• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2020 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2020 10:55

Detail zákazky Z202018295

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2020 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2020 10:55

Základné údaje

Z202018295

OF-218368

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4916934

Objednávateľ

36022047 03

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hrona, odštepný závod

Partizánska cesta 69, Banská Bystrica, 97498, SVK

Dodávateľ

36534153

LOVTEK, s.r.o.

Slatinská 1705/248, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie trávnej zmesi

trávna zmes

  • 03111000-2 - Osivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie trávnej zmesi
Funkcia
trávna zmes podľa určenej špecifikácie (jednotlivé odrodové zložky) obstarávaná pre všetky vnútorné organizačné útvary verejného obstarávateľa, za účelom cyklických opráv a údržby trávnych porastov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
trávna zmes kg 2225
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odrodové zloženie trávnej zmesi mätonoh trváci 30 %; kostrva červená 23 %, kostrva lúčna 18 %; timotejka lúčna 14 %; kostrva trsteníková 10 %; ďatelina plazivá 5 %
dodávka v baleniach 1 balenie = 25 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto Rámcovej kúpnej zmluvy (ďalej len ako "Zmluva") je na jednej strane záväzok Predávajúceho počas trvania Zmluvy dodávať do miesta určenia Kupujúcemu trávnu zmes v zložení: mätonoh trváci 30 %; kostrva červená 23 %, kostrva lúčna 18 %; timotejka lúčna 14 %; kostrva trsteníková 10 %; ďatelina plazivá 5 % (ďalej len "Tovar"), s obsahom 25 kg zmesi v jednom balení, na základe jednotlivých čiastkových objednávok Kupujúceho za podmienok podľa tejto Zmluvy a na strane druhej záväzok Kupujúceho dodávaný Tovar prevziať a zaplatiť Predávajúcemu kúpnu cenu za podmienok podľa tejto Zmluvy.
Miestom určenia na dodanie Tovaru vrátane dopravy na miesto určenia, sa pre účely tejto Zmluvy rozumejú sídla prevádzkových organizačných útvarov Kupujúceho nachádzajúce sa v mestách Zvolen, Levice, Lučenec a Rimavská Sobota (ďalej len ako "Miesta plnenia").
Predávajúci bude Tovar na základe tejto Zmluvy dodávať na Miesta plnenia priebežne podľa skutočných potrieb Kupujúceho, na základe priebežných čiastkových objednávok Kupujúceho doručených Predávajúcemu na e-mailovú adresu Predávajúceho uvedenú v ponuke. Objednávka bude obsahovať údaje o Predávajúcom, Kupujúcom, Mieste plnenia, požadovanom množstve a technickej špecifikácii objednávaného Tovaru. Predávajúci je povinný potvrdiť doručenie objednávky Kupujúceho najneskôr nasledujúci pracovný deň. V prípade, ak Predávajúci doručenie objednávky Kupujúcemu nepotvrdí, má sa za to, že túto akceptuje.
Termín vyskladnenia Tovaru Kupujúci s Predávajúcim dohodne najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
V prípade, ak zo strany Predávajúceho nebude objektívne možné dodanie Tovaru požadovaného Kupujúcim na základe čiastkovej objednávky v určenom množstve, technickej špecifikácii alebo v vzájomne dohodnutom termíne, je Predávajúci povinný na to Kupujúceho písomne upozorniť najneskôr nasledujúci pracovný deň, inak zodpovedá za škodu, ktorá porušením tejto povinnosti Predávajúceho na strane Kupujúceho vznikne. Porušenie povinnosti Predávajúceho upozorniť Kupujúceho na nemožnosť plnenia podľa tohto bodu Zmluvy, sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Predávajúci je povinný dodať Kupujúcemu Tovar na Miesta plnenia v termíne vzájomne dohodnutom, a to v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., pričom konkrétny čas dodania Tovaru na Miesto plnenia oznámi Predávajúci poverenému zástupcovi Kupujúceho najneskôr jeden deň vopred. Meno a kontaktné údaje o poverenom zástupcovi Kupujúceho oznámi Kupujúci písomne - e-mailom Predávajúcemu do 10 dní odo dňa podpisu Zmluvy.
Predávajúci je povinný odovzdať objednaný Tovar poverenému zástupcovi Kupujúceho, ktorý na Mieste plnenia Tovar skontroluje čo do množstva, druhu a kvality. V prípade ak poverený zástupca Kupujúceho pri preberaní Tovaru nezistí nedostatky dodávaného Tovaru, potvrdí svojim podpisom prevzatie a dodanie Tovaru na dodacom liste.
Predávajúci zodpovedá za to, že predmet Zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne parametre podľa platných noriem a technickej špecifikácie. Predávajúci je povinný do 15 dní odo dňa uzavretia Zmluvy predložiť Kupujúcemu kópiu zmiešavacieho protokolu osiva, t. j. uznanie osiva a sadív vydané Ústredným kontrolným a skúšobným ústavom poľnohospodárskym Slovenskej republiky, alebo iný dokument preukazujúci splnenie tejto povinnosti v štáte, odkiaľ osivo pochádza. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto Zmluvy.
Ak pri preberaní Tovaru Kupujúci zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyznačí množstvo skutočne prevzatého Tovaru. V prípade kvalitatívnych nedostatkov zistených pri preberaní Tovaru má Kupujúci právo dodávaný Tovar neprevziať. Reklamované kvalitatívne a kvantitatívne nedostatky je Predávajúci povinný odstrániť bezplatnou výmenou vadného Tovaru alebo doplnením Tovaru do troch pracovných dní odo dňa reklamácie.
V prípade porušenia ktorejkoľvek povinnosti Predávajúceho dodať Kupujúcemu Tovar riadne, včas, v požadovanom množstve, kvalite a druhu podľa predchádzajúcej objednávky Kupujúceho, je Predávajúci povinný zaplatiť Kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny Tovaru bez DPH za každý aj začatý deň trvania porušovania príslušnej zmluvnej povinnosti Predávajúceho a to za každé porušenie povinnosti samostatne.
Kupujúci je oprávnený množstvo Tovaru upravovať počas platnosti Zmluvy v závislosti od skutočnej potreby.
V prípade, ak Kupujúci nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, Predávajúci sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie.
Kúpna cena je stanovená na základe dohody zmluvných strán v zmysle úspešnej ponuky a zák. č. 18/1996 Z. z. Celková výška kúpnej ceny počas trvania Zmluvy nepresiahne sumu podľa úspešnej ponuky. Predávajúci je povinný do 7 dní po uzavretí Zmluvy doručiť Kupujúcemu Cenník jednotkových cien za predaj trávnej zmesi tvoriacej Tovar, v členení cena bez DPH, DPH ,cena s DPH, a to v súlade s úspešnou ponukou. Jednotkové ceny v sebe zahŕňajú všetky náklady potrebné na riadne splnenie záväzku Predávajúceho zo Zmluvy vrátane dopravy Tovaru do Miesta plnenia a sú platné počas celej doby trvania Zmluvy.
Platby za uskutočnené dodávky Tovaru na Miesto plnenia budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Kupujúcim, potvrdeného Kupujúcim v dodacích listoch, a to na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry Kupujúcemu. Neoddeliteľnou súčasťou každej faktúry musia byť dodacie listy podpísané oboma zmluvnými stranami a kópie objednávok.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry Kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade ak faktúra nebude obsahovať správne cenové údaje, všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov, najmä podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z., dodacie listy a kópiu objednávky, je Kupujúci oprávnený vrátiť takúto faktúru na prepracovanie. Nová lehota splatnosti začína plynúť doručením riadne opravenej faktúry Kupujúcemu.
Kupujúci v súvislosti s fakturáciou neodmietne prijať faktúru Predávajúceho v súlade so Smernicou Europ. parlamentu a Rady 2014/55/EU z 16.4.2014 o elektr. fakturácii vo verejnom obstarávaní (Ú.v.EÚ L 133,06,05,2014),ak táto bude spĺňať ostatné náležitosti v zmysle tejto zmluvy. Zmluvné strany sú pri fakturácii povinné dodržiavať ustanovenia zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a po vytvorení centrálneho ekonomického systému bude fakturácia prebiehať prostredníctvom tohto systému, ak im z tohto zákona táto povinnosť vyplýva.
V prípade omeškania Kupujúceho so splnením svojho peňažného záväzku, si môže Predávajúci uplatniť nárok na úrok z omeškania v zmysle § 369a Obchodného zákonníka vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov.
Ak je Predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Predávajúci nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Kupujúci na plnenie podľa tejto Zmluvy neposkytne Predávajúcemu preddavok, ani zálohu.
Predávajúci zodpovedá za škodu, ktorá vznikne na Tovare alebo jeho časti počas obdobia, kedy znáša nebezpečenstvo škody na Tovare. Kupujúci je oprávnený požadovať od Predávajúceho a Predávajúci je povinný nahradiť Kupujúcemu škodu, ktorú Predávajúci spôsobil Kupujúcemu porušením povinností daných Zmluvou, vrátane prípadu, kedy sa jedná o také porušenie povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta.
Porušenie povinnosti Predávajúceho dodať Kupujúcemu Tovar v množstve, druhu, Mieste plnenia a dohodnutom čase plnenia v súlade s podmienkami tejto Zmluvy, sa na základe dohody zmluvných strán považuje za podstatné porušenie tejto Zmluvy.
Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania finančného limitu (Ceny) uvedeného v Zmluve a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvu je možné skončiť pred uplynutím doby na ktorú je uzatvorená nasledovne: 1. písomnou dohodou zmluvných strán; 2. písomným odstúpením od Zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán v prípade porušenia Zmluvy, ktoré je označené ako podstatné porušenie Zmluvy a v prípadoch vyplývajúcich zo zákona. Kupujúci je oprávnený od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek počas trvania porušenia zmluvnej povinnosti Kupujúcim; 3. písomnou výpoveďou Zmluvy bez udania dôvodu zo strany Kupujúceho, pričom výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede Predávajúcemu.
Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Akékoľvek korupčné správanie Predávajúceho alebo porušenie povinností podľa tohto a nasl. bodu sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody. Predávajúci sa zaväzuje oznámiť Kupujúcemu akékoľvek podozrenie na porušenie povinnosti podľa tohto a nasl. bodu a byť súčinný pri vyšetrení podozrenia.
Predávajúci vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden predstaviteľ, zamestnanec, iná osoba konajúca v jeho mene pri plnení pre Kupujúceho/v jeho mene na zákl. Zmluvy neponúka,nebude priamo/nepriamo ponúkať,dávať,poskytovať,žiadať,prijímať fin.prostriedky,iné oceniteľné hodnoty,poskytovať akék.výhody,dary,pohostenia osobe,spoločnosti/podniku,zamestnancovi,polit.strane či hnutiu, kandidátovi na polit.nomináciu, osobe v zákonodarnom, správnom, súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, v medzin.ver.organizácii za účelom ovplyvňovať konanie tejto osoby v jej funkcii za účelom zisku výhody pri plnení Zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celý predmet zákazky

9 150,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.08.2020 08:19

17.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 203
 26
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2020 08:59 - Vstupná ponuka 9 150,00 € Cena bez DPH
17.08.2020 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 7 590,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS