• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2020 14:55
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2020 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2020 15:45

Detail zákazky Z202018330

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2020 14:55
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2020 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2020 15:45

Základné údaje

Z202018330

OF-217950

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4905066

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

31319459

Porsche Inter Auto Slovakia, spol. s r.o.

Dolnozemská 7, Bratislava, 851 04, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup motorového vozidla

motorové vozidlo

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup motorového vozidla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nákup motorového vozidla ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požiadavky na motor vozidla: max.výkon: min. 110 kW, zdvihový objem valcov: min. 1498 cm3, max.krútiaci moment: min. 250 pri 1500-3500 Nm pri 1/min.
Palivo: benzín
Prevodovka: automatická
Pohon: predných kolies
Disky a pneumatiky: rozmer min. 205/55 R16
Počet miest na sedenie: min. 5
Výkon: max.rýchlosť min.: 223 km/h
Objem palivovej nádrže: min. 50 l
Objem batožinového priestoru: min. 590 l
Min. požadovaná výbava vozidla: elektr.nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá,alarm,front assist,centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním,svetelný a dažďový senzor,tónované sklá,parkovacie senzory vzadu,aut.klimatizácia
Min. požadovaná výbava vozidla: elektrické ovládanie okien vpredu a vzadu,asistent rozjazdu do kopca,nastaviteľný kožený volant a výškovo nastaviteľné vyhrievané predné sedadlá s bedrovými opierkami a nastaviteľnou lakťovou opierkou
Min. požadovaná výbava vozidla: plnegrafický displej palubného počítača, min. 6 " rádio s  dotykovým displejom min s USB a SD slotom, min. 4 reproduktory, Bluetooth, súprava na opravu pneumatík
Min. požiadavky na bezpečnosť: signalizácia nezapnutého bezpečnostného pásu pre všetky sedadlá ESC vrátane ABS, EBV, MSR,ASR ,multikolíznej brzdy a funkcie Prefill LED denné svietenie /LED zadné svetlá
Min. požiadavky na bezpečnosť: airbag vodiča a spolujazdca s deaktiváciou, hlavové airbagy a bočné airbagy vpredu, kolenný airbag vodiča
Príslušenstvo: plnohodnotná rezerva na oceľovom disku, povinná výbava, vkladané tkané koberce vpredu a vzadu
Farba: strieborná alebo iná metalická farba
Tomuto opisu zodpovedá: napr. Octavia ambition 1.5 TSI 110 kW 7AP, 150 k/110KW, DS7 alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu,typu preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy: Potvrdenie o zastúpení uchádzača pre príslušnú továrenskú značku ponúkaného vozidla od výrobcu/ resp. zástupcu výrobcu. Ak uchádzač nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu, môže predložiť napr. obchodnú zmluvu / kúpnu zmluvu k predmetu zmluvy, ktorá je garanciou dodania nového (nepoužívaného) predmetu zmluvy a všetkých záručných podmienok
Požaduje sa predložiť pri dodaní tovaru: Návod na obsluhu a údržbu, záručný list, servisná knižka
V zmysle OPET, VZP: 6.4.6 Dodávateľ je špecificky vo vzťahu k Tovaru povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie,či údržbu.
Požaduje sa zabezpečenie splnenia podmienok „Zákona o premávke na pozemných komunikáciách“ (zákon č. 725/2004 v znení zákona č. 106/2018 Z. z. účinného od 1. 5. 2018), platného v čase vyhodnotenia verejnej súťaže a v čase predpokladanej realizácie dodávky v znení neskorších predpisov umožňujúcich jeho riadne prevádzkovanie na pozemných komunikáciách vrátane vyhotovenia technického preukazu podmieňujúceho vydanie EČV.
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby riadne vybaveným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ vozidla vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 5 rokov od uvedenia vozidiel do prevádzky. Servisné opravy si bude okrem opráv v záruke hradiť objednávateľ.
Požaduje sa nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy bez zbytočného odkladu, max. však do 48 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch),v závislosti od zložitosti odstraňovania poruchy v primeranej lehote po dohode s objednávateľom.
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadení s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za tovar bez vady a v rovnakých parametroch, resp. odstrániť závadu max. do 30 dní od prevzatia vozidla na opravu
Požaduje sa záručná lehota 24 mesiacov, ktorá sa počíta od dodania a súčasne uvedenia vozidla do prevádzky.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace, špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie, podpísaním dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať dodací list, pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné,nebudú plne funkčné
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentnýmvýrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený (pracovné cesty po pozemných komunikáciách - ciest všetkých tried a výjazdy aj do ťažko dostupných miest ako sú napr. polia).
Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky, Lužianky, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

14.08.2020 08:00 — 14.09.2020 15:00

1,00 ks

16 056,11

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.08.2020 14:51

06.08.2020 14:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.08.2020 15:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2020 10:33 - Vstupná ponuka 16 050,00 € Cena bez DPH
05.08.2020 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 15 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS