• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2020 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 15:20

Detail zákazky Z202018407

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2020 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 15:20

Základné údaje

Z202018407

OF-218656

zazmluvnená

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

35948655

Mikrochem Trade, spol. s r.o.

Za dráhou 33, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie

chemikálie

  • 24960000-1 - Rôzne chemické výrobky
  • 24000000-4 - Chemické výrobky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných chemikálií vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
3. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou, alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
4. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kys. mliečna, 80 %, kat.č.: L-00164 L 1
2.  p.a. Fenol, C6H5OH, (1 bal = 750 g), kat.č.: L-00826 bal. 1
3. Etylalkohol SOLVANAL, 96%, pre histológiu a imunohistológiu, kat.č.: L-01589 L 3
4. Etylalkohol, 96%, jemný, nedenaturovaný, p.a., kat.č.: L-00274 L 3
5. Kyselina dusičná ANALPURE, 67-69%, pre stopovú analýzu, kat.č.: L-00313 L 2
6. Kyselina dusičná, 65%, p.a. , kat.č.: L-00314 L 1
7. Glycerín, bezvodý, 99,8%, p.a., kat.č.: L-00140 kg 1
8. Dihydrogénfosforečnan draselný, p.a., kat.č.: L-00022 kg 1
9. Tween 20, (1 bal = 100 g), kat.č.: L-02733 bal. 1
10. Hydrogénfosforečnan disodný .2H2O, p.a., kat.č.: L-03622 kg 1
11. Peroxid vodíka, 50%, p.a., (1 bal = 500 g), kat.č.: L-00895 bal. 4
12. Acetón, p.a., kat.č.: L-02395 L 6
13. Dihydrogénfosforečnan amónny, p.a., kat.č.: L-00021 kg 1
14. Dusičnan vápenatý .4H2O, p.a., kat.č.: L-01509 kg 1
15. Síran zinočnatý .7H2O, p.a., kat.č.: L-03212 kg 1
16. Chlorid mangánatý .4H2O, p.a., (1 bal = 500 g), kat.č.: L-03509 bal. 1
17. Molybdénan sodný .2H2O, p.a., (1 bal = 100 g), kat.č.: L-01022 bal. 1
18. Chlorid amónny, p.a. , kat.č.: L-00251 kg 1
19. Uhličitan vápenatý, zrážaný, p.a., (1 bal = 500 g), kat.č.: L-00389 bal. 1
20. Arzenitan sodný, 98+%, (1 bal = 100 g), kat.č.: S/2330 bal. 1
21. Chlorid kademnatý .2H2O, čistý, (1 bal = 100 g) bal. 1
22. CRM As (Arzén), 1000 mg/l, (1 bal = 100 ml), kat.č.: AN90031N bal. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. zoznam tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a dokumenty v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar),
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH,
1.4. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne),
1.5. vzorku z každého tovaru, ktorý dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov (každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty, príp. vzorky ekvivalentných tovarov a do 3 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty, príp. vzorky:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, pričom v prípade potreby vyskúšať vzorky ekvivalentných tovarov lehota na oznámenie rozhodnutia o vhodnosti či nevhodnosti ponúkaného ekvivalentu sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 10 pracovných dní, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7.  Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Vzhľadom na potrebu špecifického uskladnenia niektorých obstaraných tovarov je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa o dodaní tovaru aspoň 1 pracovný deň pred termínom dodania.
8. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
9. Tovar bude dodaný najneskôr do 8 týždňov odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

13.08.2020 08:00 — 09.10.2020 15:00

1,00 súbor

695,49

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.08.2020 10:00

07.08.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 163
 58
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2020 13:53 - Vstupná ponuka 695,49 € Cena s DPH
07.08.2020 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka 694,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS