36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Nákup multifunkčných CB zariadení - tlačiarní
tlačiarne, kopírky, skenery, faxy, multifunkčné zariadenia
Tovar, Služba
1. Sieťové multifunkčné CB zariadenie - tlačiareň pre formát A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Sieťové multifunkčné CB zariadenie - tlačiareň pre formát A4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne |
Formát tlače | A4 |
Technológia tlače | laser |
Formát papiera | A6-A4 |
Jazyky tlače | PCL 6, PostScript 3 kompatibilný |
Rozhranie | 10/100/1000BaseTX, USB host, USB device |
Pamäť / príslušenstvo | 1GB RAM (max. 3GB) / 250GB HDD |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka | 2 x 500 listov |
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) | 100 listov |
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) | 1+1 |
Výstupná kapacita zariadenia | 500 listov |
Voliteľný vstup papiera | Možnosť rozšíriť na vstupnú kapacitu spolu min. 2 600 listov |
Výstup zariadenia | 1 priehradka |
Podporované hmotnosti médií | 60 až 190 g/m2 |
Ovládací panel | min. 7" LCD |
SW ovládače - server | Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux |
SW ovládače – pracovné stanice | Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux |
Podpora mobilnej tlače: | podpora mobilnej tlače pre iOS a Anrdoid, Airprint, Mopria, NFC |
Max. spotreba pri tlači | max. 700W |
Max. spotreba v režime "ready" | max. 50W |
Max. spotreba v režime "sleep" | max. 1W |
Funkcia - TLAČ: | |
Rozlíšenie tlače | 1 200 x 1200 dpi |
Rýchlosť tlače | 45 str. / min. |
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" | max. 5,9 sekúnd |
Odporúčaná mesačná záťaž | 15 000 strán |
Maximálna mesačná záťaž | 150 000 strán |
Obojstranná tlač | Automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej so zariadením | 6 000 strán podľa ISO/ IEC 19752 |
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety | 14 500 strán podľa ISO/ IEC 19752 |
Životnosť valca a vývojky | min. 300 000 A4 |
Funkcia - KOPÍROVANIE: | |
Rozlíšenie kopírovania | 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania | 45 str./min |
Obojstranné kopírovanie | Štandard, min 22 A4R/min |
Funkcia - SKENOVANIE: | |
Typ skenera | Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min 75 listov |
Rýchlosť skenovania/duplex | min. 60/26 obraz./min ČB a min. 40/17 obraz./min farebne |
Kvalita skenovania (dpi) | 600x600 dpi |
Formát naskenovaného súboru | TIFF, PDF, PDF/A, JPEG, XPS |
Funkcie skenovania | Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, FTP, na USB |
Zväčšenie / zmenšenie | 25 – 400% v 1% prírastkoch |
Obojstranné skenovanie | Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdných strán |
Obojstranné skenovanie - pokračovanie | Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
PODPORNÉ FUNKCIE: | |
Prístup: | Možnosť doplnenia o integrovanú USB čítačky pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet. |
Vzdialená administrácia a reporting (softvér súčasťou dodávky) | Podporný SW prístupný cez webové rozhranie umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu. |
Vzdialená administrácia a reporting (softvér súčasťou dodávky) - pokračovanie | Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia. |
Vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol | Podpora protokolu SNMP. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia. |
Záruka | 3 roky v mieste inštalácie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Zariadenia musia byť nové, nepoužívané, nerepasované a neprebalené. Zariadenie požadujeme dodať s plnohodnotným novým originálnym tonerom doporučeným výrobcom (nie s štartovacím so zníženou kapacitou, repasovaným či alternatívnym tonerom). |
Objednávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom rámcovú dohoda s platnosťou 12 mesiacov. Na jednotlivé dodávky zariadení musí byť vystavená čiastková objednávka/objednávky do maximálneho počtu požadovaných zariadení 45 kusov. |
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody. Úspešný uchádzač nemá nárok na vyčerpanie celej rámcovej dohody. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať zariadenia, ktoré musia byť nové, nepoužívané, nerepasované, neprebalené a v súlade s technickou špecifikáciou má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% s hodnoty zákazky. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením osobitných požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zmluvy |
Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. |
Objednávateľ žiada predložiť prospektový materiál ponúkaného zariadenia, v slovenskom alebo českom jazyku s fotografiou tovaru alebo iný doklad obsahujúci fotografie ponúkaného zariadenia spolu s identifikáciou technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa, v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Predávajúci je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že ježiadosťschválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Predávajúci zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j.budevykonanýzápočet. Predávajúci sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ... |
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. predávajúci vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy |
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
45,00 kus
42 255,00
Objednávateľ žiada predložiť prospektový materiál ponúkaného zariadenia, v slovenskom alebo českom jazyku s fotografiou tovaru alebo iný doklad obsahujúci fotografie ponúkaného zariadenia spolu s identifikáciou technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa, v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2020 13:31
07.08.2020 11:00
07.08.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2020 10:04 - Vstupná ponuka | 42 255,00 | € | Cena bez DPH |
07.08.2020 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 492,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: