• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 15:00

Detail zákazky Z202018432

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2020 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 15:00

Základné údaje

Z202018432

OF-218620

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4914926

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31559123

KSR - Kameňolomy SR, s.r.o.

Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

6. Špeciálne drvené kamenivo do TURBA 5000

drvený kameň, drvený kameň frakcie: 2-4, 2-5, kamenivo do bitúmenových zmesí

  • 14212430-3 - Kamenná drvina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamenivo pre vysprávky tryskovou metódou
Funkcia
Dodanie špeciálneho drveného kameniva určeného na použitie pri vysprávkach ciest vysprávkovými súpravami TURBO 5000, vrátane dopravy do miesta určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Predpokladané množstvo: Špeciálne drvené kamenivo frakcie 2-4 mm alebo 2-5 mm tona 150 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre-frakcia (granulometria - zrnitosť): 2-4 mm alebo 2-5 mm áno
Kamenivo musí spĺňať:
- parametre v zmysle STN EN 13043 - Kamenivo do bitúmenových zmesí a na nátery ciest, letísk a iných dopravných plôch, áno
- požiadavky katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2012 vrátane dodatku č. 1/2016 ku KLK 1/2012, áno
- technické, technologické špecifikácie v zmysle TP 047 vydanom MDVaRR Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek, áno
- kvalitatívne parametre, aby pri výrobe asfaltovej zmesi došlo miešaním kameniva a asfaltovej emulzie k štiepeniu, pričom jednotlivé kvapky asfaltu sa oddelia od vody a opäť sa vzájomne spoja, t. j. predmet zákazky musí mať také vlastnosti, že na ňom zostane len čistý asfalt, áno
- podmienky na využitie pri oprave ciest za použitia tryskovej technológie TURBO 5000 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2. Miesto plnenia - Rožňava.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky (položky č. 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
- požaduje sa predložiť doklad o preukázaní zhody - posudzovaní parametrov v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z. ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov na príslušný tovar, alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu,
- požaduje sa predložiť doklad - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s dokladom o preukázaní zhody vlastností vrátane uvedenia názvu a adresy lomu,
- požaduje sa predložiť bezplatnú vzorku predmetu plnenia o množstve min. 500 g pochádzajúcu z lomu, z ktorého dodávateľ predkladá doklad o preukázaní zhody výrobku.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 6. Kamenivo do TURBA, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas dodávať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach. Minimálne množstvo čiastkovej objednávky bude 25 ton.
8. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.
9. Po vizuálnom posúdení súladu doručenej vzorky kameniva s účelom jeho použitia si objednávateľ vyhradzuje právo zadať kamenivo na rozbor akreditovanému laboratóriu.
10. Ponuková jednotková cena uvedená v Rozpise ocenenej položky (položka 1. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) je maximálna a záväzná počas účinnosti tejto dohody a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
11. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
12. Lehota dodania tovaru:
12.a) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody.
12.b) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 3 hodiny vopred.
13. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste.
14. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru.
15. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky alebo bol dodaný v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
16. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
17. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru a splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet dohody sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude dodací list vrátane vážnych lístkov potvrdený obidvoma zmluvnými stranami.
18. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu v zmysle ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu.
19. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto dohode, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do 3 (troch) pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúr začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
20. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
21. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem a v zmysle predložených dokladov.
22. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
23. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
24. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar.
25. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 (dvoch) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa.
26. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
27. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto dohody je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto dohody.
28. Popri nárokoch objednávateľa na zmluvnú pokutu podľa tejto dohody má objednávateľ nárok na náhradu škody, a to aj v rozsahu presahujúcom výšku zmluvnej pokuty.
29. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
29.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
29.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
29.c) nedodržanie jednotkových cien,
29.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie
29.e) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody,
30. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať:
30.a) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET-e,
30.b) odstúpením od rámcovej dohody ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
31. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

7 394,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.08.2020 12:14

14.08.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 76
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2020 12:03 - Vstupná ponuka 7 394,00 € Cena bez DPH
12.08.2020 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka 7 393,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS