• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 11:35

Detail zákazky Z202018306

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2020 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.09.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.09.2020 11:35

Základné údaje

Z202018306

OF-218710

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4952502

Objednávateľ

36063606

Bratislavský samosprávny kraj

Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet

Stravovanie, stravovacie karty, stravné lístky

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom.
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej jednotky/lístka je vo výške 4,00 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota elektronického stravného lístka: EUR 4,00
Predpokladaný počet elektronických stravných lístkov: ks 44 000
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet: ks 250 270
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravná karta: obsahuje názov dodávateľa, názov objednávateľa, číslo karty, meno držiteľa, platnosť karty
Elektronická stravná karta: obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Elektronická stravná karta: bezhotovostné a bezkontaktné platby bez obmedzenia minimálnej a maximálnej hodnoty platby (do výšky zostatku)
Elektronická stravná karta: platnosť minimálne 12 mesiacov od vydania
Elektronická stravná karta: akceptácia minimálne v 20 stravovacích zariadení v mestskej časti Bratislava-Ružinov
Elektronická stravná karta: spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom užívateľského profilu na webstránke dodávateľa.
Elektronická stravná karta: spravovanie kariet zamestnávateľom prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na webstránke dodávateľa
Elektronická stravná karta: priradenie hodnoty elektronických stravných lístkov ku kartám cez profil/online systém na webstránke dodávateľa najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky/čiastkovej výzvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Držiteľom karty bude zamestnanec.
2. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom priradenia hodnoty poukážok ku kartám.
3. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
4. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravných kariet/lístkov je len predpokladané a objednávateľ má právo nevyčerpať maximálny zmluvný počet elektronických stravných kariet/lístkov. Skutočne odobraté množstvo elektronických stravných kariet a množstvo elektronických stravných lístkov počas trvania Rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Minimálne uvedené množstvo elektronických stravných kariet vyjadruje aktuálny počet zamestnancov objednávateľa.
5. Dodávateľ za zaväzuje dodať elektronické stravné karty do miesta plnenia do 5 pracovných dní odo dňa zadania Čiastkovej výzvy – objednávky prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na webstránke dodávateľa.
6. Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky/lístka a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
7. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky/lístka počas platnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa.
8. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy a poplatky okrem provízie. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä, ale nie výlučne vydanie, aktivácie, deaktivácie, blokovania, personalizáciu, priradenie poukážok a vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, dodanie do sídla objednávateľa.
9. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody preloží výpočet percenta výšky provízie. Vyčíslenie percenta provízie bude obsahovať najmä tieto údaje: obchodné meno, sídlo (adresa), IČO, telefónne číslo a email objednávateľa; výšku provízie v % (na 3 desatinné miesta) a v € vrátane DPH (na 5 desatinných miest) pre nominálnu hodnotu stravovacej poukážky 4,00€, cenu za 1ks stravovacej poukážky vrátane provízie a vrátane DPH (na 5 desatinných miest).
10. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody na svojej webovej stránke vytvorí a objednávateľovi sprístupní profil/online prístup do systému na webstránke dodávateľa, prostredníctvom ktorého bude Objednávateľ oprávnený zadávať:
a) Čiastkové výzvy – objednávky pre vydanie elektronických stravných kariet podľa potreby Objednávateľa,
b) Čiastkové výzvy – objednávky pre priradenie hodnôt elektronických stravných lístkov podľa potreby Objednávateľa.
11. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v mestskej časti Bratislava-Ružinov, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravných kariet.
12. Platnosť tejto Rámcovej dohody je 8 kalendárnych mesiacov od dňa uzavretia Rámcovej dohody alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr.
13. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov.
14. Objednávateľ požaduje zaškolenie min. 2 osôb so systémovou a užívateľskou podporou Dodávateľa elektronických stravných kariet.
15. Dobíjanie elektronických stravných kariet prostredníctvom bezplatného portálu objednávateľa sa uskutoční v prvom týždni kalendárneho mesiaca.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Rámcovej dohody.
17. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u.
18. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody.
19. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

8

1,00 celok

180 224,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.08.2020 12:29

07.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 474
 140
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.08.2020 12:40 - Vstupná ponuka 180 224,00 € Cena s DPH
14.08.2020 17:28 - Najvýhodnejšia ponuka 180 220,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS