• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 10:50

Detail zákazky Z202018683

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 10:50

Základné údaje

Z202018683

OF-218968

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4923778

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33357676

Ľubomír Líška Autoškola

Oslobodenia 62, Žilina, 01004, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia

kurz, rozšírenie vodičského oprávnenia

  • 80411000-8 - Autoškoly

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia
Funkcia
Vzdelávanie, ktoré vedie k získaniu čiastočnej kvalifikácie - odbornej spôsobilosti pre jednu pracovnú činnosť- (vodič) v inom povolaní ako v tom, pre ktoré fyzická osoba získala kvalifikáciu prostredníctvom školského vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny „AM“, „B1" a „B" na skupinu „C“ osoba 9
Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny „AM“, „B1", „B" a  „T"na skupinu „C“ osoba 1
Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny „AM“, „B1", „B", „C1" , „C" a „T"na skupinu „CE“ osoba 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Odborná spôsobilosť pre pracovnú činnosť - školenie na získanie vodičských oprávnení na skupiny „C“ podľa platných právnych predpisov áno
Vykonanie psychologického testu vrátane poplatkov v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov. nie
Poplatky za vykonanie skúšky v rámci kurzu áno
Poplatky za vydanie vodičského oprávnenia (kolky) áno
Poplatky za vykonanie kurzu prvej pomoci v rámci kurzu nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena.
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ vyhotoví prezenčnú listinu za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
Jeden originál protokolu je dodávateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Počet účastníkov kurzu, požadované miesta a termíny kurzov od doby uzatvorenia zmluvy budú spresňované Objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb predložením objednávky Dodávateľovi.
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené Objednávateľom nasledovne: Sereď, Galanta, Šaľa, Nitra a Trnava
Požaduje sa aby Dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Od Dodávateľa sa nepožaduje zabezpečenie vykonania kurzu prvej pomoci.
Od Dodávateľa sa nepožaduje zabezpečenie psychologického vyšetrenia.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu Dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa aby Dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú Objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená Dodávateľovi Objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia na získanie vodičského oprávnenia si vyžiadať vopred súhlas Objednávateľa k takémuto úkonu.
Vykonať záverečné skúšky príslušníkom Dopravného inšpektorátu PZ SR v najbližšom možnom termíne po ukončení školenia podľa upresnenia ODI PZ SR.
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie kurzu. Zadávanie objednávok na konkrétny kurz počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie kurzu v predpokladanom množstve resp. v akomkoľvek množstve.
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 30.11.2020
Predpokladaný termín plnenia predmetu zmluvy je v mesiacoch august až november 2020.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

25.08.2020 07:00 — 30.11.2020 14:00

1,00 celok

15 448,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.08.2020 11:23

21.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 221
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2020 07:47 - Vstupná ponuka 15 444,00 € Cena s DPH
11.08.2020 07:47 - Najvýhodnejšia ponuka 15 444,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS