36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
Stravovanie, stravovacie karty, stravné lístky
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej jednotky/lístka je vo výške 4,00 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronického stravného lístka: | EUR | 4,00 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných lístkov: | ks | 44 000 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet: | ks | 250 | 270 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta: | obsahuje názov dodávateľa, názov objednávateľa, číslo karty, meno držiteľa, platnosť karty |
Elektronická stravná karta: | obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Elektronická stravná karta: | bezhotovostné a bezkontaktné platby bez obmedzenia minimálnej a maximálnej hodnoty platby (do výšky zostatku) |
Elektronická stravná karta: | platnosť minimálne 12 mesiacov od vydania |
Elektronická stravná karta: | akceptácia minimálne v 20 stravovacích zariadení v mestskej časti Bratislava-Ružinov |
Elektronická stravná karta: | spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom užívateľského profilu na webstránke dodávateľa. |
Elektronická stravná karta: | spravovanie kariet zamestnávateľom prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na webstránke dodávateľa |
Elektronická stravná karta: | priradenie hodnoty elektronických stravných lístkov ku kartám cez profil/online systém na webstránke dodávateľa najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky/čiastkovej výzvy |
Názov |
1. Držiteľom karty bude zamestnanec. |
2. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom priradenia hodnoty poukážok ku kartám. |
3. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
4. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravných kariet/lístkov je len predpokladané a objednávateľ má právo nevyčerpať maximálny zmluvný počet elektronických stravných kariet/lístkov. Skutočne odobraté množstvo elektronických stravných kariet a množstvo elektronických stravných lístkov počas trvania Rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Minimálne uvedené množstvo elektronických stravných kariet vyjadruje aktuálny počet zamestnancov objednávateľa. |
5. Dodávateľ za zaväzuje dodať elektronické stravné karty do miesta plnenia do 5 pracovných dní odo dňa zadania Čiastkovej výzvy – objednávky prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na webstránke dodávateľa. |
6. Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky/lístka a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
7. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky/lístka počas platnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
8. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy a poplatky okrem provízie. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä, ale nie výlučne vydanie, aktivácie, deaktivácie, blokovania, personalizáciu, priradenie poukážok a vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, dodanie do sídla objednávateľa. |
9. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody preloží výpočet percenta výšky provízie. Vyčíslenie percenta provízie bude obsahovať najmä tieto údaje: obchodné meno, sídlo (adresa), IČO, telefónne číslo a email objednávateľa; výšku provízie v % (na 3 desatinné miesta) a v € vrátane DPH (na 5 desatinných miest) pre nominálnu hodnotu stravovacej poukážky 4,00€, cenu za 1ks stravovacej poukážky vrátane provízie a vrátane DPH (na 5 desatinných miest). |
10. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody na svojej webovej stránke vytvorí a objednávateľovi sprístupní profil/online prístup do systému na webstránke dodávateľa, prostredníctvom ktorého bude Objednávateľ oprávnený zadávať: |
a) Čiastkové výzvy – objednávky pre vydanie elektronických stravných kariet podľa potreby Objednávateľa, |
b) Čiastkové výzvy – objednávky pre priradenie hodnôt elektronických stravných lístkov podľa potreby Objednávateľa. |
11. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v mestskej časti Bratislava-Ružinov, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravných kariet. |
12. Platnosť tejto Rámcovej dohody je 8 kalendárnych mesiacov od dňa uzavretia Rámcovej dohody alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
13. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
14. Objednávateľ požaduje zaškolenie min. 2 osôb so systémovou a užívateľskou podporou Dodávateľa elektronických stravných kariet. |
15. Dobíjanie elektronických stravných kariet prostredníctvom bezplatného portálu objednávateľa sa uskutoční v prvom týždni kalendárneho mesiaca. |
16. Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Rámcovej dohody. |
17. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
18. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody. |
19. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
8
1,00 celok
180 224,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2020 12:29
07.09.2020 10:00
07.09.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.08.2020 12:40 - Vstupná ponuka | 180 224,00 | € | Cena s DPH |
14.08.2020 17:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 180 220,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: