00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
31590403
EKOKROK s.r.o.
Dlhá 85, Žilina, 01009, SVK
Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu
Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu, laboratórny prístroj
Tovar, Služba
1. Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu | ks | 1 | ||
Stojan s kolečkami pre daný laminárny box | ks | 1 | ||
BCE-561 Plynový kohút pre BC-01B | ks | 1 | ||
HEPA filter pre uvedený laminárny box | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu | BC-01B alebo ekvivalent |
Vnútorné rozmery (š × h × v) [mm]: | cca 945 × 570 × 670 [mm] |
Vonkajšie rozmery (š×h×v): | cca 1 135 × 647 × 1 150 [mm] |
Nerezová pracovná doska | vyžaduje sa |
Posuvné čelné sklo | vyžaduje sa |
Osvetlenie | vyžaduje sa |
Nastaviteľná rýchlosť prúdenia | vyžaduje sa |
Merač rozdielu tlaku | vyžaduje sa |
UV lampa | vyžaduje sa |
Elektrická zásuvka | vyžaduje sa |
Montáž prístroja a zaučenie pracovníkov | vyžaduje sa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane inštalácie v mieste plnenia a zaškolenia obsluhujúceho personálu. |
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady na miesto plnenia. |
Záruka minimálne 24 mesiacov |
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky minimálne v špecifikácii uvedenej v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný pripraviť a predložiť na schválenie kontaktnej osobe objednávateľa preberací protokol po vykonaní požadovaných úkonov súvisiacich s riadnym dodaním a prevzatím predmetu zmluvy. Preberací protokol podpíšu oprávnení zamestnanci za dodávateľa a objednávateľa. Ako preberací protokol môže slúžiť aj Dodací list. |
Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaného tovaru a súvisiacich služieb v slovenskom alebo českom jazyku, prospekt ponúkaného tovaru. Pokiaľ objednávateľ písomne nepotvrdí dodávateľovi schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, , JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis a bezplatnú údržbu t.j. pravidelné previerky/kontroly podľa výrobcom stanovených intervalov počas trvania záručnej doby predmetu zákazky. |
Dodávateľ v záručnej dobe zabezpečí nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Cena za dodanie je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Sládkovičova 21, Fakulta zdravotníctva, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
10.08.2020 11:00 — 04.09.2020 11:00
1,00 sada
4 384,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.08.2020 11:47
07.08.2020 11:50
07.08.2020 12:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.08.2020 13:33 - Vstupná ponuka | 4 384,00 | € | Cena bez DPH |
05.08.2020 22:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 382,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.