• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2020 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 13:14

Detail zákazky Z202018524

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2020 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2020 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2020 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2020 13:14

Základné údaje

Z202018524

OF-218839

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4911980

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

zariadenie pre chladenie a mrazenie

chladiace zariadenie, mraziace zariadenie

  • 42513000-5 - Chladiace a mraziace zariadenia
  • 42513100-6 - Mraziace zariadenia
  • 42513200-7 - Chladiace zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. zariadenie pre chladenie a mrazenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
JEDNODVEROVÁ CHLADNIČKA INDESIT SI6 1 W ks 3
Whirlpool WHM4611 Truhlicová mraznička ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Priestranná voľne stojaca jednodverová chladnička Indesit SI6 1 W s celkovou kapacitou 322 litrov má prispôsobiteľný skladovací priestor MySpace. Poličky chladničky sú vyberateľné a nastavovateľné podľa potreby. Spotrebič vás nebude rušiť ani nadmernou hlučnosťou. Tiché chladenie so 40 dB nebudete takmer vôbec vnímať. Ovládanie chladničky je mechanické.Vnútorné vybavenieCelkový využiteľný objem chladiaceho priestoru dosahuje 322 l. Vnútorné vybavenie chladničky s funkciou Superchladenia tvorí 5 sklenených políc, z toho 4 nasta Odmrazovanie sa realizuje automaticky. Šírka: 59,5 cm Výška: 167 cm Hĺbka: 64,5 cm Hmotnosť: 58 Kg
Truhlicová mraznička-Ovládanie termostatu: MechanickéPočet termostatov: 1Zmrazovacia kapacita : 21 kg/24hOdolnosť voči výpadku prúdu: 35 hod.Rýchlomrazenie: áno, Ručné odmrazovanie mrazničky: ánoVypínač: áno Prevedenie: TruhlicováČistý objem : 437litrovRozmery - výška: 91.6 cmRozmery - šírka: 140.5 cmHmotnosť: 47.6 kgFarba: bielaRozmery - hĺbka: 69.8 cmHlučnosť: 42 dB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky . Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo. Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 7.00 do 14.00 hod. Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kapitán Nálepku 1, 07501, VÚ1101 TV, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

17.08.2020 08:15

4,00 ks

1 125,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.08.2020 08:07

12.08.2020 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2020 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2020 11:33 - Vstupná ponuka 1 125,00 € Cena bez DPH
11.08.2020 22:27 - Najvýhodnejšia ponuka 1 124,91 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS