37847783
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK
00684422
DOPRA - VIA, a.s.
Drieňová 27, Bratislava, 82656, SVK
Katiónaktívna asfaltová emulzia C65B4
asfaltová emulzia, katiónaktívna emulzia, vysprávky živičných krytov, údržba vozovky
Tovar
1. Kationaktívna asfaltová emulzia C65B4
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je katiónaktívna emulzia s nemodifikovaným spojivom C65B4 určená pre vysprávkové technológie údržby cestného telesa a vozoviek v spojitosti s kamenivom frakcie 2/5 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Asfaltová emulzia C65B4 | tona | 60 | ||
- obsah asfaltu | %,m/m | 63 | 67 | |
- štiepiteľnosť | - | 110 | 195 | |
- zvyšok na site 0,5 mm | %,mm | =< 0,5 | ||
- viskozita alebo čas výtoku cez otvor 2 mm pri 40 oC | s | 15 | 70 | |
- viskozita alebo čas výtoku cez otvor 4 mm pri 40 oC | s | 5 | 70 | |
- skladovateľnosť | týždeň | 6 | ||
- priľnavosť k referenčnému kamenivu | - | ≥ 75 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
emulzia C65B4 musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v | STN EN 13808 Asfalty a asfaltové spojivá. Súbor požiadaviek na špecifikáciu katiónaktívnych asfaltových emulzií |
emulzia C65B4 musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v | Katalógových listoch emulzií a zálievok 1/2014 |
Názov |
Prepravu predmetu zákazky z miesta výrobne, príp. pevného skladu dodávateľa do miesta dodania zabezpečí objednávateľ vlastnými dopravnými prostriedkami |
Objednávateľ požaduje, aby výrobňa, príp. pevný sklad dodávateľa bol/a umiestnený/á na území Trnavského alebo Bratislavského samosprávneho kraja. |
Uvedené množstvo asfaltovej emulzie C65B4 je predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie je záväzné. |
Do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody dodávateľ predloží Vyhlásenie o parametroch v zmysle normy EN13808 a platné certifikáty na preukázanie a posúdenie požadovanej technickej špecifikácie tovaru a na preverenie schopnosti dodávateľa dodať tovar s požadovanými technickými a kvalitatívnymi parametrami ( v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov) |
Do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody dodávateľ predloží Kartu bezpečnostných údajov na príslušnú emulziu (v zmysle zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov ). |
Požadované doklady dodávateľ predloží vo formáte .pdf, .jpg e-mailom na adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe „Výsledok výberového konania“, ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
Odbery budú realizované na základe čiastkových objednávok (zasielaných e-mailom) v množstvách podľa potreby objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje pripraviť asfaltovú emulziu k odberu do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky dodávateľovi. |
Faktúru vyhotoviť pre každý odber samostatne v zmysle čiastkovej objednávky a zaslať na adresu objednávateľa uvedenú v zmluve. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa §7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. |
Vo faktúre uvádzať číslo rámcovej dohody, ku ktorej sa faktúra viaže. |
Vystavená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade s platnou právnou úpravou SR. V prípade, že daňový doklad nebude obsahovať tieto náležitosti, objednávateľ má právo vrátiť ho na doplnenie a prepracovanie. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť doručením doplneného/prepracovaného dokladu objednávateľovi. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Dodávateľ poskytuje záruku na tovar po jeho zapracovaní na dobu 24 mesiacov. Záruka počas skladovania tovaru je stanovená v zmysle STN EN 13808:2005 na 56 dní. Počas záručnej doby sa uplatňujú tieto záručné a reklamačné podmienky: musia byť dodržané zásady skladovania v zmysle STN EN 13808:2005 a vydaného vyhlásenia o parametroch výrobku. |
Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote aj s odôvodnením. |
V prípade nedodržania kvality tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie. |
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody: nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie kvality tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia alebo do naplnenia finančného limitu, ktorý bude výsledkom verejného obstarávania (Celková maximálna cena plnenia podľa rámcovej dohody vrátane DPH) podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane ako prvá. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Trnavský alebo Bratislavský samosprávny kraj, Slovenská republika
12
60,00 tona
26 640,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.08.2020 14:06
10.08.2020 14:15
10.08.2020 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.08.2020 09:55 - Vstupná ponuka | 26 640,00 | € | Cena s DPH |
10.08.2020 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 604,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: