musí byť dodaný ako nový, nerepasovaný a nepoužitý Áno
Záruka na dodaný prístroj minimálne 24 mesiacov Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov pri dodaní.
Vrátane zaškolenia personálu.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00, pričom Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi predmet plnenia do 2 týždňov odo dňa uzavretia zmluvy.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku pri dodaní tovaru.
Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú pracoviská kupujúceho nachádzajúce sa v lokalite BA a MT.
V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa doklad preukazujúci aktuálne platnú registráciu prístroja na ŠUKL do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy - prospekt, podrobný technický opis alebo návod na použitie ponúkaného zariadenia, s uvedením obchodného názvu typového označenia, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje nový, nepoužitý tovar v originálnom obale.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo tovaru nespĺňajúceho požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky tento tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora má povinnosť sa do registra zapísať, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
pokračovanie: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany poskytovateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miestami dodania sú pracoviská objednávateľa podľa zoznamu pracovísk, ktorý bude zaslaný úspešnému uchádzačovi - lokalita Martin a Bratislava, Slovenská republika

17.08.2020 08:00 — 28.08.2020 14:00

1,00 súbor

14 950,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.08.2020 15:56

13.08.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 14:14 - Vstupná ponuka 14 950,00 € Cena bez DPH
13.08.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 14 949,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS