• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2020 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 12:35

Detail zákazky Z202018444

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2020 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 12:35

Základné údaje

Z202018444

OF-218686

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4906780

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

51873885

NILTEX s. r. o.

Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Športtester

hokejový mantinel, hráčske lavice, ochranné sklo

  • 37450000-7 - Vybavenie na vonkajšie a halové športy
  • 37000000-8 - Hudobné nástroje, športový tovar, hry, hračky, materiály pre remeselné a umelecké práce a príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Športtester
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Športtester (Polar M200) alebo ekvivalent ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
športtester s GPS a meraním tepu zo zápästia vyžaduje sa
Plánovanie, synchronizácia a zdieľanie tréningov cez mobilnú a webovú aplikáciu vyžaduje sa
vybavený vibráciami vyžaduje sa
zobrazenie displeja je 2 riadkové, editovateľné vyžaduje sa
Meranie tepu: okamžitý tep (v tep/min alebo v% z SFmax) ; priemerný tep; maximálny tep  priemerný a maximálny tep v ručne zapísanom úseku
Meranie tepu: priemerný a maximálny tep v automaticky zaznamenanom úseku
GPS a výškomer: rýchlosť v km/h alebo min/km; okamžitá, priemerná, maximálna; rýchlosť v úseku (LAP Speed, priemerná a maximálna); vzdialenosť, vzdialenosť úseku (LAP distance), vzdialenosť automatického úseku
GPS a výškomer: okamžitá výška ; prevýšenie (nastúpané metre), klesanie; prevýšenie v úseku (v ručne zapísanom úseku a v automatike)
Meranie času, hodinky: denný čas; čas tréningu; LAP time - čas úseku; Automatic LAP time - čas automatického úseku
displej: kruhový tvar s priemerom 26-29 mm, rozlíšenie  1200-1400 pixelov, 2-riadkový
veľkosť remienka M/L: 150-210 mm
vodotesnosť: 30 metrov - vhodné pre plávanie
integrovaná pamäť: minimálne 4 MB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
Záruka na tovar je 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť harmonogram dodávky do 7 dní od účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný vybaviť prípadnú reklamáciu tovaru, ktorý je v záručnej dobe najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Dodávateľ pri dodávke dodrží všetky bezpečnostné predpisy a nariadenia.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami,omeškanie s termínom plnenia a ak ktorákoľvek hodnota parametra plnenia bude v rozpore s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy.
V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie,za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov,ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za dodávku a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %,pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom položiek dodaného tovaru a služby ich jednotkových cien při fakturácii do 7 dní od účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po ukončení a odovzdaní . Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú zmluvnú cenu na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 21, Fakulta zdravotníctva, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

10.08.2020 11:00 — 04.09.2020 11:00

1,00 sada

1 510,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.08.2020 11:31

07.08.2020 11:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2020 12:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 129
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2020 15:04 - Vstupná ponuka 1 510,00 € Cena bez DPH
07.08.2020 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka 1 380,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS