• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 16:43
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 10:15

Detail zákazky Z202018357

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 16:43
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 10:15

Základné údaje

Z202018357

OF-218554

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4906730

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovný notebook vrátanie Microsoft Office 2019 SK pre domácnosti a podnikateľov - SODB 2021

modelová rada Acer Travel Mate, notebook, Microsoft Office 2019 SK

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovný notebook
Funkcia
Notebook s dôrazom na vysokú produktivitu určený pre spracovanie štatistických údajov
Kancelársky balík Microsoft Office 2019 SK pre domácnosti a podnikateľov trvalá prenositeľná licencia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TravelMate P2 (TMP214-52-35L3) ks 2
Kancelársky balík Microsoft Office 2019 SK  pre domácnosti a podnikateľov trvalá prenositeľná licencia ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
TravelMate P2 (TMP214-52-35L3)
Procesor typ Intel Core i3
Model procesoru i3-10110U
Displej - uhlopriečka 14 palcov
Displej - rozlíšenie 1920x1080 (Full HD)
Displej - typ matný
Displej - dotykový nie
Pamäť - veľkosť 8 GB
Pamäť - počet slotov celkom 2
Pamäť - počet voľných slotov 1
Prevádzka s viacerými diskami (počet) 1
Disk - typ SSD
Disk - kapacita SSD (GB) 256
Grafická karta integrovaná
Bezpečnostné prvky áno
USB 3.x (počet) 3 ks
USB 3.x áno
USB 3.x Type-C (počet) 1 ks
USB 3.x Type-C áno
Výstup VGA áno
Výstup HDMI áno
Konektor RJ45 áno
Výstup slúchadiel áno
Operačný systém Windows 10 Pro
Čítačka kariet áno
Webová kamera áno
Podpora Windows Hello áno
Čítačka odtlačkov prstov áno
Bluetooth áno
Numerická klávesnica áno
Podsvietená klávesnica áno
Výdrž batérie (hod) 8 a viac
Farba čierna
Rozmery 328x236,19,9 (ŠxHxV) mm
Hmotnosť 1,63 kg
Zdroj 45W AC Adapter
Gigabit ethernet áno
Polohovacie zariadenie TouchPad
Materiál notebooku plast
Optická mechanika bez optickej mechaniky
Batérie -  články 4 články
Záručná doba 2 roky
Kancelársky balík Microsoft Office 2019 SK pre domácnosti a podnikateľov
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Licencia Určená pre slovenský trh
Licencia Trvalá prenositeľná licencia bez časového obmedzenia
Licencia Nová, nerefurbished, nie remarketed
Kancelársky balík obsahuje MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť presnú technickú špecifikáciu (zaslať emailom).
Kontaktná osoba objednávateľa posúdia parametre ponúkaných predmetov zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky spĺňa požadované parametre.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
V kúpnej cene bude zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane dopravy.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Predmet zákazky musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný.
Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

18.08.2020 12:00

6,00 ks

2 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.08.2020 16:43

07.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 581
 35
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2020 17:21 - Vstupná ponuka 2 400,00 € Cena s DPH
04.08.2020 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka 2 139,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS