• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 16:42
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2020 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2020 10:25

Detail zákazky Z202018605

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 16:42
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2020 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2020 10:25

Základné údaje

Z202018605

OF-217255

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4910593

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu na rok 2021

dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba zemného plynu za OM spolu od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 24:00 hod. MWh 4 341
Predpokladaná spotreba zemného plynu na 12 mesiacov – zmluvné množstvo (ZM) za OM 4101458058; POD: SKSPPDIS000730021865 MWh 3 725
Predpokladaná spotreba zemného plynu na 12 mesiacov – zmluvné množstvo (ZM) za OM 4100030298; POD: SKSPPDIS000710702255 MWh 118
Predpokladaná spotreba zemného plynu na 12 mesiacov – zmluvné množstvo (ZM) za OM 4100030364; POD: SKSPPDIS000710702256 MWh 76
Predpokladaná spotreba zemného plynu na 12 mesiacov – zmluvné množstvo (ZM) za OM 4100030369; POD: SKSPPDIS000710702257 MWh 422
Denné maximálne množstvo spotreby zemného plynu m3 2 650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
POD: SKSPPDIS000730021865 druh tarify – S10
POD: SKSPPDIS000710702255 druh tarify – M7
POD: SKSPPDIS000710702256 druh tarify – M5
POD: SKSPPDIS000710702257 druh tarify – M8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zemného plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov.
2. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú a obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2021 00:00 hod. a koncom do 31.12.2021 24:00 hod.
3. Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu zemného plynu a služby spojené s jej dodávkou.
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
6. Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu jednostranne nemenná a záväzná pre obidve zmluvné strany.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, ceny za skladovanie, spotrebnej dane, DPH a poplatkov za odberné miesto. Celková cena za predmet dodávky je konečná.
8. Ak vzhľadom k mimoriadnemu nárastu cien komodít na burzách, ÚRSO cenovým rozhodnutím zvýši dohodnutú zložku ceny, dodávateľ je povinný túto skutočnosť oznámiť odberateľovi najneskôr do konca kalendárneho mesiaca, v ktorom zmena uvedenej položky ceny nastala.
9. DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
10. Cena bude uhradená v mene Euro.
11. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného množstva objednaného zemného plynu.
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu.
13. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov.
14. Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje.
15. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok zemného plynu. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
16. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky zemného plynu do OM odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EU v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
17. Úhrada za dodaný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej odberateľovi do 12 dňa v mesiaci. Splatnosť faktúr do 60 dní. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia.
18. Fakturačné podmienky pre odberné miesto SKSPPDIS000730021865 – druh tarify „S10“: Objednávateľ bude mesačne uhrádzať zálohové platby – preddavky vo výške 80 % predpokladanej ceny mesačnej dodávky plynu do príslušného odberného miesta. Podkladom pre zaplatenie budú údaje o preddavku, uvedené na vyúčtovacej faktúre.Preddavok sa stanovuje na mesiac, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom bola vyúčtovacia faktúra vystavená. Údaje o preddavku na prvé dva mesiace vyhodnocovacieho roka oznámi dodávateľ objednávateľovi osobitne. Výška preddavku je určená percentom zo sumy preddavkovej ceny...
...mesačnej dávky do príslušného odberného miesta. Po skončení každého fakturačného obdobia dodávateľ vystaví a zašle objednávateľovi vyúčtovaciu faktúru za dodávku plynu do príslušného odberného miesta, najneskôr do 12. dňa nasledujúceho mesiaca. Podkladom pre fakturáciu bude množstvo zemného plynu namerané v príslušnom odbernom mieste, predložené dodávateľovi zo strany prevádzkovateľa.
19. Fakturačné podmienky pre odberné miesta SKSPPDIS000710702256 – druh tarify „M5“, SKSPPDIS000710702255 – druh tarify „M7“,  a SKSPPDIS000710702257 – druh tarify „M8“: Objednávateľ bude mesačne uhrádzať zálohové platby – preddavky na základe platobného kalendára, vypracovaného dodávateľom v rovnomennej výške stanovenej z predpokladanej ročnej platby za dodávku plynu v týchto tarifách, počas príslušného roka. Po skončení vyhodnocovacieho obdobia dodávateľ zašle objednávateľovi vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu, najneskôr do 12 dňa nasledujúceho mesiaca.
20. Dodávateľ, okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí objednávateľovi túto faktúru aj v elektronickej forme, ako súbor v textovo čitateľnej podobe, a to hneď po jej vygenerovaní v systéme dodávateľa na vopred dohodnutú e-mailovú adresu.
21. Objednávateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu poskytujúcu kontrolu spotreby, grafické a dátové porovnanie spotreby a ďalšie informácie na jednotlivých odberných miestach odberateľa na WEB stránke dodávateľa - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania a sledovania spotrieb, a ďalšie informácie o odberných miestach odberateľa.
22. Požaduje sa, aby cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
23. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými dokladmi, ktoré sú potrebné na preukázanie splnenia osobného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj splnenie iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky.
24. Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy:
a) kalkuláciu zmluvnej ceny (rozčlenenie jednotkovej zmluvnej ceny v rozsahu: - služby obchodníka, - služby súvisiace s distribúciou, - služby súvisiace s prepravou, - služby súvisiace so skladovaním, - spotrebná daň, - ostatné položky, z ktorých sa skladá zmluvná cena), získanej ako podiel celkovej zmluvnej ceny za predmet zákazky podľa predpokladaného množstva, na jednotlivé časti, spôsob jej výpočtu a presnú špecifikáciu nákladových položiek v rozsahu zvlášť pre druh tarify S10 a potom pre M5, M7, M8);
b) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail).
25. Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
26. Dodávateľ musí spĺňať ISO normy 14001 a 9001.
27. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou ...
... cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
28. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
29. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 28. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Navrhnutá hodnota Osobitnú požiadavku na plnenie požadujeme vypustiť.

Uplatnením osobitnej požiadavky by došlo k zhoršeniu veriteľskej pozície dodávateľa bez poskytnutia dodatočného primeraného zabezpečenia práv dodávateľa.

Názov
Pôvodná hodnota 27. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou ...
Navrhnutá hodnota Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.

Požiadavka na plnenie je neprimeraná a pre dodávateľa vysoko riziková. Poskytnutie dodatočnej zľavy je nevyvážená požiadavka a pre dodávateľa značne nevýhodná, nakoľko cena bude určená v súlade s aktuálnou cenou na relevantnom trhu.

Názov
Pôvodná hodnota 11. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného množstva objednaného zemného plynu.
Navrhnutá hodnota Žiadame požiadavku na plnenie vypustiť a doplniť tolerančné pásmo odberu.

Žiadame doplniť tolerančné pásmo odberu v minimálnej hodnote ± 50% nakoľko s prevzatím zodpovednosti za odchýlku má dodávateľ spojené náklady.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

1,00 Predmet zákazky podľa špecifikácie celkom

143 231,12

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.08.2020 16:42

11.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 90
 51
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 10:39 - Vstupná ponuka 143 000,01 € Cena s DPH
11.08.2020 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 142 729,07 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS