• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 09:50

Detail zákazky Z202018331

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 09:50

Základné údaje

Z202018331

OF-218668

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4906708

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36620114

mateco Slovakia s.r.o.

Strážska cesta 7892, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis, oprava a údržba vysokozdvižného vozíka

vysokozdvižný vozík, paletový vozík, oprava a údržba vysokozdvižných vozíkov

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba strojov
Funkcia
Servis, opravy a údržba vysokozdvižného vozíka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vysokozdvižný vozík MAGNI HTH 23.11 ks 1
Servisné práce, diagnostika, vymazanie chybových hlásení nh 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obsah údržby a servisu diagnostika, čistenie, nastavenie, mazanie, výmena opotrebovaných náhradných dielov (filtrov, olejov), reštart servisného intervalu a pod.
Obsah opráv podľa zisteného rozsahu poškodenia vrátane dodania a inštalácie na mieste plnenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesta plnenia: Nemšová
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 2 500,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sloveskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.08.2020 06:00 — 30.10.2020 13:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

34,32

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.08.2020 13:50

07.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2020 08:14 - Vstupná ponuka 33,60 € Cena s DPH
07.08.2020 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 33,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS