• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 14:29
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 15:20

Detail zákazky Z202018738

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2020 14:29
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2020 15:20

Základné údaje

Z202018738

OF-219009

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4913556

Objednávateľ

35568348

Stredná odborná škola techniky a služieb, Prakovce 282

Prakovce 282, Prakovce, 05562, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v minimálnom počte 6 000 stravovacích zariadeniach v rámci SR.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jedného stravného lístka Eur 3,83
predpokladané množstvo odberu ks 500 6300
provízia vrátane DPH a služieb % 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
balenie obálkovým systémom na každého zamestnanca
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet plnenia dodaný podľa mesačných - čiastkových objednávok a aktualizovaného menného zoznamu poberateľov stravných lístkov za príslušné obdobie.
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 3 pracovných dní od podania objednávky.
Objednávky môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa.
Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra.
Faktúra bude dodaná spolu so stravnými poukážkami.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre pozostávať z: a) hodnoty poukážok - ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok b) ceny poplatku za poskytnutie služby c) DPH z ceny poplatku za poskytnutie služby ak je dodávateľ platcom DPH.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, balenie, poistenie, poplatky spojené s vyhotovením, dodaním predmetu zákazky, vrátením alebo výmenou a všetky ostatné náklady.
Výška poplatku za poskytnutie služby sa vyjadruje % z nominálnej hodnoty stravných poukážok a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na účet dodávateľa.
Objednávateľ vyžaduje platnosť poukážok v širšej sieti stravovacích zariadení na Slovensku.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do provízie dodávateľa.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so Zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Predpokladané množstvo odobraných stravných poukážok je len pravdepodobné a orientačné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb obstarávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. poškodenú zásielku.
Objednávateľ požaduje nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom úhradou finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi .
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravnej poukážky: pre obdobie uvedené na stravnej poukážke min. do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.
Interval objednávania stravných poukážok: podľa potrieb objednávateľa, predpoklad - 12 x do konca platnosti zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Breziny 282, Prakovce, Gelnica, Košický, Slovenská republika

30.09.2020 14:30 — 28.09.2021 14:30

6 300,00 ks

24 418,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.08.2020 14:32

13.08.2020 14:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2020 14:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2020 14:44 - Vstupná ponuka 24 418,00 € Cena s DPH
13.08.2020 07:25 - Najvýhodnejšia ponuka 24 417,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS