• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2020 14:50

Detail zákazky Z202018571

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2020 14:50

Základné údaje

Z202018571

OF-218859

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4908685

Objednávateľ

37847783

Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja

Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK

Dodávateľ

00684422

DOPRA - VIA, a.s.

Drieňová 27, Bratislava, 82656, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kationaktívna asfaltová emulzia C65 B4

asfaltová emulzia, katiónaktívna emulzia, vysprávky živičných krytov, údržba vozovky

  • 44113700-2 - Materiály na opravu ciest
  • 44113900-4 - Materiály na údržbu ciest
  • 44113600-1 - Bitúmen a asfalt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Katiónaktívna asfaltová emulzia C65B4
Funkcia
Predmetom zákazky je katiónaktívna emulzia s nemodifikovaným spojivom C65B4 určená pre vysprávkové technológie údržby cestného telesa a vozoviek v spojitosti s kamenivom frakcie 2/5 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo asfaltovej emulzie C65B4 - dodanie v jednorázových  sudoch s objemom cca 200 l tona 5
Predpokladané množstvo asfaltovej emulzie C65B4 - prečerpanie do nádrže objednávateľa tona 75
- obsah asfaltu %,m/m 63 67
- štiepiteľnosť - 110 195
- zvyšok na site 0,5 mm %,mm =< 0,5
- viskozita alebo čas výtoku cez otvor 2 mm pri 40 oC s 15 70
- viskozita alebo čas výtoku cez otvor 4 mm pri 40 oC s 5 70
- skladovateľnosť týždeň 6
- priľnavosť k referenčnému kamenivu - ≥ 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Emulzia C65B4 musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v Katalógových listoch emulzií a zálievok 1/2014
Emulzia C65B4 musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v STN EN 13808 Asfalty a asfaltové spojivá. Súbor požiadaviek na špecifikáciu katiónaktívnych asfaltových emulzií
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto dodania. Miestom dodania sú sídla objednávateľa v lokalitách senica a  Dunajská Streda.
Do 2 prac.dní od uzavretia rámcovej dohody dodávateľ predloží rozpočet  (rozpis ocenených položiek – body 1. -2. vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky). Jednotkové ceny ocenených položiek musia zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky, t. j. vrátane naloženia, dopravy do miesta plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku (resp. prečerpania do nádrže objednávateľa) v mieste plnenia a zohľadniť všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Celková cena v rozpočte musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v Článku IV Rámcovej dohody - Zmluvná cena.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a zmluvnej ceny. Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody dodávateľ predloží Vyhlásenie o parametroch v zmysle normy EN13808 a platné certifikáty na preukázanie a posúdenie požadovanej technickej špecifikácie tovaru a na preverenie schopnosti dodávateľa dodať tovar s požadovanými technickými a kvalitatívnymi parametrami ( v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov).
Do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody dodávateľ predloží Kartu bezpečnostných údajov na príslušnú emulziu (v zmysle zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov ).
Požadované doklady dodávateľ predloží vo formáte .pdf, .jpg e-mailom na adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania.
Dodávky budú realizované na základe čiastkových objednávok  (zasielaných e-mailom) v množstvách  podľa potreby objednávateľa.
Minimálne množstvo jednej dodávky emulzie, ktorá bude prečerpaná do nádrže objednávateľa sú 3 tony (miesto dodania Senica). Maximálne množstvo jednej dodávky emulzie, ktorá bude prečerpaná do nádrže objednávateľa je 20 ton (miesto dodania Dunajská Streda).
Objednávateľ požaduje dodať asfaltovú emulziu  do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky dodávateľovi.
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Objednávateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s čiastkovou objednávkou alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého dokladu o preukázaní zhody vlastností emulzie. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný objednávateľom a dodávateľom, alebo ak tovar bol doručený prepravnou spoločnosťou, ktorú si dodávateľ na tento účel zabezpečil, tak aj podpisom pracovníka prepravnej služby, ktorý tovar doručil.
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania.
Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH len osobou registrovanou pre daň podľa §7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.
Vo faktúre uvádzať číslo rámcovej dohody, ku ktorej sa faktúra viaže.
Vystavená faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade s platnou právnou úpravou SR. V prípade, že daňový doklad nebude obsahovať tieto náležitosti, objednávateľ má právo vrátiť ho na doplnenie a prepracovanie. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť doručením doplneného/prepracovaného dokladu objednávateľovi.
Dodávateľ poskytuje záruku na tovar po jeho zapracovaní na dobu 24 mesiacov. Záruka počas skladovania tovaru je stanovená v zmysle STN EN 13808:2005 na 56 dní. Počas záručnej doby sa uplatňujú tieto záručné a reklamačné podmienky: musia byť dodržané zásady skladovania v zmysle STN EN 13808:2005 a vydaného vyhlásenia o parametroch výrobku.
Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 5 pracovných dní od ich zistenia.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote aj s odôvodnením.
V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 pracovných dní od uznania reklamácie.
Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody: nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie kvality dodaného tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia alebo do naplnenia finančného limitu, ktorý bude výsledkom verejného obstarávania (Celková maximálna cena plnenia podľa rámcovej dohody vrátane DPH), podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane ako prvá.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Senica (Hurbanova 516), Dunajská Streda (Bratislavská 10), Trnavský, Slovenská republika

12

80,00 tona

37 680,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.08.2020 13:57

10.08.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.08.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2020 09:57 - Vstupná ponuka 37 680,00 € Cena s DPH
10.08.2020 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 37 632,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS