• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2020 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2020 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2020 08:45

Detail zákazky Z202018614

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2020 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2020 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2020 08:45

Základné údaje

Z202018614

OF-218873

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4910529

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51286246

Grasstech s.r.o.

Lehota 694, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Údržba nezastavaných pozemkov

Údržba, kosenie, nezastavaných pozemkov

  • 77314000-4 - Údržba pozemkov
  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Údržba nezastavaných pozemkov
Funkcia
Kosenie trávnatých porastov  a ruderálneho porastu, odstránenie buriny a náletových drevín, mulčovanie.
Kosenie v rovine aj vo svahu, mierne hrbolatý terén – kosenie krovinorezmi a pojazdovými kosačkami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kosenie trávnatého a  ruderálneho porastu v rovine aj do svahu, mulčovanie a likvidácia m2 31364
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi - koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje, že  za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, odvozu a likvidácie odpadu (pokosenej trávy), s vyčistením komunikácií a obrubníkov.
Vyžaduje sa ochrana majetku objednávateľa pred poškodením od odletujúcich kamienkov a trávy.
Služba bude dodávateľom vykonávaná v čase od 08:00 h - 14:00 h len v pracovných dňoch.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. Na faktúre musí byť do kolnky Odberateľ uvedená adresa miesta plnenia.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Cena služby musí vyť uvádzaná bez DPH aj s DPH
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

31.08.2020 08:00 — 25.09.2020 14:00

31 364,00 m2

2 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.08.2020 08:26

10.08.2020 08:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 39
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2020 12:06 - Vstupná ponuka 2 299,99 € Cena s DPH
10.08.2020 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 2 218,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS