• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 11:45

Detail zákazky Z202018320

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 11:45

Základné údaje

Z202018320

OF-218396

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4906700

Objednávateľ

00695441

Domov sociálnych služieb v Jabloni

Jabloň 78, Jabloň, 06713, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Urbánkova 2853/6A, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektriny

elektrická energie, elektrina,združená dodávka elektriny, kWh, elektrický prúd

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektriny
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu 3 mesiace do odberného miesta (OM) špecifikovaného odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre odberateľa distribúciu elektrickej energie.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR
Dodávateľ zaistí dodávku elektrickej energie aj vtedy, ak sa skutočný odber bude odlišovať od predpokladaného množstva za rovnakých podmienok bez uplatňovania sankcií voči objednávateľovi za neodobraté alebo prekročené množstvo elektrickej energie.
Obchodné podmienky z tejto zmluvy a obchodné podmienky elektronického trhoviska majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Nesplnenie povinností podľa bodu 3.3 Presná špecifikácia ceny a bodu 5. Podmienky účasti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia odberného miesta (ďalej len „OM“)
02 Identifikácia OM (EIC kód) 24ZVS00000799828
03 Maximálna rezervovaná kapacita (v A)/počet fáz 160/3
04 Tarifa dvojpásmová
04.1 Tarifné pásmo – Nízka tarifa (ďalej „NT“)
04.1.1 Predpokladané množstvo odberu elektriny za 3 po sebe nasledujúce kalendárne mesiace za OM (v kWh) - NT 4 650
04.2 Tarifné pásmo – Vysoká tarifa (ďalej „VT“)
04.2.1 Predpokladané množstvo odberu elektriny za 3 po sebe nasledujúce kalendárne mesiace za OM (v kWh) - VT 18 810
04.3 Predpokladané množstvo odberu elektriny za 3 po sebe nasledujúce kalendárne mesiace (v kWh) – spolu za všetky tarifné pásma 23 460
04.4Začiatok plnenia 01.10.2020 o 00:00 hod
04.5 Koniec plnenia 31.12.2020 o 24:00 hod
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
1.Dodávka elektrickej energie Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
1.1 Deň začiatku dodávky 01.10.2020 00:00 hod.
1.2 Deň skončenia dodávky 31.12.2020 24:00 hod
2. Zodpovednosť za odchýlku Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu.
2.1.Uzavretie zmluvy o zúčtovaní odchýlok Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok.
2.2 Identifikačné číslo bilančnej skupiny Dodávateľ v zmluve uvedie EIC kód bilančnej skupiny dodávateľa, ako subjektu zúčtovania odchýlky.
3. Cena Ponúkaná cena je cena spolu vyjadrená v €, ktorá bude predložená za celé množstvo odberu (za 3 mesiace - október, november, december).
3.1 Štruktúra ceny Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa, a to:
a) cena bez DPH, za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 3 mesiace (október, november, december)
b) cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb
c) náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby
d) odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom
e) spotrebná daň
f) DPH
3.2 Zmena ceny Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO.
a) Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ to musí písomne oznámiť.
b) Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ musí v týchto cenách aj účtovať.
c) Ak sa zmenia regulované platby, aj štátom určené dane a poplatky, budú upravené dodatkom k zmluve.
3.3 Presná špecifikácia ceny Dodávateľ ju predloží objednávateľovi do 10 dní od uzatvorenia zmluvy za OM.
4. Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
a)fakturačné obdobie kalendárny mesiac
b)realizácia platby až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich, vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry
c)vystavenie faktúry najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za skutočné odobraté množstvo za predchádzajúci kalendárny mesiac
d)vystavenie dobropisu v prípade nižšej ako predpokladanej spotreby
e)splatnosť faktúry 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
5.Podmienky účasti Dodávateľ musí preukázať ich splnenie predložením originálov/kópií požadovaných dokladov:
a)oprávnenie na dodávku tovarov, služieb, ktoré sú predmetom zákazky výpis z OR, živnostenský list
b)oprávnenie o odbornej spôsobilosti na dodávku tovarov a služieb, ktoré sú predmetom zákazky osvedčenie, resp. rozhodnutie o vydaní povolenia ÚRSO
6. Trvanie zmluvy Zmluva sa uzatvára na 3 mesiace (október, november, december). Pred jej uplynutím môžu zmluvné strany ukončiť zmluvu písomnou dohodou.
6.1 Odstúpenie od zmluvy podaním návrhu na vyhlásenie konkurzu:
a) na seba druhou zmluvnou stranou
b) voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá strana je platobne neschopná alebo je v úpadku
c) na majetok druhej zmluvnej strany, alebo bol návrh zamietnutý pre nedostatok majetku
d) vstúpením do likvidácie druhou zmluvnou stranou
6.2 Zabezpečenie úkonov spojených so zmenou dodávateľa Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti na základe splnomocnenia
6.3 Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny Spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jabloň 78, Jabloň, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

01.10.2020 00:00 — 31.12.2020 23:59

23 460,00 kWh

4 247,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.08.2020 13:02

07.08.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 179
 43
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2020 12:01 - Vstupná ponuka 4 245,94 € Cena s DPH
05.08.2020 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka 4 008,65 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS