• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 16:25

Detail zákazky Z202018722

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2020 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 16:25

Základné údaje

Z202018722

OF-218375

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4912102

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook s príslušenstvom

prenosný osobný počítač

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook s príslušenstvom
Funkcia
Počítačové zariadenia charakterizované technickými parametrami, ktoré umožňujú implementáciu pokročilých 2D a 3D grafických návrhov a programovacích techník s osobitným dôrazom na prostredie video-hier.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook s príslušenstvom ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet displejov 1
Uhlopriečka displeja Min. 14,8'' Max. 15,6''
Technológia displeja IPS
Rozlíšenie displeja Min. 1920 x 1080 pixelov
Pomer strán 16:9
Typ displeja antireflexný
Svietivosť Min. 300 Nits
Typ zásuvky napájania (krajina) Česko, Slovensko, Maďarsko, Nemecko, Rusko, Rakúsko, Chorvátsko, Francúzsko, Poľsko, Rumunsko, Slovensko
Typ procesoru kompatibilný s OS Windows 10
Počet jadier procesoru Min. 6
Frekvencia procesora Min. 2,5 GHz
Generácia procesora Min. 9.
Veľkosť cache procesora Min. 12 MB
Ďalšie funkcie procesoru automatické pretaktovanie, podpora virtualizácie, HyperThreading
Typ grafickej karty dedikovaná
Pamäť grafickej karty Min. 6 GB
Typ pamäte grafickej karty Min. GDDR6
Šírka zbernice pamäťovej karty Min. 190 Bit
Verzia DirectX grafickej karty Min. 12
Počet jadier Min. 1900
Frekvencia grafického procesora Min. 900 MHz
Frekvencia pamäte grafickej karty Min. 10000 MHz
Veľkosť operačnej pamäte Min. 16 GB
Frekvencia pamäte Min. 2500 MHz
Typ operačnej pamäte Min. DDR4
Typ úložiska SSD pevný disk
Kapacita úložiska Min. 1 TB
Rozhranie disku (úložiska) M.2
Grafický výstup Min. 1x HDMI
Rozhrania Min. 2x USB 3.2, Min. 1x USB-C, Min. 1x RJ-45, Min. 1x AudioJack
Bezdrôtová prepojiteľnosť WiFi 802.11ac, Bluetooth v5.0
Hmotnosť Max. 2,5 kg vrátane batérie bez napájacieho adaptéra
Napájanie napájací adaptér s káblom
Výbava podsvietená klávesnica, spevnené telo - minimálne čiastočne kovové
Konfigurácií vyhovuje napr. Lenovo Legion Y740-15IRH, Lenovo Legion 7 15
 2. Dokovacia stanica
Funkcia
Zariadenia umožňujúce pripojiť viacero externých periférií ku prenosnému počítaču.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dokovacia stanica ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ prepojenia s PC USB-C
Grafický výstup Min. 1xHDMI, Min. 1xVGA, Min. 1xDisplayPort
Sieťové porty Min. 1xRJ45
USB porty Min. 2xUSB3, Min. 1xUSB-C
Napájanie Cez USB-C
Iné rozhrania Min. 1xAudioJack, Min. 1xčítačka SD
Konfigurácií vyhovuje napr. i-tec USB-C Metal Low Profile 4K Triple Display Docking Station + Power Delivery 85W
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 5 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu, názov a číslo súvisiaceho projektu, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky.
Predmet zákazky je spolufinancovaný s poskytnutím NFP z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ďalej aj ako „EFRR”) pre program Interreg V-A Poľsko-Slovensko
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä a) Poskytovatel' a ním poverené osoby; b) Národný orgán (Ministerstvo pro místní rozvoj ČR); c) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly; d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Ministerstvo financií SR, príslušná Správa finančnej kontroly;  e) Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; f) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; g) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; h) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
Zmluva uzavretá cez elektronické trhovisko, ktorá je spolufinancovaná zo zdrojov EU nie je zmluvou automaticky účinnou a účinnosť nadobúda až po ukončení kontroly verejného obstarávania (VO), t.j. doručením správy z kontroly VO RO/NO.
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra  obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Fakulta elektrotechniky a informačných technológií, KMIKT, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.09.2020 08:00 — 21.09.2020 14:00

1,00 celok

4 248,58

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.08.2020 14:04

12.08.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 61
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2020 15:15 - Vstupná ponuka 4 248,00 € Cena bez DPH
07.08.2020 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka 4 248,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS