30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Zabezpečenie prania bielizne - pracovisko Trnava
pranie bielizne, dezinfekcia, žehlenie, manipulácia s bielizňou, triedenie, balenie, drobné opravy bielizne
Služba
1. Pranie, čistenie a žehlenie prádla 2020
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je zabezpečenie prania bielizne, podľa harmonogramu zberu bielizne vrátane prepravy v nasledovnom rozsahu: |
1.1. pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami, čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) bielizne posteľnej, bielizne pre zdravotnícky a nezdravotnícky personál a ostatnej bielizne (ďalej len bielizeň) s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypranej bielizne, |
1.2 žehlenie, |
1.3 kompletná manipulácia s bielizňou, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesta plnenia, |
1.4 triedenie, viazanie a balenie vyčistenej bielizne podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa do obalov, |
1.5 drobné opravy bielizne, na základe osobitnej požiadavky objednávateľa, |
1.6 poskytovateľ si potrebnú technológiu na zber, triedenie, zvoz a rozvoz bielizne a OOPP (napr. zberné nádoby, špeciálne vrecia, regály, motorové vozidlo a pod.) zabezpečí na vlastné náklady. |
1.7 Odberné miesto: pracovisko Trnava |
1.8 Frekvencia poskytovania služieb je jedenkrát za týždeň. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zabezpečenie prania bielizne - pracovisko Trnava | kg | 635,85 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
DRUHY PRÁDLA | |
Handra | |
Košeľa lekárska | |
Mop | |
Nohavice lekárske | |
Paplón návlek | |
Plachta | |
Plášť lekársky | |
Plienka | |
Poduška návlek | |
Rúško | |
Kompres | |
Tričko biele | |
Uterák | |
Uterák froté | |
Utierka | |
Vesta | |
Vetrovka vodič | |
Záclona |
Názov |
1. Predmet zmluvy |
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") je záväzok poskytovateľa za podmienok dojednaných v tejto zmluve poskytovať pre potreby objednávateľa služby spočívajúce v praní, chemickom čistení a žehlení bielizne, odevov a iných materiálov (ďalej len "materiál"), ktoré zahŕňajú: |
- pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami, |
- čistenie a dezinfekciu (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) bielizne posteľnej, bielizne pre zdravotnícky a nezdravotnícky personál a ostatnej bielizne (ďalej len bielizeň) s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypranej bielizne, |
- žehlenie, |
- kompletnú manipuláciu s bielizňou, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesta plnenia, |
- triedenie, viazanie a balenie vyčistenej bielizne podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa do obalov, |
- drobné opravy bielizne, na základe osobitnej požiadavky objednávateľa |
a záväzok objednávateľa zaplatiť poskytovateľovi za poskytnuté služby cenu vo výške, spôsobom a za podmienok dojednaných v tejto zmluve. |
1.2 Súčasťou záväzku poskytovateľa podľa tejto zmluvy je aj triedenie a balenie čistého materiálu a doprava materiálu do miesta poskytovania služby a z miesta poskytovania služby späť k objednávateľovi (do miesta plnenia), pričom náklady na triedenie, balenie a dopravu materiálu sú zahrnuté v cene služieb podľa tejto zmluvy. |
1.3 Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa a podľa bodu 1.1 čl. 1. tejto zmluvy pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Vzhľadom na to, že spotreba pravidelných poskytovaní služieb podľa bodu 1.1 čl. 1. tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných poskytovaní služieb (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. V prípade, že bude potreba |
pokračovanie 1.3: pravidelných poskytovaní služieb (MJ) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy. |
1.4 Objednávateľ doručí poskytovateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín v zmysle OPET(Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b) tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka"). Cenová tabuľka zahŕňa aj dopravné náklady a poplatky súvisiace s poskytovaním predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby. |
1.5 Táto zmluva sa riadi podľa ustanovení OPET (OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA verzia 3.1, účinná odo dňa 01.02.2017) 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ Čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode. |
2. Prevzatie a odovzdávanie materiálu |
2.1 Miestom plnenia služieb (prevzatie a odovzdanie materiálu) je pracovisko/pracoviská objednávateľa na adrese (mieste) pracoviska/pracovísk. V prípade viacerých miest plnenia poskytovateľ zodpovedá za to, že nedôjde k zámene prádla prevzatého z jednotlivých miest plnenia. |
2.2 Prevzatie znečisteného materiálu a súčasne odovzdanie vyčisteného materiálu sa uskutoční pravidelne jedenkrát týždenne, v pracovných dňoch v mieste plnenia, t.j. pracovisku objednávateľa v termíne dohodnutom medzi poverenými zástupcami zmluvných strán. |
2.3 Prevzatím materiálu sa rozumie fyzické prevzatie znečisteného materiálu poverenými osobami poskytovateľa v mieste plnenia, potvrdené podpisom preberacieho dokladu – žiadanka na pranie a žehlenie (tlačivo ŠEVT). Na preberacom doklade objednávateľ uvedie množstvo jednotlivých druhov materiálu v kusoch. Poskytovateľ vyznačí na preberacom doklade dátum prijatia materiálu na poskytnutie služieb a požadovaný dátum odovzdania materiálu (cyklus podľa bodu 2.2). Preberací doklad bude podpísaný oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
2.4 Odovzdaním materiálu sa rozumie fyzické odovzdanie vyčisteného materiálu poverenými osobami poskytovateľa povereným osobám objednávateľa v mieste plnenia potvrdené podpisom dodacieho listu. |
2.5 Objednávateľ sa zaväzuje označiť materiál určený na prevzatie svojou značkou. |
3. Lehota na poskytnutie služieb |
3.1 Lehota na poskytnutie služieb je odvodená od dohodnutého cyklu prevzatia znečisteného materiálu a dodania vyčisteného materiálu (čl. 2. bod 2.2), t. j. dodanie vyčisteného materiálu poskytovateľom sa uskutoční pri najbližšom prevzatí znečisteného materiálu, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa prevzatia znečisteného materiálu. |
4. Cena služieb |
4.1 Cena za poskytnutie služieb v rozsahu podľa čl. I. tejto zmluvy je stanovená vzájomnou dohodou podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena za poskytnutie služieb v lehote na poskytnutie služby je stanovená v Cenovej tabuľke, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto dohody. |
4.2 Ceny sú dohodnuté ako jednotkové za merné jednotky v eurách. V cene uvedenej v Cenovej tabuľke je zahrnutá DPH, náklady na triedenie, balenie a dopravu materiálu a akékoľvek iné náklady poskytovateľa súvisiace s poskytovaním služieb. poskytovateľ garantuje pevnú cenu podľa Cenovej tabuľky, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy, a to po celú dobu platnosti zmluvy, ak sa zmluvné strany písomným dodatkom k tejto zmluve vyhotoveným v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní nedohodnú inak. |
4.3 V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá poskytovateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany poskytovateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
4.4 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Cena služieb je splatná mesačne na základe faktúry vystavenej poskytovateľom a doručenej na adresu sídla objednávateľa, ktorá bude doručená objednávateľovi najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi prednostne bezhotovostným prevodom na účet poskytovateľa uvedený na faktúre, prípadne iným spôsobom v súlade s právom. |
4.5 Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet poskytnutia služby, množstvo a cenu jednotlivých služieb podľa tohto článku zmluvy a údaj o splatnosti faktúry. |
4.6 Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, objednávateľ má právo vrátiť ju poskytovateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
4.7 Ak poskytovateľ nie je schopný poskytnúť, alebo neposkytne služby tvoriace predmet zmluvy za cenu podľa Cenovej tabuľky, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy ani v dodatočnej lehote 7 dní od výzvy objednávateľa, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
4.8 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane poskytovateľa dodatkom k zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie predmetu služieb, ktorý bol stanovený v rámci verejného obstarávania v zmysle č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. |
5. Zodpovednosť za vady |
5.1 Poskytovateľ je povinný poskytnúť služby podľa tejto zmluvy s odbornou starostlivosťou, riadne a včas. Riadnym poskytnutím služieb sa rozumie, že služba bude poskytnutá v zodpovedajúcej kvalite a bez vád. |
5.2 Poskytovateľ zodpovedá za vady, ktoré má služba v čase jej odovzdania objednávateľovi, aj keď sa táto vada stane zjavnou až po tomto čase. Poskytovateľ tiež zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb. |
5.3 Ak poskytovateľ použije na plnenie svojich záväzkov podľa tejto zmluvy tretiu osobu, zodpovedá, akoby záväzok plnil sám. |
5.4 V prípade, ak je objednávateľovi poskytnutá vadná služba (nekvalitné vypranie, vyčistenie vyžehlenie, dodatočné znečistenie pri doprave a pod.) a objednávateľ oznámi poskytovateľovi vady služby najneskôr do 5 dní od odovzdania materiálu, poskytovateľ na vlastné náklady odstráni vadu poskytnutím bezvadného plnenia najneskôr do 3 dní od oznámenia vady. |
5.5 Poskytovateľ zodpovedá za stratu, zámenu, zničenie alebo poškodenie prevzatého materiálu podľa ustanovenia § 421 Občianskeho zákonníka. |
5.6 Opakované omeškanie poskytovateľa s poskytnutím služieb alebo s odstránením vád plnenia, alebo opakované vadné plnenie poskytovateľa sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
6. Sankcie |
6.1 Objednávateľ si môže uplatniť nárok na zmluvnú pokutu(i) vo výške 5% z fakturovanej sumy za poskytnuté služby v prípade, ak služba nebola poskytnutá riadne alebo v zodpovedajúcej kvalite a (ii) vo výške 0,05% z ceny objednanej služby za každý deň omeškania, ak je poskytovateľ v omeškaní s poskytnutím služieb, alebo ak je poskytovateľ v omeškaní s odstránením vád plnenia. |
pokračovanie 6.1 objednávateľ je oprávnený započítať si jednostranne nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty voči nároku dodávateľa na zaplatenie ceny služieb na základe riadne vystavanej faktúry. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok objednávateľa na riadne poskytnutie služieb zo strany poskytovateľa. |
6.2 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi cenou služby podľa Cenovej tabuľky a cenou služby, ktorú si objednávateľ objednal u iného poskytovateľa z dôvodu omeškania poskytovateľa so splnením jeho záväzku podľa tejto zmluvy. |
6.3 V prípade omeškania objednávateľa s úhradou riadne vyfakturovanej ceny služieb má poskytovateľ nárok na úrok z omeškania v zákonnej výške. |
7. Trvanie zmluvy a spôsoby jej skončenia |
7.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH). V prípade, že nedôjde k vyčerpaniu tohto finančného limitu tejto zmluvy do 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy, zmluva zaniká uplynutím tejto doby. |
7.2 Zmluvné strany môžu od zmluvy odstúpiť v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. Následky odstúpenia nastávajú momentom doručenia oznámenia o odstúpení s uvedením dôvodu odstúpenia druhej zmluvnej strane. Pre prípad odstúpenia od zmluvy sa zmluvné strany dohodli na vylúčení aplikácie § 351 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
7.3 Skončenie zmluvy sa netýka záväzkov, ktoré majú podľa svojej povahy trvať aj po skončení zmluvy, najmä povinnosti zaplatiť cenu služieb poskytnutých pred skončením zmluvy, nároku na náhradu škody, na zaplatenie zmluvnej pokuty a pod. |
8. Subdodávky |
8.1 Poskytovateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. Poskytovateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu tejto zmluvy. |
8.2 poskytovateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto zmluva týka. |
8.3 Poskytovateľ má právo na zmenu subdodávateľa, prostredníctvom ktorého nepreukazoval splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia § 33 resp. ustanovenia § 34 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto zmluvy. |
8.4 poskytovateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), preukázať objednávateľovi, že tento subdodávateľ spĺňa podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zároveň je poskytovateľ povinný aktualizovať zoznam subdodávateľov. |
8.5 Porušenie povinností poskytujúceho uvedených v tomto článku zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných povinností. |
9. Osobitné ustanovenia: |
9.1 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie zmluvy. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto zmluve. |
9.2 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak poskytovateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy, z dôvodov na strane poskytovateľa, poskytnúť službu podľa objednávky alebo ak bude poskytovateľ v omeškaní s poskytnutím služby o viac ako 7 dní, alebo v omeškaní s odstránením vady plnenia v lehote podľa bodu 5.4 tejto časti zmluvy, objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si poskytnutie služby (ktorá je predmetom poskytovania podľa tejto zmluvy) v zodpovedajúcej kvalite od iného poskytovateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. |
pokračovanie 9.2: Opakované omeškanie poskytovateľa s poskytnutím služby alebo s odstránením vád poskytnutej služby sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
10. Záverečné ustanovenia |
10.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a poskytovateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 10.1: zaväzuje sa poskytovateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
10.2 poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do troch (3) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
10.3 Právne vzťahy touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, prípadne inými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
10.4 Zmenu podmienok dohodnutých v tejto zmluve po dobu jej platnosti môžu účastníci tejto zmluvy výnimočne meniť výlučne v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení (§18) na základe obojstrannej písomnej dohody vyhotovenej vo forme datovaného a číslovaného dodatku k zmluve s uvedením právneho a faktického dôvodu zmeny. Dodatok k zmluve musí byť podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
11. Objednávateľ po uzavretí zmluvy: |
11.1 Doručí poskytovateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín presnú adresu odberného miesta objednávateľa (miesta plnenia) a oprávnené osoby objednávateľa ohľadne objednávok a komunikácie. |
11.2 Doručí poskytovateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacenenie služby s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s poskytovaním predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby resp. v zmysle bodu 1.4 tejto zmluvy. |
12. Poskytovateľ po uzatvorení zmluvy: |
12.1 Oznámi objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu poskytovateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do do dvadsiatich štyroch (24) hodín po uzatvorení zmluvy. |
12.2 Oznámi objednávateľovi rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene poskytovateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí objednávateľovi najneskôr v lehote podľa bodu 12.1 tejto zmluvy. |
12.3 Oznámi objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu poskytovateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
12.4 Doručí objednávateľovi vyplnenú Tabuľku na nacenenie služby s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s poskytovaním predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby do dvadsiatich štyroch (24) hodín od jej doručenia objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
12.5 Doručí objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu služby, ktorou sa budú podieľať na poskytovaní predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ poskytovateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná. |
13. Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
14. Poskytovateľ poskytne predmet zákazky "Zabezpečenie prania bielizne" objednávateľovi v zmysle bodu 2.3 a 3.1 tejto zmluvy odo dňa písomného doručenia "Výzvy na poskytnutie Zabezpečenia prania bielizne", ktorá bude poskytovateľovi zaslaná objednávateľom. "Výzva na poskytnutie Zabezpečenia prania bielizne", bude poskytovateľovi zaslaná po splnení požiadaviek objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 14: 10.2, 12.1, 12.4, 12.5 po kontrole predložených dokladov dodávateľom objednávateľovi. |
15. Termín poskytnutia predmetu zákazky začína plynúť posyktovateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na poskytnutie Zabezpečenia prania bielizne" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzvy na poskytnutie Zabezpečenia prania bielizne" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" |
pokračovanie 15: v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči objednávateľovi na tretiu osobu. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky poskytovateľa voči objednávateľovi v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Andreja Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
1 258,98
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2020 11:56
17.08.2020 12:45
17.08.2020 13:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2020 06:59 - Vstupná ponuka | 1 258,95 | € | Cena bez DPH |
17.08.2020 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 258,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: