• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 11:50

Detail zákazky Z202018325

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 11:50

Základné údaje

Z202018325

OF-218832

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4906704

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup multifunkčných CB zariadení - tlačiarní

tlačiarne, kopírky, skenery, faxy, multifunkčné zariadenia

  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sieťové multifunkčné CB zariadenie - tlačiareň pre formát A4
Funkcia
Sieťové multifunkčné CB zariadenie - tlačiareň pre formát A4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne
Formát tlače A4
Technológia tlače laser
Formát papiera A6-A4
Jazyky tlače PCL 6, PostScript 3 kompatibilný
Rozhranie 10/100/1000BaseTX, USB host, USB device
Pamäť / príslušenstvo 1GB RAM (max. 3GB) / 250GB HDD
Vstupná kapacita hlavného zásobníka 2 x 500 listov
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) 100 listov
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) 1+1
Výstupná kapacita zariadenia 500 listov
Voliteľný vstup papiera Možnosť rozšíriť na vstupnú kapacitu spolu min. 2 600 listov
Výstup zariadenia 1 priehradka
Podporované hmotnosti médií 60 až 190 g/m2
Ovládací panel min. 7" LCD
SW ovládače - server Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux
SW ovládače – pracovné stanice Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux
Podpora mobilnej tlače: podpora mobilnej tlače pre iOS a Anrdoid, Airprint, Mopria, NFC
Max. spotreba pri tlači max. 700W
Max. spotreba v režime "ready" max. 50W
Max. spotreba v režime "sleep" max. 1W
Funkcia - TLAČ:
Rozlíšenie tlače 1 200 x 1200 dpi
Rýchlosť tlače 45 str. / min.
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" max. 5,9 sekúnd
Odporúčaná mesačná záťaž 15 000 strán
Maximálna mesačná záťaž 150 000 strán
Obojstranná tlač Automatická
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej so zariadením 6 000 strán podľa ISO/ IEC 19752
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety 14 500 strán podľa ISO/ IEC 19752
Životnosť valca a vývojky min. 300 000 A4
Funkcia - KOPÍROVANIE:
Rozlíšenie kopírovania 600x600 dpi
Rýchlosť kopírovania 45 str./min
Obojstranné kopírovanie Štandard, min 22 A4R/min
Funkcia - SKENOVANIE:
Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min 75 listov
Rýchlosť skenovania/duplex min. 60/26 obraz./min ČB a min. 40/17 obraz./min farebne
Kvalita skenovania (dpi) 600x600 dpi
Formát naskenovaného súboru TIFF, PDF, PDF/A, JPEG, XPS
Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, FTP, na USB
Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400% v 1% prírastkoch
Obojstranné skenovanie Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdných strán
Obojstranné skenovanie - pokračovanie Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru
PODPORNÉ FUNKCIE:
Prístup: Možnosť doplnenia o integrovanú USB čítačky pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet.
Vzdialená administrácia a reporting (softvér súčasťou dodávky) Podporný SW prístupný cez webové rozhranie umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu.
Vzdialená administrácia a reporting (softvér súčasťou dodávky) - pokračovanie Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia.
Vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol Podpora protokolu SNMP. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia.
Záruka 3 roky v mieste inštalácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zariadenia musia byť nové, nepoužívané, nerepasované a neprebalené. Zariadenie požadujeme dodať s plnohodnotným novým originálnym tonerom doporučeným výrobcom (nie s štartovacím so zníženou kapacitou, repasovaným či alternatívnym tonerom).
Objednávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom rámcovú dohoda s platnosťou 12 mesiacov. Na jednotlivé dodávky zariadení musí byť vystavená čiastková objednávka/objednávky do maximálneho počtu požadovaných zariadení 45 kusov.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody. Úspešný uchádzač nemá nárok na vyčerpanie celej rámcovej dohody.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať zariadenia, ktoré musia byť nové, nepoužívané, nerepasované, neprebalené a v súlade s technickou špecifikáciou má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% s hodnoty zákazky. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením osobitných požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zmluvy
Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z.
Objednávateľ žiada predložiť prospektový materiál ponúkaného zariadenia, v slovenskom alebo českom jazyku s fotografiou tovaru alebo iný doklad obsahujúci fotografie ponúkaného zariadenia spolu s identifikáciou technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa, v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Predávajúci je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že ježiadosťschválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Predávajúci zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j.budevykonanýzápočet. Predávajúci sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. predávajúci vyhotoví v súvislosti  s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

45,00 kus

42 255,00

Objednávateľ žiada predložiť prospektový materiál ponúkaného zariadenia, v slovenskom alebo českom jazyku s fotografiou tovaru alebo iný doklad obsahujúci fotografie ponúkaného zariadenia spolu s identifikáciou technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa, v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.08.2020 13:31

07.08.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.08.2020 10:04 - Vstupná ponuka 42 255,00 € Cena bez DPH
07.08.2020 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 34 492,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS