30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36600326
B - komplet, s.r.o.
B.Němcovej 12, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Podlahové krytiny
záťažový koberec, kancelársky koberec,
Tovar, Služba
1. Kancelársky koberec antistatický so zvýšenou odolnosťou voči opotrebovaniu kancelárskymi stoličkami.
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup podlahovej krytiny |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záťažový kancelársky koberec New Orleans 236 alebo ekvivalent | m2 | 160 | ||
Rozmery metráže - šírka | m | 4 | 5 | |
Hmotnosť vlákna | g/m2 | 550 | ||
Výška vlákna | mm | 3 | 5 | |
Celková výška | mm | 4 | 6 | |
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie vlákna | 100 % polypropylen |
Farba koberca (bude vybratá na základe poskytnutého vzorkovníka od dodávateľa) | minimálne zo 4 rôznych farieb na výber |
Technológia výroby | vpichovaný |
Podklad | Latex alebo ekvivalent |
Záťažová trieda | 33 |
Názov |
Vrátane dodania na miesto plnenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej jeden pracovný deň pred jeho dodaním. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
14.08.2020 10:17 — 30.09.2020 10:17
1,00 celý predmet zákazky
995,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.08.2020 10:18
11.08.2020 10:17
11.08.2020 10:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.08.2020 14:33 - Vstupná ponuka | 994,80 | € | Cena s DPH |
04.08.2020 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 994,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: